metteholm

anbefaling af apps

63 indlæg i dette emne

Anbefaling af apps

uuuh har lige fået købt mig en iPhone 4s, og forsøger at finde de bedste/sjoveste apps. hvilke har I ? kan i anbefale nogen?

3 af mine hits er:

Woman log

Smart måde at holde styr på hvornår man får mens hvis man lige vil tjekke om den rammer i sommerferien fx. eller om ens humør påvirkes... og den holder også styr på både din temperatur og vægt med kurver og det hele. har købt PRO versionen til 12,- - kun for at slippe for reklamerne, ellers er den gratis :)

post-39268-0-07874600-1324230171.jpg

Stylish girl

husker i Clueless hvor I hun kunne sammensætte sit tøj på en computer og vælge outfits osv? jeg gør og har drømt om det lige siden haha og nu er det sq muligt! tag billeder af alt dit tøj, tilbehør og sko og sammensæt forskellige outfits - som tilkøb kan man få det tilføjet en kalender så man kan se hvad man bar hvornår, men det behøver jeg nu ikke

post-39268-0-12902500-1324230197.jpg

Instagram

Fint program der lige kan peppe kedelige billeder op med lidt vintage ;) synes faktisk det er ok - selvom jeg er lidt træt af vintage iPhone billeder, men ja, fint program - man skal dog lige huske at slå deling med hele verden fra hvis du ikke vil dele billeder med hele nettet ;)

post-39268-0-55013600-1324230183.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I love my Iphone!

Nogle af de app´s jeg er rigtig glad for er:

Wordfued - ordleg lige som scrabble. du spiller du imod andre

facebook

trendsales

ebay

tvtid

etilbudsavis

heytell

krak

mobilporto (postdanmark)

dowbtown

netbank

dmi

benzinpriser

shazam

kogebogen

h&m

livescore

0

Del dette indlæg

Anbefaling af apps

uuuh har lige fået købt mig en iPhone 4s, og forsøger at finde de bedste/sjoveste apps. hvilke har I ? kan i anbefale nogen?

3 af mine hits er:

Woman log

Smart måde at holde styr på hvornår man får mens hvis man lige vil tjekke om den rammer i sommerferien fx. eller om ens humør påvirkes... og den holder også styr på både din temperatur og vægt med kurver og det hele. har købt PRO versionen til 12,- - kun for at slippe for reklamerne, ellers er den gratis :)

post-39268-0-07874600-1324230171.jpg

Stylish girl

husker i Clueless hvor I hun kunne sammensætte sit tøj på en computer og vælge outfits osv? jeg gør og har drømt om det lige siden haha og nu er det sq muligt! tag billeder af alt dit tøj, tilbehør og sko og sammensæt forskellige outfits - som tilkøb kan man få det tilføjet en kalender så man kan se hvad man bar hvornår, men det behøver jeg nu ikke

post-39268-0-12902500-1324230197.jpg

Instagram

Fint program der lige kan peppe kedelige billeder op med lidt vintage ;) synes faktisk det er ok - selvom jeg er lidt træt af vintage iPhone billeder, men ja, fint program - man skal dog lige huske at slå deling med hele verden fra hvis du ikke vil dele billeder med hele nettet ;)

post-39268-0-55013600-1324230183.jpg

Hej Mette

Hugo Reto - Ja spillet fra tv :D total sjov og tidsfordriv til 6 kr

ColorSplash - lidt sjov til billeder

det var dem jeg lige synes var intressante

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lagt nogle forskellige ind:

DBA (Den Blå Avis)

Find Iphone (ved ikke hvordan virker)

Excel contacts (ved heller ikke hvordan den virker)

TV2 teksttv, nyheder og sport

Linkedn

Facebook

Så en her i weekenden hvor man kunne aflæse en vins pris m.v. ved tage et billede af etiketten. Det er så spørgsmålet om man kan bruge det til noget i disse tider :)

Men "stjæler" nok nogle af JVKM's

0

Del dette indlæg

Jeg har følgende apps:

- Facebook (Ligesom resten af verden :lol: )

- Pixable (Facebook billede app som giver nem "adgang" og overblik over mine og venners billeder)

- Downtown (50%s tilbud på diverse oplevelser, ting & sager)

- Paypal (Giver mig mulighed for at betale over mobilen)

- Etsy (Yes - the one! :heart: )

- Ebay (Selvfølgelig!)

- Spar Nord netbank (Fungerer rigtig fint)

- Ekstra Bladet (Jeg ved det - trashy avis, men i like it!)

- TVtid (faktisk bedre end den på pcen - kan lave TV lister og få smser når ynlingsprogrammerne begynder osv)

- Period Plus (Samme princip som den du henviser til Mette - holder styr på mens osv.)

- Find Iphone (Genialt.. Anbefalet af både politi og Apple - der har lige været 3 sager med tyve der er blevet fanget efter at denne app afslørede dem.. Læs om den på nettet...)

- Battery Ultra (En app der holder styr på batteri forbrug)

- Bump (Gratis program til billede overførsel - aka. gratis MMSer.. Fungerer også på tværs af tlf'er - dvs. det behøver ikke være en Iphone man sender til)

- Messenger (Facebooks besked app - overblik over din Facebook indbakke)

- BG Plus (En masse forskellige baggrunde)

- Aftensmad (En stor samlig opskrifter der er kategori inddelt)

- Countdown (En bryllupsapp som kan spille en sang og tælle ned til den store dag :wink: )

- Big Day Lite (Det samme som ovenstående)

- Ultimate Love Test (Egentlig lidt åndsvag - men nænner ikke om slette den.. hahah..)

- FlashLight (En kraftig lommelygte)

- Hypnose

- Hypnosis

- Relax and sleep well

(Alle ovenstående 3 apps er musik/afslappende lyde/stemme som jeg bruger når jeg ikke kan sove :) )

Det var alle de gratis apps jeg har - så har jeg 1 app jeg har betalt for:

- Hvem ringede (En app så jeg kan slå tlf numre op med det samme de ringer og se hvem det er)

Og så har jeg følgende spil:

- Angry Birds

- Snake

- Fruit Ninja

- Plants Vs Zombies

- Doodle Fill

- Cookie Maker

- Cupcake Maker

- Marshmellow Maker

- RoseCliff

- Fragger

- Pigs in Trees

- SushiChop

- GoldenMiner2

- ZombieFarm

- ZombieLife

De lilla er dem som jeg selv spiller, resten har jeg pga. min nevø når han skal låne til at spille på.. :)

Redigeret af Shedevil
0

Del dette indlæg

Jeg har følgende apps:

- Facebook (Ligesom resten af verden :lol: )

- Pixable (Facebook billede app som giver nem "adgang" og overblik over mine og venners billeder)

- Downtown (50%s tilbud på diverse oplevelser, ting & sager)

- Paypal (Giver mig mulighed for at betale over mobilen)

- Etsy (Yes - the one! :heart: )

- Ebay (Selvfølgelig!)

- Spar Nord netbank (Fungerer rigtig fint)

- Ekstra Bladet (Jeg ved det - trashy avis, men i like it!)

- TVtid (faktisk bedre end den på pcen - kan lave TV lister og få smser når ynlingsprogrammerne begynder osv)

- Period Plus (Samme princip som den du henviser til Mette - holder styr på mens osv.)

- Find Iphone (Genialt.. Anbefalet af både politi og Apple - der har lige været 3 sager med tyve der er blevet fanget efter at denne app afslørede dem.. Læs om den på nettet...)

- Battery Ultra (En app der holder styr på batteri forbrug)

- Bump (Gratis program til billede overførsel - aka. gratis MMSer.. Fungerer også på tværs af tlf'er - dvs. det behøver ikke være en Iphone man sender til)

- Messenger (Facebooks besked app - overblik over din Facebook indbakke)

- BG Plus (En masse forskellige baggrunde)

- Aftensmad (En stor samlig opskrifter der er kategori inddelt)

- Countdown (En bryllupsapp som kan spille en sang og tælle ned til den store dag :wink: )

- Big Day Lite (Det samme som ovenstående)

- Ultimate Love Test (Egentlig lidt åndsvag - men nænner ikke om slette den.. hahah..)

- Hypnose

- Hypnosis

- Relax and sleep well

(Alle ovenstående 3 apps er musik/afslappende lyde/stemme som jeg bruger når jeg ikke kan sove :) )

Det var alle de gratis apps jeg har - så har jeg 1 app jeg har betalt for:

- Hvem ringede (En app så jeg kan slå tlf numre op med det samme de ringer og se hvem det er)

Og så har jeg følgende spil:

- Angry Birds

- Snake

- Fruit Ninja

- Plants Vs Zombies

- Doodle Fill

- Cookie Maker

- Cupcake Maker

- Marshmellow Maker

- RoseCliff

- Fragger

- Pigs in Trees

- SushiChop

- GoldenMiner2

- ZombieFarm

- ZombieLife

De lilla er dem som jeg selv spiller, resten har jeg pga. min nevø når han skal låne til at spille på.. :)

:blink: Wow det var mange. Nu har jeg slet ikke iphone, men en lidt ældre samsung smartphone der kun har deres egen (CRAPPY) app store, så jeg har to apps eller sådan noget..

0

Del dette indlæg

I love my Iphone!

Nogle af de app´s jeg er rigtig glad for er:

Wordfued - ordleg lige som scrabble. du spiller du imod andre

facebook

trendsales

ebay

tvtid

etilbudsavis

heytell

krak

mobilporto (postdanmark)

dowbtown

netbank

dmi

benzinpriser

shazam

kogebogen

h&m

livescore

Uuuuuuuh Wordfeud! Den er jeg med på.

Hvis vi skal spille kan du finde mig på navnet missmannie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har følgende apps:

Så må vi se om Jesper (flashlight-gruppen.dk) lægger sag an mod Apple når han engang er blevet færdig som advokat :) Nej kanon - den stjæler jeg. Lige præcist lommelygten har jeg savnet meget efter jeg skiftede til Iphone.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også da jeg fik min. Det kommer hen ad vejen men der er sikkert mange funktioner som jeg ikke har sat mig ind i endnu. Det vigtigste for mig var at jeg kunne ringe fra den og få den til at spille sammen med min server så jeg kan modtage/sende mails via Iphonen og det fungerer fint. Eneste ulempe er at den ofte bibber konstant hvorefter jeg kan konstatere at min datter som låner den af og til når vi er ude og køre har logget på sin Facebook :)

0

Del dette indlæg

Haha, jeg kan ikke undvære min iPhone :) jeg gik fra HTC til iPhone og jeg foretrækker iPhone ;)

Man kan heldigvis slå lyde fra fx wordfeud, FB, mails osv, altså så man ikke hele tiden bliver påmindet om det :)

Men det er jo meget forskelligt hvordan man bruger sin smartphone :)

0

Del dette indlæg

Det gjorde jeg også og der gik et stykke tid før jeg fandt ud af hvor nemt det er at slå lyden fra. Problemet er bare at det er lige så nemt at glemme at slå den til igen og det glemmer jeg nogle gange efter møder m.v. hvilket ikke er så smart da jeg jo bruger den arbejdsmæssigt som den eneste telefon. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtigt men det er lige det med at få det gjort når man ikke vll have en statisk indstilling. Nu fik min datter så sin HTC telefon i julegave (den gamle havde hun trådt på) så chancen for at hun ikke vil drive rovdrift på min Iphone er absolut til stede i og med hendes nye abonnement også giver adgang til internettet. Hun kom iøvrigt i går og demonstrerede den Apps der kan søge priser på nettet på sin lillebrors Lego

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sad lige i nat og kiggede på noget computerlysstyring i stedet for de store analoge styringer man slæber med ud. Man kan faktisk bruge en Iphone som controller og dermed til at styre lyset. Ikke noget jeg tør begive mig af med her og nu (hvad så når mobilen går død for strøm etc.) og så tror folk bare man står og SMS'er o.l. men ganske smart må man sige. :rolleyes:

Må indrømme at jeg ikke aner hvordan jeg har betalt for de få Apps jeg har betalt for. Men vil næsten tro at det er betalt via Itunes.

0

Del dette indlæg

ja mine apps bliver også betalt via iTunes -altså mit apple ID, så jeg har engang for mange år siden indtastet kontonummer og så skal jeg bare skrive en kode hver gang...

men tænker jeg lige vil opdatere med nogle af de apps jeg har hentet som er ganske gode:

threshold - holder styr på hvor meget data jeg bruger, har fri internet, men synes stadig det er rart at have en ide om hvor meget man bruger

Hipstamatic - foto

Intagram - foto

viddy - video

facebook

mesenger

netbank

wc finder - finder nærmeste offentlige toilet

Find iPhone

Around me - cafeer, restauranter osv...

soundhound - genkender sange

spotify - ved ikke hvor smart jeg synes det er, det er noget med folk på facebook kan se hvad man hører, synes det er øv

angry birds

penguinWings

Ordspil

Wordfeud

Toginfo

Live s-tog

Rejseplanen

tvtid

tv guide (yousee)

emoji (smileyer)

og så selvfølgelig dem som jeg nævnte i starten

womanlog

Stylish girl

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer