Antje1

Bryllupsgave som vi har til evigt minde?

18 indlæg i dette emne

Vi er i gang med at lave vores ønskeliste til brylluppet, og har indtil videre disse ønsker... Jeg søger lidt "noget" specielt som vi vil have til evigt minde :rolleyes: har i en ide`????

Eva Trio Tallerkenlåg i glas 24cm

Weber stegepande i støbejern

Endeavour skærebræt bambus 50x30x4

Holmegaard - Future champagneglas 6 stk.

Holmegaard Karen Blixen vase, stor

Nintendo wii fitt inkl. Board

Sødahl dug Flamenco i lime, 140x270

Eva Trio Dura line 4,8L

Weber rotisseri 57 cm ( kyllinge-grillpyd m. motor )

Canon Pixma printer MG5250

Nintendo wii i sort

Susanne Schjerning sengetøj 220cm lamplight lilla

Rosendahl vægur Roman 29cm - Arne Jacobsen

Sigma objektiv 18-250

Hængekøje

Kufferter letvægt/hardcase/med hjul

Gavekort til www.boernekunst.dk

Gavekort til møbelbutik ( til sofabord/tvbord )

Gavekort til Hotel Vejlefjord, spa & wellness ophold

Penge til bryllupsrejse

Redigeret af Antje1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos somethingblue kan man få nogle champange glas med gravering, de er rigtig fine. Gav min søster og svoger dem i bryllupsgave og ønsker os også sådan nolge. Det er nogle man også kan ha til at stå fremme.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det afhænger jo af, hvad I er til. Det er svært at rådgive om specielle personlige gaver, når man ikke liiige kender dig så godt ;)

Men ja, jeg ville også foreslå et gavekort til et fotofirma, hvor I kan få lavet nogle flotte collager af billeder fra selve dagen eller bare gode, personlige billeder af jer og jeres venner.

Det kan også være et maleri af en kunstner, som I begge rigtig godt kan lide.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I kunne jo ønske jer et maleri (nemmest hvis det er fra en bestemt kunstner som I kan lide)... det forgår jo ikke, og vil være en gave som I kan have hængende altid som et minde fra dagen.

Redigeret af Stjarna
0

Del dette indlæg

Vi har valgt at ønske os mange gaver med "lang holdbarhed" f.eks. Ønsker vi os stort set ikke elektronik, der bliver forældet hurtigt. På den måde har vi gaverne længst muligt og kan have glæde af dem mange år frem.

Bl.a. Ønsker vi os kunst til væggene hvilket jo kan holde mange år ud i fremtiden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er godtnok ikke noget vi ønsker os, men noget vi selv arrangerer: Et thumb print gæstetræ

post-45329-0-35074500-1325202940.jpg

Gæsterne sætter deres fingerftryk og underskrift og så har man et smukt, varigt minde i form af et billede med navnene på alle de mennesker, der var med til at fejre jeres dag. De kan købes på etzy.com.

Ellers så ønsker vi os penge til bryllupsrejse. Det er godt nok ikke noget man kan tage frem, men jeg vil vædde på at man aldrig glemmer sin bryllupsrejse :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror vi vil ønske os penge til at få et af vores bryllupsbilleder i ret stort på en glasplade med lys under som Torben Thorhauge laver

Har du et billede af hvordan det ser ud? Har netop kigget på hans hjemmeside, da jeg synes det lyder meget spændende.

0

Del dette indlæg

Det er godtnok ikke noget vi ønsker os, men noget vi selv arrangerer: Et thumb print gæstetræ

post-45329-0-35074500-1325202940.jpg

Gæsterne sætter deres fingerftryk og underskrift og så har man et smukt, varigt minde i form af et billede med navnene på alle de mennesker, der var med til at fejre jeres dag. De kan købes på etzy.com.

Ellers så ønsker vi os penge til bryllupsrejse. Det er godt nok ikke noget man kan tage frem, men jeg vil vædde på at man aldrig glemmer sin bryllupsrejse :)

haps, den ide har jeg lige nuppet til vores gæstebog.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer