metteholm

anbefaling af apps

63 indlæg i dette emne

Tak Mette. :) Musik streamer hun ikke udover enkelte numre fra You Tube som - gudskelov- ikke kan købes i handlen men det er meget lidt. Alt andet musik får hun jo fra mig. Hvad Facebook angår har overbossen p.t. ændret koden til hendes Facebook da hun havde glemt at lave "lidt" lektier men de finder nok en ordning. Hun bruger næsten kun Facebook og SMS så det skal nok gå. Jeg overvejer faktisk også selv en billigere mobilløsning da jeg betaler ca. 800 pr. måned i dag med fri telefon, SMS og internet men jeg bruger faktisk kun telefon og mail og fører ikke lange telefonsamtaler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg lige skal tilføje et par apps, som ikke er på listen (umiddelbart), nogle af dem bruger jeg meget, andre ikke så meget :) :

iPhone, programmer:

IM+: Bedste MSN klient (fungerer også til iPad self)

Toginfo: Super god, fordi toget aaaltid er forsinket

Kino.dk: Hvad der kører i bio

Skyscanner: Fantastisk app - og bedre end momondo (specielt til iPhone ift. nettet), da Momondo ikke har fx Ryanair på iPhone app'en, fordi de umiddelbart ikke betaler for det whatever.

ClickATaxi: Smaart :)

Appshopper: Er sådan een, der viser de apps, der er sat ned i pris osv .... umiddelbart den bedste af slagsen

Emoji Plus: Er smileys, der blir smidt afsted som MMS - syns de er meget søde :)

Samsung remote: Hvis man har eet af de nye Samsung Smart tv'er ... så kan man bruge tlf som fjernbetjening

iPhone spil:

Cat physics

Clown Around

Charlie

Geared

Wheres my water

Chicks (ny opdateret version af det gamle lemmings)

Siege Hero (lidt a la Angry Birds)

iPad:

nempodcast.dk .... den omformer alt fra DR TV og det fungerer super godt :)

iTunes U: Noget nyt Apple har lanceret .... hvis man er studerende, så er det altså et must :) Fandme smart ....

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Hvis jeg lige skal tilføje et par apps, som ikke er på listen (umiddelbart), nogle af dem bruger jeg meget, andre ikke så meget :) :

iPhone, programmer:

IM+: Bedste MSN klient (fungerer også til iPad self)

Toginfo: Super god, fordi toget aaaltid er forsinket

Kino.dk: Hvad der kører i bio

Skyscanner: Fantastisk app - og bedre end momondo (specielt til iPhone ift. nettet), da Momondo ikke har fx Ryanair på iPhone app'en, fordi de umiddelbart ikke betaler for det whatever.

ClickATaxi: Smaart :)

Appshopper: Er sådan een, der viser de apps, der er sat ned i pris osv .... umiddelbart den bedste af slagsen

Emoji Plus: Er smileys, der blir smidt afsted som MMS - syns de er meget søde :)

Samsung remote: Hvis man har eet af de nye Samsung Smart tv'er ... så kan man bruge tlf som fjernbetjening

iPhone spil:

Cat physics

Clown Around

Charlie

Geared

Wheres my water

Chicks (ny opdateret version af det gamle lemmings)

Siege Hero (lidt a la Angry Birds)

iPad:

nempodcast.dk .... den omformer alt fra DR TV og det fungerer super godt :)

iTunes U: Noget nyt Apple har lanceret .... hvis man er studerende, så er det altså et must :) Fandme smart ....

Iiih kan ikke finde Chicks.

Eeelskede Lemmings så ville da godt prøve.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ er min iPhone endelig på vej... havde jeg vidst, at Telmore havde SÅ lang ventetid, så havde jeg nok fået min mand til at købe den et andet sted... :)

Hvordan har I andre gjort mht at få flyttet kontakterne med? Der skal jo nyt simkort til, så dér kan de jo ikke gemmes. Er det virkelig den hårde vej frem - at indsætte én for én, når man påen eller anden måde (hvilken??) har gemt en liste?

Glæder mig til at lege med alt muligt! Har så også svært ved at gennemskue, hvordan mit forbrug vil tegne sig - for det afhænger jo også af, hvor meget man bruger eget netværk eller not...

Dorte.

0

Del dette indlæg

Altså der findes vist en måde man kan gøre det på selvom man skifter sim kort, gøre via computeren eller noget, orkede ikke lige den metode så jeg importerede alle min mail kontakter via hotmail og tilføjede resten manuelt på den måde fik jeg også lige ryddet op...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu tænker jeg egentlig mere på telefon-kontakter end på mailkontakter... men jeg kan godt se, at det letter arbejdet, at mobil og pc snakker sammen...

Ja altså mine mail kontakter kopierede jeg bare herover og tilføjede telefon nr til, så der er bare tilknyttet mail og nummer til hver kontakt. Når jeg skriver SMS eller mail bruger de samme telefonbog

0

Del dette indlæg

Det har jeg ikke gjort. Jeg har så mange mailkontakter at det ville blive helt forvirrrende og min Iphone er koblet op på min server hvorved jeg automatisk har adgang til hele mit mailsystem inkl. mailkontakter. Nu kan jeg ikke huske hvordan jeg overførte de øvrige kontaktoplysninger men normalt er det jo at kopiere kontakterne fra den gamle kontakt over på SIM kortet og i sætte det i den nye telefon (Iphonen). Det er bare ikke altid at de kører med samme system. Bl.a. irriterer det mig at Iphone opererer med hhv. mobiltelefonnummer og Iphone-nummer fremfor mobil og fastnet.

0

Del dette indlæg

Grunden til, at de opererer med iphone numre er, at du kan sende det, der hedder iMessage .... dvs du bruger ikke SMS takst, men derimod internettet .... så det er lissom en slags chatsystem ... smart nok :) man kan slå det til/fra i indstillinger.

Men mange virksomheder har alle deres kontakter i deres mail/Outlook og derved synkroniserer man så bare direkte fra Outlook .... super smart :) Den synkroniserer mails, kontakter, kalender osv .... Ellers så kan du evt. importere kontakter fra gmail og ja ... hotmail, som Mette.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer