Sara88

Pris på slør

26 indlæg i dette emne

Hvor meget har I giver for jeres slør??

Jeg tænker bare, at det er mange penge at give omkring 1000 kr. og opefter, for et slør som alligevel bare bliver revet i stykker efter brudevalsen.

Eller er det bare mig der er nærrig ? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er mange der bruger penge på et dyrt slør, som de bruger hele dagen og aftenen. Men et kvarter inden brudevalsen går de ud og skifter til et billigt, billigt slør, som så må rives og klippes i :)

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer selv at sy et slør. Det kan gøres for omkring kr. 150, og så må gæsterne gerne rive i det :)

Hvis resultatet ikke bliver godt, så må det blive et rive-slør, og så køber jeg et almindeligt dyrt slør til at have på hele dagen og aftenen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor meget har I giver for jeres slør??

Jeg tænker bare, at det er mange penge at give omkring 1000 kr. og opefter, for et slør som alligevel bare bliver revet i stykker efter brudevalsen.

Eller er det bare mig der er nærrig ? :)

jeg skal bære et meget dyrt slør så jeg vi har frabedt os, at de river mit slør i stykker - det vil jeg simpelthen ikke have (kan heller ikke se det sjove i den tradition, overhovedet)! vi har skrevet det på vores hjemmeside og så får vi også toastmasteren til at sige det!! :)

0

Del dette indlæg

Jeg har også tænkt mig at gøre folk opmærksomme på man IKKE river/klipper mit slør i stykker.. Jeg vil beholde det som et minde om den fantastiske dag, og ville være grædefærdig hvis mit fine slør skulle itu rives..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender du en der kan sy bare en lille bitte smule? Så få hende til at sy det, det koster ingenting i Stof2000. Jeg nægter at give 1200 for et stykke blødt tyl med silkebånd i kanten. Jeg kunne aldrig finde på at bede folk om ikke at klippe det i stykker. Jeg er ikke selv stor fan at de originale traditioner, men lige den med sløret, røre mig ikke. Det skal de have lov at klippe i stykker, jeg kommer ikke til at bruge det igen alligevel:-)

Så mit råd; køb et stykke brudetyl i Stof2000. Det kan også være ganske fint uden nogen blonder/silkebånd/andet halløj - bare helt enkelt:-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit slør (kan ses i min beretning) blev købt på EBay til ca 60kr... Jeg vidste jeg kun gad have det på i kirken - og til brudevalsen - så var ret ligeglad med hvilket slør det var.. Ikke for det, jeg synes det var helt perfekt - 3meter langt og med små hvide perler "strøet" på... :)

Der er masser af billige slør på eBay - "wedding veil" - bare husk at tjekke fragten til DK... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med kun at have slør på i kirken, til receptionen og til billederne. Derefter tager jeg det af.

Jeg har givet 1298,- for mit, og jeg nægter simpelthen at lade folk klippe i noget der har kostet så meget. :D Så det må gæsterne bare acceptere.

0

Del dette indlæg

jeg vi har frabedt os, at de river mit slør i stykker - det vil jeg simpelthen ikke have (kan heller ikke se det sjove i den tradition, overhovedet)! vi har skrevet det på vores hjemmeside og så får vi også toastmasteren til at sige det!! :)

Det er fint nok at skrive det på en hjemmeside eller i en invitation men det batter ikke lige så meget som at toastmasteren siger det under middagen og jeg plejer også selv i de situationer at gøre opmærksom på det når folk er samlet i rundkreds lige inden brudevalsen. For så er man sikker på at de har det i frisk erindring og jo flere gange det gentages jo større er sandsynligheden for at det trænger ind hos alle og at de forstår at det betyder meget for bruden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har givet 1200kr for mit. Først ville jeg egentlig skifte til brude valsen, mest fordi jeg ville elske ideen om at min datter ville bære mit slør når hun engang skulle giftes. Men det vil hun nok ikk;-) så derfor holder vi traditionen og folk må heller end gerne rive det. Noget damerne til min søsters bryllup gik meget op i og elsker dom tradition:-)

0

Del dette indlæg

Jeg blev så "lokket" til at købe et slør til 2000 kr (og sat 1000 kr ned), flot 3 m langt ... Jeg ville blive rigtig trist hvis gæsterne begyndte at rive i det, og vil også frabede det på vores invitation på nettet. Jeg vil gemme det, og se om vi får piger el. Jeg kan glæde en anden med det engang. jeg har købt et billigt slør til 250 kr på Dba.dk, som jeg tager på inden valsen, som de kan rive løs i ..

0

Del dette indlæg

Mit slør koster normalt 1500 kroner, men har fået en pakkepris på det og kjolen. Det får pigerne højst sandsyndligt lov til at klippe i... Men kunne måske godt overveje at købe et billigt et magen til.. For som I siger, hvis man får en pige engang, så kunne tanken om, at de evt. ville bære ens slør da være meget sødt :) Men som udgangspunkt får de lov at klippe og rive :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer