metteholm

anbefaling af apps

63 indlæg i dette emne

Følger lige ret meget med her.... min mand gav mig en iPhone 4S i julegave, dog er der ventetid, så jeg får den først om x uger....

Men jeg aner ikke en brik om, hvad jeg skal gøre, når jeg har pakket den ud, udover at give den noget strøm, vil jeg tro.

Har heller ikke længere en teenager i huset til at oplyse mig...!

Har fattet, at man skal oprette sig som bruger på itune, inden man rigtigt kommer i gang... men hvad så mere???? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det første jeg gjorde da jeg fik min her for et par uger siden var at oprette alle kontakterne. Derefter er der et ikon på telefonen der fører dig til app store og så hentede jeg en hel masse, og dem du betaler for er rigtig nok gemmen din iTunes konto :) den beder bare om din kode så den trykker du bare ind og så har du din app ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

threshold - holder styr på hvor meget data jeg bruger, har fri internet, men synes stadig det er rart at have en ide om hvor meget man bruger

God ide. Det er fuldstændig håbløst at vurdere om det er rigtigt når en sælger står og siger til min datter at så mange data kommer hun slet ikke til at bruge selvom hun er på Facebook konstant. Den skal helt sikkert ind på hendes telefon når hun får sit nye abonnement med internet op til en vis grænse. Og får også selv behov for den når jeg på et eller andet tidspunkt skifter mit dyre abonnement med fri snak og fri internet.

0

Del dette indlæg

Du skal som det første have iTunes installeret på pc'en og via kabel aktiveret din iphone

Der kan man bare se.... anede ikke engang, at iTunes skulle på pc'en, jeg troede, det gik via telefonen. :fløjt:

Det bliver vist godt nok at komme med på bølgen - jeg føler mig allerede som en analfabet!

Dorte.

0

Del dette indlæg

Du skal som det første have iTunes installeret på pc'en og via kabel aktiveret din iphone

Der kan man bare se.... anede ikke engang, at iTunes skulle på pc'en, jeg troede, det gik via telefonen. :fløjt:

Det bliver vist godt nok at komme med på bølgen - jeg føler mig allerede som en analfabet!

Dorte.

det tror jeg altså heller ikke det behøver... min forlovede installerede det da kun på iphonen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øh Jeg har aldrig installeret Itunes på min Iphone eller prøvet at bruge det på telefonen men indtastede blot brugernavn og adgangskode. .

nej man skal heller ikke installere iTunes på en iPhone, det er det helt fra start af :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker. Det har jo en vis betydning når datteren får sit nye abonnement med internetforbrug op til en vis grænse.

kan oplyse om at jeg i dag har brugt 50 Mb. men har også tjekket lidt videoer på youtube. de andre dage har jeg brugt 10-15 Mb, det er når jeg bare sidder her på BK og på facebook/mail. jeg har 5 Gb og det lovede 3-manden mig at jeg aldrig ville kunne bruge, han siger at de færreste bruger 1Gb om måneden, så tror jeg ligger deromkring. Når jeg har 5 Gb skal det i hvert fald bare opfattes som fri internet, for kan aldrig bruge det. Dog har jeg lidt planer om at streame en del musik fremover, og så er det meget godt at have de 5 Gb. men når måneden er gået kommer jeg lige med en opfølgning!

0

Del dette indlæg

De fleste kører vel også med Wifi, så det kun er ude i byen, at man bruger Mb :)

Anyway endnu en til iPad er iSwift. Med den kan du browse på sider der bruger flash. Det er ikke 100% optimalt, da det foregår på en server et sted ude i verden, men det er fint som en nødløsning, hvis man pludselig skal bruge en side der kræver flash

0

Del dette indlæg

Det er korrekt. Der er jo en grund til at hun typisk har skullet låne min telefon når vi kørte i bil for der er ikke noget internet ligesom derhjemme. Nu har hun så fået telefonen og det nye SIM kort og nu skal det bare sættes op. Telia har iøvrigt en lignende service med forbrug via selvbetjening men iflg. Zelina virker det ikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når man får ny iPhone, er man nødt til for det første at have iTunes på sin computer, hvis man i forvejen har det, skal man opdatere det til den nyeste version for at få det bedste ud af sin iPhone - og husk løbende at søge opdateringer til iPhone via iTunes, da de kommer forholdsvis tit.!

Når du/I får iPhone sætter i den i computeren via usb-stik og så giver resten stort set sig selv!

Husk at lave backup kopi af alt fra din iPhone i iTunes - indimellem kan teknikken godt drille lidt og så er det rart, at man ikke mister alle sine apps..!

Af nyttige apps har jeg:

Viber (så kan man ringe og skrive gratis med andre der har viber)

DMI, byvejret

e-boks

remote (så kan du skifte sange i dit iTunes bibliotek via iPhone, praktisk hvis computeren med musik er udenfor rækkevidde)

fitnessworld (holder styr på bookinger til hold og tilfører til kalenderen)

My Football (hvis jer eller H2B skal holde styr på fodbold resultaterne på vejen)

Dice (så har man altid terninger med sig)

FreeAppADay (kan bruges til at hente betalingsapps der ind imellem er gratis for en dag)

Kalenderdage (så man kan få ugenumre, helligdage osv. ind i kalenderen)

Oversæt (så har man altid google translate ved hånden)

Photostudie og Snapseed (to billede programmer jeg synes er ret gode)

Tilbudsavis (oversigt over alle tilbudsaviser)

Pollental (god hvis du har allergi og kan holde øje)

Har mange flere end det, men synes umiddelbart disse er værd at benytte!!

Jeg er lidt en iPhone/apple produkter nørd, så skriv endelig, hvis der er noget :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Godt med en nørd, man kan spørge, Kamilla. :)

Jeg vil nødigt ende med at gøre, som min søster... da hun skulle indstille tiden, tænkte hun i tidszoner og valgte Paris, da det jo måtte passe. Herefter kunne telefonen kun tale fransk... :o ... hun måtte oprette en ny mailadresse for at få det ændret. Uuuuups. :blink:

0

Del dette indlæg

Anbefaling af apps

uuuh har lige fået købt mig en iPhone 4s, og forsøger at finde de bedste/sjoveste apps. hvilke har I ? kan i anbefale nogen?

3 af mine hits er:

Woman log

Smart måde at holde styr på hvornår man får mens hvis man lige vil tjekke om den rammer i sommerferien fx. eller om ens humør påvirkes... og den holder også styr på både din temperatur og vægt med kurver og det hele. har købt PRO versionen til 12,- - kun for at slippe for reklamerne, ellers er den gratis :)

post-39268-0-07874600-1324230171.jpg

Stylish girl

husker i Clueless hvor I hun kunne sammensætte sit tøj på en computer og vælge outfits osv? jeg gør og har drømt om det lige siden haha og nu er det sq muligt! tag billeder af alt dit tøj, tilbehør og sko og sammensæt forskellige outfits - som tilkøb kan man få det tilføjet en kalender så man kan se hvad man bar hvornår, men det behøver jeg nu ikke

post-39268-0-12902500-1324230197.jpg

Instagram

Fint program der lige kan peppe kedelige billeder op med lidt vintage ;) synes faktisk det er ok - selvom jeg er lidt træt af vintage iPhone billeder, men ja, fint program - man skal dog lige huske at slå deling med hele verden fra hvis du ikke vil dele billeder med hele nettet ;)

post-39268-0-55013600-1324230183.jpg

HJÆLP........Jeg kan ikke finde ud af at hente de apps - har også kun haft min Iphone i 3 uger, men vil vild gerne ha de apps du har lagt her ind........MEN hvordan gør du søde Mette :)

Lidt hjælp, tak :rolleyes: Så er du sød :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige bedømt 5 forskellige bryllup apps på min blog www.toomuchtulle.dk hvis nogen mangler sjove/praktiske apps til planlægningen ;)

Jeg har den ene af dem! Dog mest for sjov, da jeg bruger BK og synes det er sjovere :) men elsker deres: der er 240 dage, 5 timer og 1 minut til du skal giftes nedtælling :) :)

0

Del dette indlæg

Har lige bedømt 5 forskellige bryllup apps på min blog www.toomuchtulle.dk hvis nogen mangler sjove/praktiske apps til planlægningen ;)

Jeg har den ene af dem! Dog mest for sjov, da jeg bruger BK og synes det er sjovere :) men elsker deres: der er 240 dage, 5 timer og 1 minut til du skal giftes nedtælling :) :)

Haha ja ingen app slår bk ;) synes den med kjoleforslag ud fra figur og personlighed er god også, mange har ingen ide om hvad de skal gå efter

0

Del dette indlæg

Haha ja ingen app slår bk ;) synes den med kjoleforslag ud fra figur og personlighed er god også, mange har ingen ide om hvad de skal gå efter

Har lige downloadet den! GLæder mig til at prøve den i aften :)

0

Del dette indlæg

Som lovet lige en update til diskobil: jeg har på en måned brugt lidt over 2 Gb - har tjekket mail, facebook, BK selvfølgelig, hørt radio og så ser jeg en del youtube også ;) men vil sige at det er radioen og youtuben der stjæler! tjekker man bare mail og facebook og sådan kan man sagtens holde sig under 1 Gb, men streamer man musik så koster det altså...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer