DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,744 indlæg i dette emne

Sidder her i S-toget og fælder en tåre ved at læse din tale.. Den er meget rørende og det ville være en skam hvis du ikke holder den.. Husk at du er omgivet af mennesker der elsker dig og ikke dømmer.. Er sikker på du nok skal klare det rigtig flot.

Flotte negle du har fået lave :-)

Hvor er det bare surt med mussen, hvad gør du, kan den bruges?

Da vi holdte barnedåb lavede jeg smørcreme til cupcakes inden vi tog i kirken og da vi kom hjem var den skilt :-( men brugte den og der var ingen der bemærkede noget ud over mig..

Rigtig meget tillykke med i morgen håber i for en fab. Dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEY, felinity - kan du SÅ fise tilbage i din egen tråd og uploade KJOLEN??!! :sm:(y)

Lol! Den kommentar havde jeg slet ikke set! :lol:

---

Iiih, Ditte, tænk at det er nu - bliver helt rørt ved ordene "Den sidste update inden..."

Aaaah. Håber I får en fantastisk bryllupsdag - alt det bedste herfra :) Det har været en fornøjelse at følge dig indtil nu! :kiss:

0

Del dette indlæg

Ih, hvor bliver det spændende!! :loveshower:

Det er en skøn tale, håber du får modet til at holde den - om ikke andet, så om morgenen derpå. :)

Åh ja, den brudevals... Vi øvede også et par gange - og så blev vi enige om bare at gå fra side til side. Og det fungerede forbavsende godt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiih altså hvor er det vildt, i morgen er det jeres tur, jeg håber i får den bedste dag nogensinde :cheerleader3: Og jeg glæder mig til at læse beretning og se en masse skønne billeder :biggrin:

Jeg håber ligesom de nadre, at du finder modet til at holde din skønne tale, det vil da være synd at den "går til spilde", for den er rigtig god, og husk som Naja skriver, at du er omgivet af mennesker der vil dig det allerbedste :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Uh hvor er den kage allerede flot... og pyt med om moussen skiller... bare den stadigvæk smager himmelsk :)

Super flotte negle... gid man kunne have sådan nogle evig og altid og aldrig frygte at de flækkede eller lakken gik af :wink:

Jeg vil skynde mig at ønske dig jordens bedste dag imorgen... håber alt kommer til at gå godt! Jeg rejser til Jylland, så er her ikke imorgen til at sige TILLYKKE...... ()()

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja altså, ved godt jeg også skrev igår ( dvs nu er det jo blevet i forgårs ;-) ) men er nødt til at sige STORat tillykke med at det nu er blevet jeres bryllupsdag :-D Håber du ka sove og nerverne er nogenlunde på plads.... Masser af knus til dig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søde Ditte

Stooooooort tillykke med jeres bryllupsdag håber det bliver helt fantastisk og lige som i ønsker det!!

Håber alt for som det skal, glæder mig til din beretning!

Tænker på dig i dag søde

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer