D&SHoffgaard

Hvilket frimærke?

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes nr.1 eller nr.2 :wink: Kommer an på invitationen - nr. 1 er sådan lidt "psykedelisk" og nr. to er mere romantisk men stadig moderne i udtrykket :thumbsupsmileyanim:

Nr 1 er meget i H2Bs personlighed og stil, hvor nr. 2 er mere min i mit sindelag. Dog er jeg bange for at nr 2 bliver for kedelig og nr. 1 for "flysk"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha, jeg synes nr. 1 ser creepy ud!! I ligner to damer med langt hår :wink:

Nr. 2 er mere mig, men nr. 3 ser også rigtig sød ud..

På nr. 4 ser det ud til du rykker væk fra ham, så det synes jeg ikke er så romantisk..

Men det er jo også bare min mening, I skal da vælge det I synes er pænest :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vidste slet ikke at man kunne lave personlige frimærker. Hvad koster det?

Koster 8 kr. pr. frimærke.

Du kan læse mere her

Vi laver dog nogle frimærker uden koder, som så gives i hånden. Så der spare vi lidt penge der.

Redigeret af D&SHoffgaard
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marias link til postdanmark virker ikke! Og jeg kan ikke finde noget på postdanmark hjemmeside om det, hvis jeg søger på det. Er der nogen, der har et nyt link?

Prøv dette link til mobilporto. Ellers kan du også søge på google og så dukker det op som det første resultat :)

Vores gæster har været ret imponerede og flere har spurgt til hvordan vi dog kunne lave vores eget frimærke så synes bestemt at der bliver lagt mærke til det

God fornøjelse :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marias link til postdanmark virker ikke! Og jeg kan ikke finde noget på postdanmark hjemmeside om det, hvis jeg søger på det. Er der nogen, der har et nyt link?

Prøv dette link til mobilporto. Ellers kan du også søge på google og så dukker det op som det første resultat :)

Vores gæster har været ret imponerede og flere har spurgt til hvordan vi dog kunne lave vores eget frimærke så synes bestemt at der bliver lagt mærke til det

God fornøjelse :loveshower:

Tak, fandt det :-) Dumt spørgsmål nok, men hvad hvis invi vejer mere end 50 g.? Er det så bare 2 frimærker? Printer i andre bare på noget klister etiket værk og klipper ud? Hvad med str, er det valgfrit? Ja, altså ved nok den nok ikke kan fylde halvdelen af kuverten ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lavet et par udgaver af vores personlige frimærke. Men de er ret forskellige og synes det er svært at vælge. Hvad er jeres favorit?

nr. 1:

post-53781-0-33607700-1329939281.jpg

nr. 2:

post-53781-0-29921100-1329939317.jpg

nr. 3:

post-53781-0-98342000-1329939836.jpg

og endelig nr. 4:

post-53781-0-94852500-1329939958.jpg

Hvor har du fundet linjen der ligner et frimærke? :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Marias link til postdanmark virker ikke! Og jeg kan ikke finde noget på postdanmark hjemmeside om det, hvis jeg søger på det. Er der nogen, der har et nyt link?
Prøv dette link til mobilporto. Ellers kan du også søge på google og så dukker det op som det første resultat :) Vores gæster har været ret imponerede og flere har spurgt til hvordan vi dog kunne lave vores eget frimærke så synes bestemt at der bliver lagt mærke til det God fornøjelse :loveshower:
Tak, fandt det :-) Dumt spørgsmål nok, men hvad hvis invi vejer mere end 50 g.? Er det så bare 2 frimærker? Printer i andre bare på noget klister etiket værk og klipper ud? Hvad med str, er det valgfrit? Ja, altså ved nok den nok ikke kan fylde halvdelen af kuverten ;-)

Vi printede direkte på konvolutten - du kan se det lidt nærmere her :)

Vores vejede under 50 g. så jeg ved faktisk ikke hvordan det fungerer ved når det er derover. Inde på Post Danmarks hjemmeside kan man chatte direkte med en kundeservicemedarbejder og de svarer virkelig hurtigt så måske kunne det være en ide?

Ift. rammen på frimærket så kan du finde en skabelon lige her

Størrelsen er vist ikke så afgørende. Så længe koden står som du modtager den kan du tilpasse resten efter behov :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan ikke printe direkte på den type kuverter, jeg skal bruge. Vil i hvert fald blive meget besværligt, så har fundet på noget andet ;-) Mega flotte indbydelser du/i har lavet iøvrigt! Jeg prøvede også med de pocket invites, men det måtte jeg opgive, simpelthen så svært, synes jeg!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer