DitteSchouNielsen

Den eneste ene <3 Troels & Ditte Sneak peak fra photoshot :)

1,747 indlæg i dette emne

Årh, Ditte. STORT tillykke med dagen. Jeg har været dømt ude i nogle dage, så jeg har ikke haft mulighed for at ønske dig tillykke. Men bedre sent end aldrig og du fik en kærlig tanke på dagen, især med al den regn I fik.

Hvor ser I bare smukke ud. :loveshower: Glæder mig til at læse din beretning.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årh, Ditte. STORT tillykke med dagen. Jeg har været dømt ude i nogle dage, så jeg har ikke haft mulighed for at ønske dig tillykke. Men bedre sent end aldrig og du fik en kærlig tanke på dagen, især med al den regn I fik.

Mange mange tak Louise

Ja puha alt det regn der kom, som jeg slet ikke bemærkede, ud over at vi så desværre blev nødt til at aflyse fotograferingen i Rebild Bakker, så nu håber HÅBER vi på godt vejr (eller bare tør vejr) i weekenden 4-5/8, for der har Troels' lillebror tid til at tage billeder.

Jeg vil også rigtig gerne igang med at fortælle om vores helt uforglemmelige dag .... skal bare lige have nogle billeder af vores gæster

0

Del dette indlæg

Mange mange tak Louise

Ja puha alt det regn der kom, som jeg slet ikke bemærkede, ud over at vi så desværre blev nødt til at aflyse fotograferingen i Rebild Bakker, så nu håber HÅBER vi på godt vejr (eller bare tør vejr) i weekenden 4-5/8, for der har Troels' lillebror tid til at tage billeder.

Jeg vil også rigtig gerne igang med at fortælle om vores helt uforglemmelige dag .... skal bare lige have nogle billeder af vores gæster

Jamen i den weekend bliver det godt vejr. Der er ikke noget der, det har jeg bestilt. Så der kan I roligt tage ud og tage billeder. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Mange mange tak Louise

Jamen i den weekend bliver det godt vejr. Der er ikke noget der, det har jeg bestilt. Så der kan I roligt tage ud og tage billeder. :biggrin:

Hehe Det lyder godt :wink: Så håber jeg din bestilling af godt vejr kommer til tiden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Peeeeew der var mange sider at skulle igennem. men STORT tillykke med med brylluppet. og sikker flotte sneak peak!

Glæder mig til at læse en berretning, når jeg engang er igennem alle de tråde jeg mangler at blive opdateret på.

0

Del dette indlæg

Peeeeew der var mange sider at skulle igennem. men STORT tillykke med med brylluppet. og sikker flotte sneak peak!

Glæder mig til at læse en berretning, når jeg engang er igennem alle de tråde jeg mangler at blive opdateret på.

Hehe jaaa sådan er det jo når man sådan tager på ferie :wink:

Tusind tak :)

Venter bare på billeder, så jeg kan komme igang med min beretning, som jeg virkelig håber jeg kan lave lige så god som beretningen om brylluppet på sygehuset. Så hvis du er hurtig, så kan du nå at blive opdateret :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det danske sommervejr .... hmmm

Åhhh altså det danske sommervejr

Vi fik jo desværre ikke taget billeder i Rebild Bakker d. 14/7, da det bare regnede og regnede til meget sent om aftenen - tror jeg nok :blush: havde ikke rigtig nogen tidsfornemmelse den dag.

Så vi har aftalet med Troels' lillebror, at vi hopper i vores pæne skrud igen, han tager kamera på nakken, og så tager vi til Rebild Bakker i weekenden. Uhh jeg glæder mig til at skulle i kjolen igen :cheerleader3:

Men altså det danske sommervejr er jo som altid noget ustadig.

og hvem skal man tror mest på ... DMI eller TV2 Vejr ????

Hmm kan ikke få lov til kopiere fra TV2

post-55165-0-23544200-1343807380.png

post-55165-0-09530400-1343807395.png

Redigeret af DitteSchouNielsen
0

Del dette indlæg

Der var et indslag i TV2 Fyn en dag omkring hvilken vejrudsigt, der holdte mest stik .... skulle efter sigende være TV2 Vejret, selvom oplysningerne kommer fra DMI.

Det omhandlede at en del turist-attraktioner langede ud efter DMI, fordi de konsekvent meldte dårligere vejr på kortet end hvad var tilfælder og at det kunne skade deres geschäft med op til flere 1000 besøgende om dagen (fx Odense Zoo). Også campister/campingpladser var med her ... de var også rasende på DMI og brugte altid selv TV2, hehe.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var et indslag i TV2 Fyn en dag omkring hvilken vejrudsigt, der holdte mest stik .... skulle efter sigende være TV2 Vejret, selvom oplysningerne kommer fra DMI.

Det omhandlede at en del turist-attraktioner langede ud efter DMI, fordi de konsekvent meldte dårligere vejr på kortet end hvad var tilfælder og at det kunne skade deres geschäft med op til flere 1000 besøgende om dagen (fx Odense Zoo). Også campister/campingpladser var med her ... de var også rasende på DMI og brugte altid selv TV2, hehe.

Oki...

Ja for det er jo heller ikke nemt, når DMI lover mindst regn lørdag og mest søndag, og TV2 lover mest regn lørdag og mindst søndag :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja ja det ser straks bedre ud :cheerleader3:

og tv2 lover tørvejr, sol og hvide skyer frem til ca. 15.... så det er jo perfekt, for vi kører mod Rebild Bakker ca. kl. 10

Nøj hvor jeg altså glæder mig til at komme i kjolen igen og få taget billeder

post-55165-0-71536200-1343988638.png

0

Del dette indlæg

Locationsbilleder

Jaaa dejlig dag

Det regnede jo rigtig meget d. 14/7 til sent ud på aftenen, så vi udskød locationsbillederne i Rebild Bakker.

:(

I dag hoppede vi så i vores fine tøj igen og jeg prøvede så godt jeg kunne, at genskabe hår og make up, som min søster lavede det d. 14/7.

Kvart over 10, kørte vi ud for at hente Troels' lillebror og så skulle vi lige et smut forbi Nordjyske efter en masse fancy udstyr.

Vi ankom til Rebild Bakker ca. 11.30, og der var bare fyldt op med biler og et par busser på parkeringspladsen

:blink: Ohhh my god, det bliver da et helved at få taget de billeder, med alle de mennesker (tænkte vi vist alle sammen)

Men det var heldigvis overhovedet ikke slemt.

Ca. 13.45 kørte vi der fra igen, og vejret var bare så dejligt i al den tid vi var der.

Lige nu, hygger vi herhjemme, Troels' lillebror sidder og redigere billeder, Troels og en kammerat samler computer og jeg hygger mig med BK og Ramsay's kitchen nightmares.

Nu har vi også fået billeder fra min mor, min moster, min søster og Troels' lillebror. Så nu tror jeg godt snart jeg kan begynde på min beretning af både PA og brylluppet

:toot: mangler vist bare billeder fra Troels' storebror og min veninde.

...... og jeg kan mærke at I bare venter på min beretning

:griner:-

0

Del dette indlæg

Jeps

Hehe, ja tænkte det nok :lol: glæder mig også til at kunne komme igang, men det er jo bare ikke det samme uden billeder. Så håber, når jeg kommer igang, at det så har været værd at vente på

0

Del dette indlæg

UH jaaahh.. Den beretning skal helt sikkert læses, med en god skål slik ved siden af (og ja, det skal være det usunde :tunge: )!! Glæder mig til at se flere billeder af super smukke dig :loveshower: .. og selvfølgelig også din mand :lol: :lol:

Redigeret af JanneHoe
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer