JanniTR

Vores drømme bryllup!

777 indlæg i dette emne

Hov for Søren har da helt glemt at berette om at h2b med lidt tvang :blush: endelig fik spurgt sin kammerat i lørdags om han vil være forlover.

Han sagde ja, men lød da bestemt ikke glad - så jeg er total mut over det!!! Alle andre siger dog bare at han nok lige skal sluge det og ellers er vildt glad.

Sorry men jeg vil altså have den vildt glade oplevelse ASAP. Blev ret så trist over hans reaktion!

Det eneste han havde sagt til h2b var: skal det ikke være din far? :blink:

H2b havde så sagt til ham at det ønskede han ikke, men at han gerne vil have ham.

HALLO DET ER DA SØDT - SÅ BLIV DA GLAD!!!!!

Er det kun mig som ret så skuffet over den reaktion?!?!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da godt nok en besynderlig reaktion!!

Det er da en kæmpe ære at få lov til at være forlover, det skal han da bare være så beæret over og ikke mut.

Mærkeligt!

Ja ikke?!?! Blev skisme også noget paf - så paf så jeg faktisk skrev til ham idag!!! :blush:

Men han skrev bare han var da glad, men ikke vidste hvad det indebar!! :blink:

Sendte promte wikipedia definition på en forlover - måske lidt provokerende, men ærligt det syntes jeg fisme også hans opførsel er!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mystisk... Måske han er blevet overrumplet !?

Tja det mente vores fælles venner også. Men STADIG? :blink:

Da vi spurgte om han ville være fadder til vores dreng, blev han så rørt at han græd. (Det skal lige siges han har meget let til tåre). Men stadig så mener jeg nu dette er mindst lige så stort - men åbenbart ikke for ham :( :(

Er bare vildt øv over det og har mest af alt lyst til at h2b vælger en anden.

Men h2b tager det slet ikke ilde op og han vil ham han har valgt.

0

Del dette indlæg

Er lige fra mobilen, så quoter ikke.

Da min mand spurgte sin bror, var jeg der ikke selv, men som jeg har fået fortalt, blev han glad og det var det. Men han reagerer generelt ikke mht. Følelser.

Og der var mange som blev lidt forundret over at han ikke havde valgt sin far. Men han var ikke i tvivl om hvem det skulle være.

0

Del dette indlæg

Er lige fra mobilen, så quoter ikke.

Da min mand spurgte sin bror, var jeg der ikke selv, men som jeg har fået fortalt, blev han glad og det var det. Men han reagerer generelt ikke mht. Følelser.

Og der var mange som blev lidt forundret over at han ikke havde valgt sin far. Men han var ikke i tvivl om hvem det skulle være.

Det er heller ikke fordi jeg vil have han græd ellers vidste følelser på den måde.

Jeg gik ind med pigerne så de fik ene tid, så h2b kunne spørge ham.

Og da vi kommer ud 5 min senere fortæller h2b han har sagt det. Og sagt til ham at vi betaler hans butterfly.

Hans forlover sidder bare i stolen - trækker ikke en gang på smilebåndet og jeg siger så - er du glad for det. Hvortil han svarer, jeg troede det skulle være hans far. Da smiler han og fem min senere rejser han sig og siger farvel :blink:

Men pyt nu er det sådan det er! Må erkende det ikke er alle så glæder sig og er lige så ivrige som os ifht brylluppet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Huha hold da op en masse der er sket her.

Søde Janni, det lyder som om i har haft noget modvind på det sidste. Jeg er glad for at læse, at i trods alt glæder jer til den store dag.

Det er nogle skønne ting du går krydset af på to-do listen...er sikker på i får en skøn dag.

Øv øv øv det kan aldrig lykkedes mig at følge nok med på den her side til at nå kjolebillederne :-/

0

Del dette indlæg

Hmmmm

Kan godt forstå du er lidt ambivalent omkring det... Måske skal tale forventninger? Nogle forlovere forventes jo at holde en længere tale, og det kan være han er nervøs for det...

Har talt lidt forventninger, da jeg skrev til ham. Og vores forventninger er nærmest ikke eksisterende :)

Han skrev bare at han aldrig havde holdt en tale, men det skulle han sagtens klare! (Der lå min/vores nervøsitet inden for han stammer nemlig, men han bragte det selv på banen - og han er vildt stædig, så det skal nok gå!)

Men ja ja sådan er det nok bare med det køn - jeg må jo bare erkende mine forhåbninger om glæde i den forbindelse var større!

0

Del dette indlæg

Søde Janni, det lyder som om i har haft noget modvind på det sidste. Jeg er glad for at læse, at i trods alt glæder jer til den store dag.

Det er nogle skønne ting du går krydset af på to-do listen...er sikker på i får en skøn dag.

Øv øv øv det kan aldrig lykkedes mig at følge nok med på den her side til at nå kjolebillederne :-/

Jeg tror bare jeg har fået nok og er ramt af bryllupsstress/nedturs boblen :(

Men sådan er det jo - listen har hjulpen til et overblik. Og så må jeg jo hænge mig i den!

Kender du ikke bare det, hvor et punkt på listen alligevel er er så stort, så der er en masse underpunkter?!?

Det bedste havde nok været at specificere alle punkter helt ned - men det er alligvel noget af et arbejde og det tillader hverken Sigurd eller dagligdagen herhjemme :(

Er i bund og grund bare skide bange for om vi har glemt noget! Og det kører nok bare rundt i hovedet!

Øv øv med kjolen, men er simpelthen så bange for der snages herinde af familien - for alle ved jeg er her! Og man vil jo gerne holde detaljer for sig selv, så folk forhåbenligt bliver glædelig overrasket :blush:

0

Del dette indlæg

Her i ventetiden inden su får jeg da forberedt lidt :)

Alle navne på gæster er lavet og printet - klar til favor.

Digt til favor er ligeledes printet og klippet.

Gæstebog er der optegnet et damaskmønster og malet hvidt.

Vi skal have tapas til receptionen og den menu er skrevet ind, printet, skåret til og sat i ramme.

Blonde strimler til at sætte på bilerne er klippet.

Det søde til favor er købt - har købt bolsjer hvorpå der står bryllup. :) dem købte vi på vores lille familietur til Ebeltoft igår ❤

Så nu er resten af ugen dedikeret til vores vennepar som skal giftes lørdag :loveshower:

Jeg skal lige have ordnet gaven til dem så det tager nok lidt tid :)

Ihh jeg glæder mig til deres bryllup - bryllupper er FANTASTISKE!!! Og ikke kun fordi jeg selv snart skal giftes, men også fordi vi er så forskellige - så det bryllup på lørdag er så langt fra vores OG DET ER SÅ FEDT!!!!

Elsker den kærlighed der er i luften! ❤❤

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov har sørme også købt butterfly til h2b og forlover!

Jeg kunne desværre ikke få en magen til h2b mere (sidste års model) :(

Og h2b vil gerne de to ting var helt ens på dem begge. Så vi købte i forgårs to nye butterflies - også i strik, men sort og grå mønstret.

Har desværre ingen billede for de er endnu ikke kommet.

0

Del dette indlæg

Men sådan er det jo - listen har hjulpen til et overblik. Og så må jeg jo hænge mig i den!

Kender du ikke bare det, hvor et punkt på listen alligevel er er så stort, så der er en masse underpunkter?!?

Det bedste havde nok været at specificere alle punkter helt ned - men det er alligvel noget af et arbejde og det tillader hverken Sigurd eller dagligdagen herhjemme :(

Er i bund og grund bare skide bange for om vi har glemt noget! Og det kører nok bare rundt i hovedet!

Øv øv med kjolen, men er simpelthen så bange for der snages herinde af familien - for alle ved jeg er her! Og man vil jo gerne holde detaljer for sig selv, så folk forhåbenligt bliver glædelig overrasket :blush:

Der er også meget at se til både med bryllup og baby. Der er et fuldtidsarbejde x 2 at være på barsel.

Jeg synes det er genialt at få skrevet alle "manglerne" op. Jeg er selv total liste-menneske, men du har helt ret. Nogle punkter udløser en hel A4 side af underpunkter 😳

Min H2B er meget praktisk og siger hele tiden til mig, at det jo kun er MIG (og tildels ham tsk tsk) der kender mine lister og ved hvordan det ser ud inde i mit hoved! Dermed ment, at glemmer man en lille detalje, så er det nok ikke det, der vælter dagen.

Tror man (migselv incl) skal stoppe med at have så store forventninger til sig selv...det er jo heller ikke fedt at gifte sig med en man har skændtes med de sidste 3 måneder, fordi man ikke er enige i farven på dugen 😄😃

0

Del dette indlæg

Der er også meget at se til både med bryllup og baby. Der er et fuldtidsarbejde x 2 at være på barsel.

Jeg synes det er genialt at få skrevet alle "manglerne" op. Jeg er selv total liste-menneske, men du har helt ret. Nogle punkter udløser en hel A4 side af underpunkter 😳

Min H2B er meget praktisk og siger hele tiden til mig, at det jo kun er MIG (og tildels ham tsk tsk) der kender mine lister og ved hvordan det ser ud inde i mit hoved! Dermed ment, at glemmer man en lille detalje, så er det nok ikke det, der vælter dagen.

Tror man (migselv incl) skal stoppe med at have så store forventninger til sig selv...det er jo heller ikke fedt at gifte sig med en man har skændtes med de sidste 3 måneder, fordi man ikke er enige i farven på dugen 😄😃

Dejligt med een som forstår det ikke er lutterlagkage at have en krudtugle på 9 mdr 😊

Og selvom jeg virkelig prøver at nedjustere forventninger - så er de der altså bare. Og for Søren da jeg kunne være meget mere hysterisk - mine mål er kun realistiske som vores liv er nu (vil måske bare ønske jeg ikke stod alene med søn, hus, hund og bryllup - tsk tsk h2b)

Men jeg skal som nok klare det - det er jeg sikker på 😉 men måske jeg ikke får meget søvn i slutspurten 😜😜

0

Del dette indlæg

ADVARSEL BROK INDLÆG!!!

Kan simpelthen blive så harm og forarget over hvordan nogen mennsker ikke kan se ud over egen næse, lade være med at hænge sig i fortid og for filan da være glad på vores vegne!!!!

H2b er i en herreklub, hvor de hygger og har det sjovt - alle de gamle drenge fra folkeskoletiden.

De er selvfølgelig alle inviteret til bryllupsreceptionen med deres påhæng.

Det skal lige siges at min egen h2b ikke var det sødeste i sin singletid og at han nogen gange fik lukket noget møg ud. Set i bakspejlet nok lidt i misundelse...

Men et af de par som så er inviteret skriver en SMS om at de ikke ønsker at deltage i vores fest.

Grunden kender vi alle for de (særligt hende) hænger stadig i en sum bemærkning fra fortiden!!!

Bliver simpelthen så harm!!!! Hun er så skide latterlig og jeg har diskuteret det med hende 1000 gange.

Ej heller gav de den vanlig gave til runde fødselsdage da h2b blev 30 sidste år.

Og hvad værre er - så tager hun alle andre med i hendes lille projekt!!!

Sorry skulle bare af med mit brok - jeg er skide sur og det skal ikke hænge i mig på lørdag, hvor vi skal fejre et fælles vennepars bryllup!

Argh dumme tøs!!!! Er sgu et eller andet sted glad for de ikke kommer - syntes bare det er så latterligt! De drenge ser altid hinanden og så la dem dog for H.... Vælge selv!

Godt jeg ikke skal se på det sure fjæs på min store dag! Og på lørdag må jeg skisme kig væk!!! Basta!

Redigeret af JanniTR
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

INDEX/HUSKELISTE

------------------------

DIY PROJEKTER:

STD kort - færdige og sendt

Fest invitation - færdige og sendt

Reception invitation - færdige og sendt

Menuhæfter - hæfter er droppet, menuen står bag på bordnumrene

Kirkehæfter - er designet, afventer møde med præsten

Favoræsker/Bordkort - er undervejs

Strømpebånd - er færdigt

Personlig Chokolader - droppet

Fortovæg og rekvistiter - det bliver rammer (mangler een) og props er færdige

Bordplan - første udkast er færdig og endelig, hvis ingen afbud

Takkekort - tanker bliver gjort - overvejer flagranke på billederne

Bryllupskage - laver min kære moder, det bliver en rund kage på fem birketræsstumper og forhåbentlig overdækkede med lace fondant

Brudebuket - havde mine tanker, men drømmene er en anderledes stor og rund buket. Min gudmor er dekoratør og lavede min mors til deres bryllup - så jeg vil meget gerne hun laver den! H2b og min mor bliver sat på den sag

Gæstebog - er undervejs, det bliver med udfyldte sider og nok også julekugler, hvorpå gæster skal sætte en finger eller deres navn (så vil jeg have dem som mine på juletræet hvert år

Pomp og pragt - pynt til festen

------------------------------

PRAKTISK:

Kirke/dato - intet nyt på den front. Vi skal stadig giftes 7-9-13 i Kristrup Kirke

Præst - Sognepræst Ray Jones er ønsket. Og ham får vi - han døbte også vores søn i januar

Tema - HER

Reception - Hjemme i haven, der kommer 2 telte og hjælpere på til at anrette tapas og sørge for drikkevarer

Fest lokale - er kaløhus under værket i Skæring. Hvilket vi er rigtig glade for - de virker så professionelle. Vi medbringer selv pynt/deko

Kørsel - Golf 1 cabriolet - bilen er solgt! Så vi skal køre i en gammel engelsk taxa fra reklamebureauet 727, som er skrig orange og super fed.

Musik - laver selv playlister til reception og dinnermusik. Kl 23 - 04 er der booket dj

Menu - er besluttet både til reception og festen om aftenen. Det bliver så godt!!!

Indkøb i Tyskland - bliver nok ikke afhentet af os grundet tid, men vi får se

Forograf - er booket fra vielse til efter brudevalsen. Min omklædning dokumentere min svoger

Toastmaster - vores svoger, vi skal bare lige have koordineret det hele

Gavekoordinator - Min svigermor. Ønskeseddel til inspiration er linket med i indbydelser, så resten styre hun

Forlover - H2B´s bedste kammerat

Brudehjælper/terne - Er lidt droppet, men min søster hjælper vores søn op ad gulvet i kirken (forhåbentlig selv gående, men ellers med ans gåvogn), min søster tager også med til fotografering for at holde styr på sønnike og rette på mig. Ellers tager jeg bare veninder ect med på toilettet ved behov

Blomster - klare jeg primært selv evt med hjælp fra min tante med meget grønne fingre

Borddækning - Inspiration - er udtænkt og indkøbt dog ikke testet hjemme endnu

------------------------------------

OUTFIT:

Kjole - er købt og under tilretning, skal besøge den igen D.24

Lingeri - er købt også til dagen efter

Strømpebånd inspiration (DIY) - er lavet

Birdcage/hårpynt - skønne MissLena har lavet mit smukke hairpiece. Birdcage skal jeg selv igang med - materialer er købt

Skoene - var købt, men der er også købt nye, da jeg fik købt kjole for sent, så de kan ikke nå at lave en ny kjole med ekstra længde

Hår/make up - er testet ved søster frisør og make-up er delvis købt hos Bobby Brown, resten køber jeg næste gang jeg skal have vist hvordan det skal ligges i august

Ringene - vi ville have brugt vores forlovelsesringe, men h2b's ser forfærdelig ud efter 1,5 år :( så vi har købt nye - de er bestilt i Argentina og er undervejs mod os. Det er sort Carbon med titanium ring indeni. I min er der ligeledes isat en lille diamant

H2B´s tøj - er købt og klar

-------------------------------------

ALT DET ANDET:

Den store plan - HER

Polterabend - kan jeg jo ikke styre, men har på fornemmelsen der er noget under opsejling. Vi har dg efterhånden ingen ledige weekender udover de to sidste inden brylluppet (hvor vi faktisk har frabedt os at det bliver :blink: )

Budget - det var 50.000kr men det strækker vidst ikke mere. Vi fik dog yderlig 50.000kr af mine forældre, som hjælp, rejse ect. Så ialt sniger vi os nok op på 65-70.000kr

Fotobog - vil jeg gerne lave, men det bliver jo efter brylluppet

Morgengave - vi er for og imod hele tiden. Snakken har været tattoo til os begge. H2b vil gerne fladskærm eller lignende men det bliver så absolut uden mig! Jeg har overvejet boudoir, men tør ikke er simpelthen så forfængelig og kan måske ikke se hvad h2b skal med det alligvel

Bryllupsovernatning - vi får et værelse af kaløhus, så vi sover med flere af vores gæster og spiser brunch med dem dagen efter

Monogram - HER

Hjemmeside - er droppet

Frieri - HER

Indøve brudevals - det ender vidst utraditionel :badgirl: and H2B. - og så alligvel. Tror måske vi gør det traditionel og så kan skisme danse vildt senere på natten

Det var vidst en opdatering på side 1 huskeliste/index.

Og så er der jo bare de 1000 vis af andre ting som er tilføjet undervejs - bk er et farligt inspirationssted :loveshower::blush: :lovebk:
0

Del dette indlæg

ADVARSEL BROK INDLÆG!!!

Kan simpelthen blive så harm og forarget over hvordan nogen mennsker ikke kan se ud over egen næse, lade være med at hænge sig i fortid og for filan da være glad på vores vegne!!!!

H2b er i en herreklub, hvor de hygger og har det sjovt - alle de gamle drenge fra folkeskoletiden.

Det skal lige siges at min egen h2b ikke var det sødeste i sin singletid og at han nogen gange fik lukket noget møg ud. Set i bakspejlet nok lidt i misundelse...

Men et af de par som så er inviteret skriver en SMS om at de ikke ønsker at deltage i vores fest.

Grunden kender vi alle for de (særligt hende) hænger stadig i en sum bemærkning fra fortiden!!!

Bliver simpelthen så harm!!!! Hun er så skide latterlig og jeg har diskuteret det med hende 1000 gange.

Ej heller gav de den vanlig gave til runde fødselsdage da h2b blev 30 sidste år.

Sorry skulle bare af med mit brok - jeg er skide sur og det skal ikke hænge i mig på lørdag, hvor vi skal fejre et fælles vennepars bryllup!

Argh dumme tøs!!!! Er sgu et eller andet sted glad for de ikke kommer - syntes bare det er så latterligt! De drenge ser altid hinanden og så la dem dog for H.... Vælge selv!

Godt jeg ikke skal se på det sure fjæs på min store dag! Og på lørdag må jeg skisme kig væk!!! Basta!

Der er vist en der savner en hobby... Grrrr.... Dumme kælling 😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Håber hun kommer til at fortryde sit fravær til jeres bryllup 😕

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg

Vanvittig smart med den huskeliste :cheerleader3: Sådan en må jeg da lige få lavet mig. Kender du det, at man har fornemmelsen af, at man mangler en masse, men man kan slet ikke komme i tanke om, hvad det er? Sådan har jeg det, så nu tyvstjæler jeg din huskeliste :tunge:

Jeg er lige ankommet til Skagen, og var lige et smut nede i byen for at købe nogle solbriller sammen med Rasmus. Og i bolchebutikken i Skagen har de også de der brylupsbolcher. Så dem skal vi liiiige have købt nogle af. Endnu en ide tyvstjålet fra dig :bunny_4: :bunny_4: :bunny_4:

Og hende der det skrækkelige kvindemenneske - glem hende. Sådan en m...ælling!

Redigeret af M&R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er jeg jo kommet håbløst bagud... Det lyder da som en tosset trunte - hvis hun selv bærer så meget nag, hvorfor så ikke sende kæresten alene afsted... Det er da lidt synd at han skal gå glip af jeres bryllup pga. fortid... Det virker jo ikke som om HAN har et problem...

Btw... Har du gjort dig flere overvejelser om dinner music..? Vi havde Melody Gardot, men det kunne slet ikke høres fordi folk snakkede og humøret var højt... Nu kan jeg ikke huske hvor mange I blive til middagen, men måske er det overflødigt..!

0

Del dette indlæg

ADVARSEL BROK INDLÆG!!!

Der er vist en der savner en hobby... Grrrr.... Dumme kælling 😡😡😡😡😡😡😡😡😡

Håber hun kommer til at fortryde sit fravær til jeres bryllup 😕

Årh hvor er jeg et eller andet sted lettet over i andre og syntes hendes handling er tæskedumt!!!

Det tror jeg desværre ikke hun gør, men jeg vil i fulde drag nyde hun IKKE er tilstede!!!

0

Del dette indlæg

Vanvittig smart med den huskeliste :cheerleader3: Sådan en må jeg da lige få lavet mig. Kender du det, at man har fornemmelsen af, at man mangler en masse, men man kan slet ikke komme i tanke om, hvad det er? Sådan har jeg det, så nu tyvstjæler jeg din huskeliste :tunge:

Jeg er lige ankommet til Skagen, og var lige et smut nede i byen for at købe nogle solbriller sammen med Rasmus. Og i bolchebutikken i Skagen har de også de der brylupsbolcher. Så dem skal vi liiiige have købt nogle af. Endnu en ide tyvstjålet fra dig :bunny_4: :bunny_4: :bunny_4:

Du virker simpelthen som det kæreste væsen Mette!!!! :kiss:

Du tyvstjæler bare alt hvad du kan og lyster :blush:

Århh ja jeg kender det alt for godt. Og den liste hjælper bare så MEGET selvom punkterne stadig er meget 'brede' . Det giver bare et overblik :super:

Ja de har nemlig så!!! Men jeg får ikke tid/mulighed for at kører derop i år :( og portoen blev nu altså for dyr syntes jeg - særligt nu hvor vi var i Ebeltoft og i deres eget bolsjeri. :)

Det er jo også perfekt når nu jeres bryllup skal holdes i Skagen. Dine specialiteter og detaljer er simpelthen bare så gennemførte!!! :respekt:

Tro mig hun er glemt - så godt som hun nu kan...

Og rigtig god ferie til jer i Skagen!

0

Del dette indlæg

Nu er jeg jo kommet håbløst bagud... Det lyder da som en tosset trunte - hvis hun selv bærer så meget nag, hvorfor så ikke sende kæresten alene afsted... Det er da lidt synd at han skal gå glip af jeres bryllup pga. fortid... Det virker jo ikke som om HAN har et problem...

Btw... Har du gjort dig flere overvejelser om dinner music..? Vi havde Melody Gardot, men det kunne slet ikke høres fordi folk snakkede og humøret var højt... Nu kan jeg ikke huske hvor mange I blive til middagen, men måske er det overflødigt..!

Jamen du har sørme da også haft dit at se til og nu som hustru ❤❤

Jamen hun er bare så træls!!!

Næhh er vidst ikke kommet så meget videre med det musik. Men tak for Info - det vil jeg tage med i vores overvejelser.

0

Del dette indlæg

Du virker simpelthen som det kæreste væsen Mette!!!! :kiss:

Du tyvstjæler bare alt hvad du kan og lyster :blush:

Århh ja jeg kender det alt for godt. Og den liste hjælper bare så MEGET selvom punkterne stadig er meget 'brede' . Det giver bare et overblik :super:

Ja de har nemlig så!!! Men jeg får ikke tid/mulighed for at kører derop i år :( og portoen blev nu altså for dyr syntes jeg - særligt nu hvor vi var i Ebeltoft og i deres eget bolsjeri. :)

Det er jo også perfekt når nu jeres bryllup skal holdes i Skagen. Dine specialiteter og detaljer er simpelthen bare så gennemførte!!! :respekt:

Tro mig hun er glemt - så godt som hun nu kan...

Og rigtig god ferie til jer i Skagen!

Hvor er du sød - og i lige måde :)

I dag skal jeg ned og købe flere bolcher. Vi kom til at prøvesmage de andre, så der er ikke så mange tilbage ha ha.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer