SabrinaPetersen

Udsendelse af bryllupsinvitationer

17 posts in this topic

Hej

Hvornår har i sendt/ eller har tænkt at sende invitationer ud ?

Vi er meget i tvivl, hvornår man skal sende ud, for at folk får det afvide i god tid, men dog heller ikke glemmer det, fordi vi har sendt for tidligt ud.

-Sabrina

0

Annonce ♥

Da vi skal giftes i sommerferien og ved at det kan gå ud over gæsternes ferieplaner, valgte vi at sende STD-kort ud 9 mdr før. Indbydelserne sender vi ud 4-5 mdr før (de skal lige laves først) :)

0

Jeg regner med at sende mine ud om en måneds tid. Så er der ca. 4 måneder til brylluppet. Det synes jeg måske egentlig er lidt tidligt, men jeg tænker også på at det er Sankt Hans aften, næsten sommerferietid osv. Jeg overvejede også om det var så tidligt at folk ville glemme det, men blev med det samme enig med mig selv om, at hvis de kunne glemme at jeg skulle giftes, så er det faktisk også ligemeget om de kommer til mit bryllup! :)

0

Vi har først sendt vores ud her nu, 2 mdr før brylluppet. Ville godt have haft dem ud lidt før, men det tog lidt ekstra tid at lave dem. (lavede 100 stk pyhaa)

0

Annonce ♥

Vi sendte STD ca. 6-7 måneder før, for at være sikre på, at så mange mennesker som muligt kan - vi holder det nemlig også Skt Hans Aften. Derfor sender vi også først indbydelser ud 3 måneder før dagen, regner vi med :)

Hvis vi ikke havde sendt STD ud, så havde vi nok sendt invitationens afsted 6 måneder før :)

Edited by Carina Stærke
0

Vi har ikke sendt STD kort ud, men alle vidste i forvejen hvilken dato det er... Vi sendte vores indbydelser ud i lørdags, 3 mdr. før vores bbryllup =)

0

Ingen STD her heller, men vi sender ud i starten af februar. Det må være tid nok, desuden ligger brylluppet lige i slutningen af ferieperioden.

0

Vi ville gerne have sendt ud i december, da vi heller ikke bruger std kort - men de er ikke færdige, og lige nu er det eksamenstid for begge herhjemme, så regner med de bliver sendt ud først i februar engang - hvis de bliver færdige :S

0

Annonce ♥

Vi sendte STD kort ud et år før og sender så invitationen ca 3 mdr. før :)

0

Vi sendte vores STD-kort ud 1 år før.. Selve invitationen sendte vi ud 6 mdr. før til dem som skal være med hele dagen og dem som "kun" skal med til vielsen og receptionen sender vi ud i næste uge (ca. 100 dage før dagen)

1

Vi sender invitationer ud i starten af februar, vi har ikke sendt STD ud, men syntes at de der ca 3 mdr før er passende men syntes så heller ikke at de skal sendes ud senere :)

0

Jeg sendte vores invitationer ud igår, og vi skal som skrevet giftes den 12 maj :) S.u. er en måned før.

Edited by Harmony
0

Annonce ♥

Da vi skal velsignes i uge 30, midt i sommerferien, sendte vi vores ud midt i december, inden folk ville begynde at planlægge sommerferie, så 7 mdr. før, men det afhænger meget af, hvornår man skal giftes. Vi brugte ikke STD. S.u. er 3 mdr. før, fordi der altid er nogle, der ikke svarer "til tiden"; så for at være sikker på, at vi ikke står i sidste øjeblik og ikke har fået svar fra alle, s¨har vi valgt s.u. så tidligt..

0

Jeg var glad for at vi lavede STD-kort. Jeg kan ikke helt huske hvornår vi sendte dem ud, men tror det var i oktober. Vi ville også overraske familien - så vi holdte det hemmeligt, indtil de havde fået kortet. I går sendte vi så indbydelserne ud. Vi skal giftes d. 17. marts, så 2 måneder før brylluppet..

0

Vi har lige sendt ud og vi skal giftes til august

0

Vi sendte invitationer ud sidst november - 5 mdr før dagen

0

Annonce ♥

Øhm vi sender vores ud på søndag :fløjt:

0