Riamusen

Arrrghh.. Farver!

22 posts in this topic

Hey Zillaer :loveshower:

Jeg er i den situation, at jeg simpelthen ikke kan finde ud af den sidste farve i vores tema.. Jeg er til et rigtig prinsesse-bryllup, så farverne er selvfølgelig lyserød (meget sart rosa- slet ikke noget i nærhedeb af pink!) og hvid.. men kunne jo rigtig godt tænke mig en sidste farve..

Nogen ideer til, hvad der ville være flot til..? Havde lidt sort i tankerne, for at få noget kontrast til det helt lyse, og synes det er så flot til lyserød, men tænker at det måske bliver FOR stor kontrast.. Brun kunne også være en mulighed, men det er Dennis (min kommende mand SLET ikke til!)

Så hvad tænker I?? Hvad vill være flot?? Har også tænkt lidt grøn, da bladene på roserne (er også fuldstændig syg med roser :fløjt: ) jo naturligvis er den farve, men ved ikke om det ligefrem skal indgå i farvetemaet???

Hjælp :a1221:

0

Annonce ♥

Altså jeg har jo valgt at gøre det samme som du overvejer. Hvidt, lyserødt og lysegrønt, dog et mit altovervejende hvidt i hvidt og kun med meget lidt af begge farver som i øvrigt også er helt helt lyse.

product_img_1500_300x300.jpgEX-ltpink.jpg

Ellers synes jeg også lyserødt passer godt med guld, sølv, rød og som du selv nævner, brun og sort. Måske kunne den sorte nedtones hvis du synes det bliver for meget, og være grå i stedet?

EX-ltpink.jpgContzenUniTapeteGrau.jpg

Prøv evt. at google billeder: wedding pink grey

- efter min mening ser det meget flot og stilfuldt ud

0

Haha, jeg havde lavet billederne bittesmå (1x1cm på min skærm) men da jeg tilføjede besvarelsen blev det nogle enorme farveprøver :biggrin:

0

Vi har valgt lyserød,råhvid og mocca. Først var H2B heller ikke til brun, men han synes faktisk at farvene er flotte sammen :)

Hvad med lyserød, hvid og sølv?

0

Annonce ♥

Farve kunne være en god kontrast..

Pink-Wedding-Decorations70.jpgcenterp_27.jpg

bouquet_pink_gerbera_daisies_roses_hypericum.jpg

Her er masser inspiration :wink:

0

Jeg stemmer for enten lys grå eller brun :) held og lykke

0

Musegrå (koksgrå) eller mocca, ville jeg personligt sætte til

0

Synte Laim og lyserøde er nogle rigtig fine farver at sætte sammen... men er også til den brune... eller så ta din kæreste i hånden og gå en tur ned i blomster butikken og se hvad de har af ideer til en farvesammensætning i de farver... de lever jo af at sætte farver sammen

0

Annonce ♥

du kan også gå op i farvetone så det er den lyserøde der køre igen bare i nogle toner mørkere... eventuelt pink

0

Kunne en skrap el mørt lilla være en mulighed?

0

Her har jeg valgt sort og hvid med lidt lyserødt som tema, synes jeg er super flot! :-)

0

Eller hvad med lyserød, hvid og lilla? Det er også super flot sammen, og meget prinsesse-agtigt, uden at være for meget da den lilla jo er med..

white-organic-vegan-wedding-cakes-pink-purple-edible-flowers-classic-chic.JPGflowers-pink-purple-roses-white-Favim.com-48944_large.jpg

0

Annonce ♥

Lyserød, hvid og lavendel...

0

Vi skal have lyserød, hvis og grå, se evt. under farvetemaer, der er mange der har været søde at ligge meget inspiration op. Vi har valgt grå som hovedfarven på invitation, menukort m.m. og hvid og lyserød som de mindre farver. Egentlig ville jeg ikke have haft grå med men synes dog det var lidt tøset for min H2B, så den grå kom med. Har lige fået lavet en prøve på indbydelsen og synes selv det ser fantastisk ud :biggrin:

0

Hvad vil h2b?? Synes at han skal bestemme når du har fået lyserød :) Sort vil være flot - og er han ikke til brun, så mørkegrå evt. med et lilla dryp... koksgrå eller andet. Tror det vil være flot at lave det feminint/maskulint.

En eller anden lækker farve han kender fra en mc, bil eller andet.. Herhjemme har vi et værelse med mørkegrå vægge med et strejf lilla. tror godt det vil gå flot sammen med lyserød, fordi det har den antoning af lilla.

.post-43200-0-39478400-1327929372.jpg

0

Annonce ♥

Jeg vil også sige lilla eller mørk aubergine.. Vi skal selv have hvid, grøn, lilla lyng og cherise... så vi blander flere farver med enkelte blomster i små vaser som dette:

post-45329-0-30207900-1327967522.jpgpost-45329-0-60648300-1327967678.jpgpost-45329-0-08366500-1327967761.jpg

Om man så vil have blomsterne i en samlet dekoration, synes jeg det er rigtig fint, når der kommer lidt farvekontrast :)

0

Har set en herinde som har hvid, lyserød og sort, og hvis den sorte fungerer som "detaljefarven", så bliver det ikke så dunkelt :wink:

0

Vi skal selv have lys lilla, hvis og sort og syntes at det ser så lækkert ud :)

0

Vi bruger netop lyserød og lime til vores bryllup. Jeg synes det fungerer rigtig flot sammen og giver nogle gode muligheder for alt muligt :-)

0

Annonce ♥

Jeg syntes sort er flot og ekslusivt som modstykke til sart lyserød

0

En rimelig lys og rolig farve grøn kunne også være rigtigt flot.. Det tror jeg bliver farverne til vores bryllup :)

0