JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Sikke der sker meget, når man lige holder nogle dages pause herinde pga. arbejdspres! :)

Først og fremmest - dit hår, det ser jo bare helt vildt godt ud med den prøveopsætning din søster har lavet. Hvor er du heldig, at det er hende, der skal sætte dit hår. Jeg tror, at det vil passe rigtig godt til kjolen og et birdcage ville være perfecto :)

Og det lyder super fint med negle på både hænder og fødder!

Invitationer er bare vildt flotte. Jeg er så imponeret over, at du har overskud til at gøre det selv :BKSTREET:

Fedt at I har fået afleveret ægteskabserklæring. Det er bare som om, at det gør det hele lidt mere virkeligt :)

Det er da en super god deal du har gjort dig med det skørt. Jeg vidste slet ikke, at man kunne få blondeskørter. Det lyder smukt.

Vi får vel billeder på tirsdag? :)

Årh du er så sød :kiss:

Er vildt glad for du kan lide håret :super: jeg er også bare så glad for at hun vil gøre det. Og samtidig laver mine negle JUBII

Tak for din søde kommentar om indbydelserne - kan mærke jeg ikke er 100 tilfreds :( men nu skulle de altså bare være færdige og afsted! BASTA - der er jo su D. 1.8 :lol:

Det bliver bestemt mere virkeligt, men syntes faktisk det var vildere at sende invitationerne og stå der hånd i hånd mens vi skiftevis smed de mange kuverter i postkassen!

Skøn følelse!

Jo jo de er så fine - passer jo så fint til kjolen. Hvor meget de ses aner jeg ikke. Men have det skulle jeg :)

Du er kær - skal nok lige se om ikke jeg får lagt et par billeder op tirsdag aften, men fjerner dem igen, da jeg ikke ønsker nogle nysgerrige mennesker skulle se dem :blush:

Skal nok advare først :) men hold øje tirsdag aften.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv bøv Sigurd vågnede i morges med høj feber, som bare er steget og steget i løbet af dagen :( så mor har intet bryllupsrelateret fået lavet i dag som ønsket.

1. Prioritet = Sigurd 💚💙💚

Men vi gik hånd i hånd ned til postkassen og fik sendt alle indbydelserne (der har ikke været tid før idag :( )

Og da vi var et smut i fakta havde se slikposer til 4kr - tjek til hangover poserne som jeg laver til de overnattende gæster! :super:

Poserne har jeg fået sponsoreret af min søsters arbejde, så de skal lige ændres lidt. Men det var lige de papirsposer jeg vil have. Hvide med sort 'håndtag', perfekt størrelse lige til to dåser soda, en pose slik og lidt panodil. YAY

0

Del dette indlæg

Hmm.. Indendørs muligheder. Regnskoven, ved ikke om det var noget, og om de gør det. Ellers Hotel Randers.

Hvis råt, så er der når man kommer sydfra, på århusvej, inde til højre en grund hvor der er graffiti. Hvis det skal være indendørs i råt et jeg i syv sind.

Men ja, de var startet med trappen til vores bryllup, og vi rasende. De havde satser ikke Bille være noget, da vi snakkede med dem måneden før, men vi kørte forbi da vi kom hjem, og tænkte, hvad fanden sker der her.

Men fik hurtigt sat tankerne på, at jeg ikke kunne gøre noget ved det, så vi klarede den med trappen ned til parkeringspladsen. Fik mit kongebillede der;)

0

Del dette indlæg

Puha, jeg har da fulgt lidt med fra sidelinien, men hold da op der sker noget her!! Dine invitationer er SÅ flotte!! :BKSTREET:

Og sikke et flot hairpiece du har fået købt dig - Miss Lena laver så mange smukke ting :a1221: og det ser rigtig godt ud med håret. Smuk fletning!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm.. Indendørs muligheder. Regnskoven, ved ikke om det var noget, og om de gør det. Ellers Hotel Randers.

Hvis råt, så er der når man kommer sydfra, på århusvej, inde til højre en grund hvor der er graffiti. Hvis det skal være indendørs i råt et jeg i syv sind.

Men ja, de var startet med trappen til vores bryllup, og vi rasende. De havde satser ikke Bille være noget, da vi snakkede med dem måneden før, men vi kørte forbi da vi kom hjem, og tænkte, hvad fanden sker der her.

Men fik hurtigt sat tankerne på, at jeg ikke kunne gøre noget ved det, så vi klarede den med trappen ned til parkeringspladsen. Fik mit kongebillede der;)

Tak for dine input - havde dem alle i mente, men ingen af dem er lige os af se indendørs eksempler :(

Hmm må bare håber og krydse alt for godt vejr så!!

Ja den trappe = mega irriterende!!!!

Men fedt du kunne se bort fra det og alligvel fik kongebilledet :):super:

Skal vi ikke snart se nogle billeder og have en beretning?!?! :)

0

Del dette indlæg

Puha, jeg har da fulgt lidt med fra sidelinien, men hold da op der sker noget her!! Dine invitationer er SÅ flotte!! :BKSTREET:

Og sikke et flot hairpiece du har fået købt dig - Miss Lena laver så mange smukke ting :a1221: og det ser rigtig godt ud med håret. Smuk fletning!

Tja er nok blevet noget mærket af tidspres, så køb af kjolen gjorde nok udsalget for sæt igang bryllup :lol: :lol:

1000 1000 tak for dine søde kommentar om invitationerne og mit hairpiece.

Dejligt andre syntes om mine ting og ikke mindst giver udtryk for det.

Ps kan ikke komme ind på din tråd :( har prøvet hele dagen, men det sender en ud på forsiden :(

Øv øv jeg vil også læse med!!

0

Del dette indlæg

JUBIIII i morgen skal jeg ned og besøge min kjole ❤❤

Den gang med alt tilbehøret og jeg glæder mig!!!

Ærmerne er fjernet, så nu håber jeg kjolen er lige som den skal!

Min mor og søster skal med mig. Og så er jeg nødt til at have Sigurd med også, da det er i dagtimerne.

Håber sørme han arter sig, han er noget så pjevset og morsyg i tiden...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for dine input - havde dem alle i mente, men ingen af dem er lige os af se indendørs eksempler :(

Jeg har absolute ikke fået nogen billeder endnu...

Så beretningen må vente lidt..

Har lagt vandret på arbejde siden jeg kom tilbage, og så går vi ind i ferieperioden, og kunne sagtens overarbejde flere timer. Men træningen og manden(meget underligt at skrive) skal passes. Jeg får læst en masse herinde, og svaret lidt, men jeg har svært ved at nå at skrive :)

Jeg håber I finder nogle løsninger med fede lokations.

Prøv evt. at kontakte DSB og hør om de har noget ude ved Banegården.. Ellers skal I tage ned på havnen og se, hvad de har af muligheder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har absolute ikke fået nogen billeder endnu...

Så beretningen må vente lidt..

Har lagt vandret på arbejde siden jeg kom tilbage, og så går vi ind i ferieperioden, og kunne sagtens overarbejde flere timer. Men træningen og manden(meget underligt at skrive) skal passes. Jeg får læst en masse herinde, og svaret lidt, men jeg har svært ved at nå at skrive :)

Jeg håber I finder nogle løsninger med fede lokations.

Prøv evt. at kontakte DSB og hør om de har noget ude ved Banegården.. Ellers skal I tage ned på havnen og se, hvad de har af muligheder.

Øv øv heller ikke et sneak peak :)

Men venter spændt. Glæder mig til at læse om jeres oplevelse af at blive gift.

Havde i egentlig koret i kirken?! Overvejer endnu meget herhjemme om vi skal eller ikke.

Havde en drøm om en sangerinde eller trompetist ect. Kender bare ikke nogen :(

Har tænkt på at kontakte DSB, men vi har endnu ikke hørt mere fra fotografen... :( måske jeg snart skulle rykke igen. Frygter sådan vi bliver brændt af igen.

Men ellers får havnen bestemt også et forsøg.

Vi har flere udendørsideer, det er bare lidt skidt hvis vejret ikke er med os.

0

Del dette indlæg

Kjole tilretning 1. Gang i går!!

Puha jeg var nervøs - næsten som at gå til eksamen igen.

Men hvor var min kjole fin ❤❤ har desværre endnu ikke billeder. Min mor tog nogen, men har ikke fået dem.

Min søster og mor syntes den var så fin. Sikke det pyntede ærmerne var blevet fjernet.

Skørtet var super, men for stort så det skal lige have en hægt eller to.

Sigurd var vældig betaget af sin mor og særligt kjolen :lol: han forsøgte vældig at kravle hen til den hele tiden.

Den var en super hård dag psykisk. Min mor var noget efter mig - et eller andet sted meget begrundet. Men det er bare så hårdt at blive konfronteret... :(

Nå men ellers er de førte invitationer begyndt at ramme postkasserne.

De første to fik vi respons på igår og det betyder de første fire personer kommer til brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Dejligt at kjolen bliver som du gerne vil have, og så efterlyser vi lige billederne én gang til :tunge:

Hvad er det for noget med din mor, hvis du ellers har brug for at komme ud med noget..?

Dejligt med tilbagemeldinger - så ved man at der nok skal blive en fest hehe :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm hvor syntes jeg tristheden sidder i mig for tiden :(

Lige nu er jeg bare trist - trist og lidt mere trist. Kæmper for at holde mig oppe - i det mindste når Sigurd er i mit nærvær - han skal ikke se sin mor sådan!

Hvordan finder man lige gejsten, glæden, lykken igen....?!

Føler mig så usandsynlig langt bagud med alt til brylluppet. Der er så meget jeg gerne vil, men ikke magter.

Går jeg i gang ender jeg bare med at sidde og stirre ud på regnen.

Hvor er lige alle de mennesker omkring os med en gejst for brylluppet????

Føler mig lidt som den eneste i verden der glæder sig og den glæde bliver da ivrigt pillet ned for tiden :(

I dag kom prøvelsesattesten med posten. Hurraaa - h2b syntes da i hvert fald ikke der var noget specielt i det.

Næhh bare jeg holder hjemmet, passer hunden, sønnen og laver hans mad - så er han glad.

Øv hvor blev det indlæg trist - SORRY! Men har bare behov for at få det ud af systemet!

Er så ked af tingene er endt, hvor de er. Kan slet ikke overskue hvordan jeg skal få det vendt igen.

0

Del dette indlæg

Dejligt at det er blevet bedre med kjolen efter at ærmerne blev fjernet... Glæder mig til at se billeder :-)

Jeg skal jo se min kjole på fredag og glæder mig sindssygt :-)

Dejligt at folk svare tilbage på invitationerne... Vil selv gerne snart have svar fra de sidste 11 personer.... De har 5 dage tilbage, kom nu :-)

0

Del dette indlæg

En krammer herfra til dig...

Det skal nok gå den anden vej igen, vi får alle nedture.... Lav måske en liste og sæt tid på de forskellige ting og prøv at følge den og vær realistisk med tiden på den... Det har hjulpet mig meget :-)

0

Del dette indlæg

Dejligt at kjolen bliver som du gerne vil have, og så efterlyser vi lige billederne én gang til :tunge:

Hvad er det for noget med din mor, hvis du ellers har brug for at komme ud med noget..?

Dejligt med tilbagemeldinger - så ved man at der nok skal blive en fest hehe :wink:

Du er sød! Jeg har endnu ikke fået nogen. Så har ikke noget at vise :(

Tja hvad er det med min mor?! Mit triste indlæg ovenfor hænger nok lidt i den seneste konfrontation :(

Min mor og jeg er nok lidt som hund og kat! Hun kan absolut ikke forstå hvorfor jeg gerne vil have tingene har lidt kant. Er lidt utraditionel og ikke efter bogen.

Jeg er vildt perfektionistisk og lige så er h2b. Så denne ombygning af huset trækker bare tænder ud og brylluppet lige så. For jeg kan nok ikke tingene perfekt nok...?! Dårlig stil - I KNOW.

Jeg forsøger også at arbejde med det!

Fx kan jeg ikke klare at der er ting jeg ikke kan styre. Som fx evt polter, taler, dagens gang ect

Jeg er typen, som kan selv - vil selv. Gør jeg det selv - ved jeg det gøres ordentligt. Og min mor vil jo i bund og grund mig bare det bedste. Og vil have jeg nyder min bryllupsdag. Hun vil ikke have at jeg laver noget på dagen. Jeg må ikke binde min egen buket og slet heller bestemme hvordan den skal være.

Alt sammen endte med at jeg tudede, min mor tudede og min søster fordi vi ikke kunne enes.

Min mor mener ikke der er nogen eller noget i verden der kan gøres godt nok for mig - at jeg graver min egen grav og at ingen gider være sammen med mig eller hjælpe mig af den grund!

Syntes det i en længere periode har været nedtur og har svært ved at finde glæden/lykken ved det planlægning. Og så fik hun bare været væltet :(

Men tak for dine søde ord - er glad for du havde lyst til at kommentere i min tråd.

Og ja dejligt de første fire kommer - så har vi da om ikke andet fire vidner :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at det er blevet bedre med kjolen efter at ærmerne blev fjernet... Glæder mig til at se billeder :-)

Jeg skal jo se min kjole på fredag og glæder mig sindssygt :-)

Dejligt at folk svare tilbage på invitationerne... Vil selv gerne snart have svar fra de sidste 11 personer.... De har 5 dage tilbage, kom nu :-)

Bestemt! Du skal få at se kan du tro :) advarer lige inden.

Jaaa det bliver så godt. Jeg glæder mig meget til at se den igen. (Altså din kjole :lol: )

Bestemt at det er nu rart med tilbagemeldinger - der måtte bare gene komme flere....

Fatter ikke hvorfor folk ikke bare svare med det samme. De ved jo allerede nu om du kan, gider eller lignende...!

Så kan man jo kommer videre i teksten :)

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

En krammer herfra til dig...

Det skal nok gå den anden vej igen, vi får alle nedture.... Lav måske en liste og sæt tid på de forskellige ting og prøv at følge den og vær realistisk med tiden på den... Det har hjulpet mig meget :-)

1000 tak for krammet søde Trine.

Håber du får ret. Har prøvet listerne flere gange - det er også eneste råd h2b kommer med hver gang..

Syntes bare jeg kvæles i lister og så roder jeg rundt i nyt og gammelt.

Når du skriver liste - hvad gør du så? Altså sådan bogstaveligt talt.

0

Del dette indlæg

Jeg har lavet et excel ark, hvor toprækken er ugerne, venstre side, der skriver jeg alle de ting op vi mangler.... Så har jeg udfyldt felterne med farver... Rød for det jeg skal gøre, blå for det min H2B skal gøre og grøn for det vi skal gøre sammen.... Hver gang vi får noget færdigt, så kommer der en gul marketing over det hele... Meget motiverende når der kommer flere og flere gule felter.... Håber du forstår, ellers må jeg tage et billed af det. Vi har hængt det på indersiden af et køkken skab

Redigeret af TrineSchmidt
0

Del dette indlæg

Du er sød! Jeg har endnu ikke fået nogen. Så har ikke noget at vise :(

Tja hvad er det med min mor?! Mit triste indlæg ovenfor hænger nok lidt i den seneste konfrontation :(

Min mor og jeg er nok lidt som hund og kat! Hun kan absolut ikke forstå hvorfor jeg gerne vil have tingene har lidt kant. Er lidt utraditionel og ikke efter bogen.

Jeg er vildt perfektionistisk og lige så er h2b. Så denne ombygning af huset trækker bare tænder ud og brylluppet lige så. For jeg kan nok ikke tingene perfekt nok...?! Dårlig stil - I KNOW.

Jeg forsøger også at arbejde med det!

Fx kan jeg ikke klare at der er ting jeg ikke kan styre. Som fx evt polter, taler, dagens gang ect

Jeg er typen, som kan selv - vil selv. Gør jeg det selv - ved jeg det gøres ordentligt. Og min mor vil jo i bund og grund mig bare det bedste. Og vil have jeg nyder min bryllupsdag. Hun vil ikke have at jeg laver noget på dagen. Jeg må ikke binde min egen buket og slet heller bestemme hvordan den skal være.

Alt sammen endte med at jeg tudede, min mor tudede og min søster fordi vi ikke kunne enes.

Min mor mener ikke der er nogen eller noget i verden der kan gøres godt nok for mig - at jeg graver min egen grav og at ingen gider være sammen med mig eller hjælpe mig af den grund!

Syntes det i en længere periode har været nedtur og har svært ved at finde glæden/lykken ved det planlægning. Og så fik hun bare været væltet :(

Men tak for dine søde ord - er glad for du havde lyst til at kommentere i min tråd.

Og ja dejligt de første fire kommer - så har vi da om ikke andet fire vidner :lol:

Det var også bare for at drille lidt med billederne, så ro på - om ikke andet vil vi alle nyde det når der kommer billeder ind fra dagen :wink:

Det er da noget værre noget med hende mor. Har en veninde som også har svært ved at slippe tøjlerne, men det er ved at blive bedre. Hun er højgravid i skrivende stund, og har pænt mange smerter i bækken/ryg, så hun har ikke så mange valg lige for tiden. Det hedder bare: giv slip, giv slip, giv slip. Det er mega svært, for når man nu ved at det kun bliver gjort ordentligt når man selv gør tingene, så er der næsten ikke noget værre end at stå med skulende og dømmende øjne, når fx H2B så vasker gulvet. Han kommer måske ikke helt ud i hjørnerne, og så er det man skal tælle til ti, og sige til sig selv, at hjørnet må godt være beskidt. Det er der ingen der dør af, og så bare sige PYT. Som sagt, mega svært, men nødvendigt.

Jeg har selv været rigtig slem til det, og jeg kan mærke på mig selv, at det er kommet meget op til overfladen igen med alt det her bryllup. Det er jo kun én gang, og H2B gider nok heller ikke rigtig, så jeg gør det bare selv, tænker jeg så. Det er rigtig svært at sige fra, ikke mindst når man bare vil have det perfekt. Vi er nok bare nogen af dem der kun bliver 98% tilfredse :rolleyes:

Men at gå så langt som at sige at du graver din egen grav, og at der derfor ikke er nogen der vil være sammen med dig - det synes jeg altså lige er groft nok. Det kan altså siges pænere, fru mor! :sm:

Hun vil dig helt sikkert det bedste, men det er bare ikke måden at sige det på!

Hvis du kan mærke at det bliver for meget med detaljer, så prøv at give slip på de små ting i hverdagen først, og se hvordan du har det med det. Bare fordi jeg synes, at jeg er mere grundig til at støvsuge, så betyder det ikke at H2B skal slippe. Ellers hænger jeg jo på støvsugeren altid, og det er jo ikke meningen :tunge:

Jeg er glad for at kunne hjælpe, så bare sig til :hug: Det hjælper at komme ud med tingene.

0

Del dette indlæg

Jeg har lavet et excel ark, hvor toprækken er ugerne, venstre side, der skriver jeg alle de ting op vi mangler.... Så har jeg udfyldt felterne med farver... Rød for det jeg skal gøre, blå for det min H2B skal gøre og grøn for det vi skal gøre sammen.... Hver gang vi får noget færdigt, så kommer der en gul marketing over det hele... Meget motiverende når der kommer flere og flere gule felter.... Håber du forstår, ellers må jeg tage et billed af det. Vi har hængt det på indersiden af et køkken skab

Ej det lyder virkelig smart og overskueligt :super:

Vil du ikke vise et billede alligvel? :blush: det må jeg vidst have mig forsøgt med.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer