DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,747 indlæg i dette emne

Åh, dejligt med frisør og mouse (mmmmmums) og brudevals. Ihhhh. Vi nåede lige at få én lektion i brudevals, og så døde svigermor og tjah, jeg tvivler sgu lidt på, at vi når at øve. Ville ellers gerne kunne danse den flot :unsure:

Ja det var dejligt at være til frisør, det er nok også ca. 1 år siden jeg sidst var det :blink: så det er også lidt en underlig følelse, det føleles meget kort og meget let ... håber ikke det er blevet FOR kort.

Godt at i nåede en lektion, men ja det er ikke nemt at nå det helt og sådan et dødsfald ødelægger desværre tit ens planer. Kunne i ikke downloade brudevalsen her fra BK og så øve hjemme i stuen (det er det vi gør :rolleyes: ) for kan godt forstå, du gerne vil danse den flot. Det vil jeg også gerne og jeg kunne mærke på Troels, at han blev helt nervøs igår da vi skulle prøve :biggrin: han vil jo også gerne gøre det godt og flot

Jeg har også lige fået klippet 5 cm af - men det ER altså mest én selv, der mærker forskellen.....Vi har skam fået musikken med hjem, vi har bare ikke rigtigt plads i lejligheden nu hvor vi har slæbt kasser hjem fra svigermors hus og der samtidig er købt en masse ind til brylluppet.....og overskuddet er der nok heller ikke helt. Men satser på, at vi får gjort noget ved det næste uge, så vi kan få øvet et par gange :)

Ja jeg tror også mest det er mig der synes det er blevet kort :rolleyes:

Nej jeg godt forstå hvis overskuddet ikke er der lige i øjeblikket, men jeg håber da det kommer og at der kan blive lidt plads et sted i lejligheden til det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidste update inden det går løs lørdag

Nå jeg vil lige komme med en sidste update inden det går løs på lørdag.

I går var jeg hjemme hos min forældre igen. Der skulle samles kage og laves negle. Det tog lige lidt længere tid det hele, så jeg var først hjemme ca. kl. 00.45

:blink: gaaab jeg var træt

Jeg havde jo lavet en gryde fuld chokolade mousse ... hmmm det smagte godt, men det havde en mærkelig konsistens. Så vi prøvede lige at piske en smule op og se om det hjalp på konsistensen .... åhhh nej det gjorde det så absolut ikke, det begyndte at "svede". Så det kom i som det var.

Her er de 3 kager samlet og i fryseren.

post-55165-0-58279800-1342124146.jpg

I en af pauserne, fik jeg også lige farvet mine øjenvipper sorte, så nu ser jeg ikke syg ud, hvis jeg ikke har mascara på

:lol:

Da kagerne var samlet, bestilte vi pizza til aftensmad, og efter aftensmaden gik vi igang med at lave negle.

Her er resultatet

post-55165-0-67125300-1342124401.jpg

Jeg har også fået lavet vores drinkskort, de skal bare lige foldes på midten

post-55165-0-18967200-1342124550.jpgpost-55165-0-05437600-1342124566.jpg

I dag har jeg så fået handlet de sidste ting til natmaden og kaffen. Jeg har fået gjort vores hoptimister fine og klar til at komme på kagen.

post-55165-0-28764300-1342124910.jpg

Vi har øvet brudevals, og det går bedre og bedre, men Troels er nu ikke helt tryg ved situationen.

Tale tale tale.... hmmm ja jeg har skrevet en lille kort tale til Troels.

:goodluck

Jeg har aldrig holdt en tale og jeg er heller ikke godt til at stille mig op og tale til en masse mennesker. Fremlæggelserne i skolen skulle bare overståes. Så jeg ved ikke om jeg overhovedet får lettet røven på lørdag, men nu er den skrevet.

Jeg havde ellers også overvejer at lavet en lille film til ham, det kan han nemlig godt lide. Men det er ikke noget jeg kan lave selv og har heller ikke udstyret til det, så det blev ikke til noget. Havde også overvejdet et diasshow, det ville jeg godt kunne lave selv, men men det er heller ikke blevet til noget. Jeg har også overvejet at danse en dans fra enten Zumba eller LatinMix og jeg overvejer det stadig, men det er heller ikke sikkert det bliver til noget, har jo ikke rigtig fået øvet, og kan jeg mon danse dem jeg kan i min kjole

:blink:

Nå men her er min tale:

Kære Troels, min elskede mand

:)

Så kom dagen vi har glædet os til og planlagt i lang tid. Og hvem skulle, for ca. 7½ år siden, have troet, at vi ville stå her i dag som mand og kone.

Ja, ikke mig, for vi har vist begge to været ved at skræmme eller jage hinanden væk, godt nok ubevidst.

Jeg, da jeg drillede dig, og gav dig Teletubbies film, med Simpsons omslag, i den aller første fødselsdagsgave .... der var jeg ikke populær.

Du, da du meget meget tidligt i forholdet, sagde at du var klar til at flytte med mig hvor hen i landet, min uddannelse tog mig

:blink:

Men ingen af os løb vores vej, og det er jeg nu meget glad for.

Du har bragt en masse liv og glade dage i mit liv, med dit dejlige humør, din til tider mystiske humor, din smittende og gennemtrængende latter, dit skønne smil og glade øjne.

Du har introduceret mig for en verden af film, spil, action, komik og eventyr. Uden dig havde jeg nok ikke interesseret mig nær så meget for hvem Frodo er, eller de kære Marvel figurer.

Du er altid klar med en hjælpende hånd, og du er der altid for mig, når jeg har brug for en skulder eller et kram.

Bl.a. sidste år, da min far blev meget syg, og lægerne ikke kunne finde ud af hvad der var galt. Du var der også for mig, da min faster fik konstateret kræft, og da hun desværre skulle her fra.

Selv da din skønne mor, desvæære alt for tidligt skulle her fra, og du havde det svært, formåede du også at være der for din far og søskende.

Du er et dejligt menneske med et stort hjerte.

Jeg elsker dig, og glæder mig til at starte på vores egen lille familie og blive gammel sammen med dig.

Hvis og når jeg så er færdig med min tale vil jeg give ham en lille gave, som jeg faktisk lidt spontant har købt i dag.

2 billetter til "Åbningsshowet" til Comedy Jam på Værket i Randers med Jan Gintberg. Håber han bliver glad

:)

Ellers er det hele klar til at blive pakket i Lupoen i morgen tidlig, så skal jeg bare lige i Bilka efter 2 buketter orange Gerbera og på McD efter en sæk isterninger og så går turen til Bælum

:biggrin:

Jeg tror det var det hele for denne omgang, nu vil jeg i seng.

God nat

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Hvor helt igennem hyggeligt med denne Update! Sidder og får SÅ mange sommerfugle i maven på dine vegne søde :-) Det bliver bare for skønt på lørdag, vil tænke på dig og krydse fingre for flot vejr til jer!

Din tale er rigtig sød :-) Mht din nervøsitet, så husk at du IKKE taler ril mange mennesker, du taler kun til ham du elsker <3

Lyder til at du/I, efter en hektisk uge, er ved at være klar til DAGEN. Ønsker jer al mulig held og lykke med det hele!

0

Del dette indlæg

Sidder her i S-toget og fælder en tåre ved at læse din tale.. Den er meget rørende og det ville være en skam hvis du ikke holder den.. Husk at du er omgivet af mennesker der elsker dig og ikke dømmer.. Er sikker på du nok skal klare det rigtig flot.

Flotte negle du har fået lave :-)

Hvor er det bare surt med mussen, hvad gør du, kan den bruges?

Da vi holdte barnedåb lavede jeg smørcreme til cupcakes inden vi tog i kirken og da vi kom hjem var den skilt :-( men brugte den og der var ingen der bemærkede noget ud over mig..

Rigtig meget tillykke med i morgen håber i for en fab. Dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEY, felinity - kan du SÅ fise tilbage i din egen tråd og uploade KJOLEN??!! :sm:(y)

Lol! Den kommentar havde jeg slet ikke set! :lol:

---

Iiih, Ditte, tænk at det er nu - bliver helt rørt ved ordene "Den sidste update inden..."

Aaaah. Håber I får en fantastisk bryllupsdag - alt det bedste herfra :) Det har været en fornøjelse at følge dig indtil nu! :kiss:

0

Del dette indlæg

Ih, hvor bliver det spændende!! :loveshower:

Det er en skøn tale, håber du får modet til at holde den - om ikke andet, så om morgenen derpå. :)

Åh ja, den brudevals... Vi øvede også et par gange - og så blev vi enige om bare at gå fra side til side. Og det fungerede forbavsende godt!

0

Del dette indlæg

Iiiih altså hvor er det vildt, i morgen er det jeres tur, jeg håber i får den bedste dag nogensinde :cheerleader3: Og jeg glæder mig til at læse beretning og se en masse skønne billeder :biggrin:

Jeg håber ligesom de nadre, at du finder modet til at holde din skønne tale, det vil da være synd at den "går til spilde", for den er rigtig god, og husk som Naja skriver, at du er omgivet af mennesker der vil dig det allerbedste :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh hvor er den kage allerede flot... og pyt med om moussen skiller... bare den stadigvæk smager himmelsk :)

Super flotte negle... gid man kunne have sådan nogle evig og altid og aldrig frygte at de flækkede eller lakken gik af :wink:

Jeg vil skynde mig at ønske dig jordens bedste dag imorgen... håber alt kommer til at gå godt! Jeg rejser til Jylland, så er her ikke imorgen til at sige TILLYKKE...... ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja altså, ved godt jeg også skrev igår ( dvs nu er det jo blevet i forgårs ;-) ) men er nødt til at sige STORat tillykke med at det nu er blevet jeres bryllupsdag :-D Håber du ka sove og nerverne er nogenlunde på plads.... Masser af knus til dig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Ditte

Stooooooort tillykke med jeres bryllupsdag håber det bliver helt fantastisk og lige som i ønsker det!!

Håber alt for som det skal, glæder mig til din beretning!

Tænker på dig i dag søde

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer