SoExited

"Det sidste sommerbryllup" 31-8-13!/sneak-peaks side 63/

1,262 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Altså du har jo et flot hår, også når det er løst... Men jeg synes det er nogle flotte frisurer, og tror det vil være godt at få samlet håret lidt så man bedre kan se halsen...

Dejligt at kæresten endelig kan se det... :wink:

0

Del dette indlæg

Altså du har jo et flot hår, også når det er løst... Men jeg synes det er nogle flotte frisurer, og tror det vil være godt at få samlet håret lidt så man bedre kan se halsen...

Ja, præcis. Og det behøver jo bestemt ikke være helt strammet ind for at være opsat - det bar bare det han lige skulle forstå :lol::super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, præcis. Og det behøver jo bestemt ikke være helt strammet ind for at være opsat - det bar bare det han lige skulle forstå :lol::super:

Nej det behøver slet ikke være stramt, men det er måske meget rart at der sker en lille smule mere end der plejer... Han har sikkert været bange for at du kom og lignede en helt anden, men det dér er stadig i samme boldgade som dine løse krøller... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig flot hår.. Og dejligt at h2b også kan li det.. Gør det :)

Tak - jeg har sådan set også taget beslutningen nu! Måske fordi jeg snart at lidt presset på tid, men mest fordi jeg bare lige pludseligt kunne se mit look for mig, og det var bare det helt rigtige :7himmel:

Det er da så meget det går du skal have. Det passer til kjolen og til dig. :)

Og det er nogle fine og simple øreringe, så hvis du kan lide dem er de da helt klart værd at overveje.. :wink:

Jeg overvejer stadig øreringene, men kigger også stadig lidt meget på Etsy. Jeg ville jo egentlig gerne have nogle rigtigt blå øreringe, og måske nogle der er en anelse større... Og så er jeg jo åbenbart mega dårlig til at tage beslutninger vedrørende mit udseende (man har jo kun een gang til at få det rigtigt :wink: ) :floejt: Men dem jeg har nu er i hvert fald brugbare hvis jeg ikke finder noget bedre :)

Det er rigtig flot det hår

Tak - det bliver forhåbentlig rigtig godt :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puuuha - har lige brugt formiddagen på at gå amok på Ebay... :oops:

Men vi skal jo have pyntet festlokalet - og dertil skulle vi jo bruge et eller andet...

Jeg er ret vild med både buntings flags og rispapirslamper... Såååå det var altså det jeg endte med at købe..

Har købt ca 20 meter bunting flags i røde og blå - jeg ved ikke hvor langt det rækker, men det må vi se. Det er jo ikke helt billigt :floejt: (jeg ved godt at man kan lave det selv, men er ikke sikker på det kan betale sig... Jeg har givet ialt 300 kroner for de 20 meter på Ebay..

Og så har jeg købt ialt 40 rispapirslamper str. 30 cm i navy og lyserød (20 stk hver) samt LED-lys til at putte indeni... Forhåbentlig bliver det meget stemningsfuldt. Man kan dæmpe lyset i festsalen :rolleyes: :balloon: Lamper + lys ialt 490 kr.

LoriDonWED-2666.jpg

post-56949-0-39012800-1374749301_thumb.j

post-56949-0-72990100-1374749314_thumb.j

post-56949-0-30762300-1374749326_thumb.j

post-56949-0-77809500-1374749337_thumb.j

post-56949-0-14854800-1374749350_thumb.j

post-56949-0-15754100-1374749364_thumb.j

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aigh, det bliver da rigtig hyggeligt med sådan nogle rispapirlamper... Og ja, man kan lave så meget selv, men jeg tror sgu mest det skal være fordi man har lyst og synes det er hyggeligt at være kreativ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aigh, det bliver da rigtig hyggeligt med sådan nogle rispapirlamper... Og ja, man kan lave så meget selv, men jeg tror sgu mest det skal være fordi man har lyst og synes det er hyggeligt at være kreativ...

Ja, det var også det jeg konkludere. Havde ikke lige noget gammelt sengetøj, der passede i farverne. Og selvom man kan få billigt stof i IKEA ville det bare stadig løbe op i det samme plus at jeg selv skulle bruge et utal af timer på det :cowsleep:

Det skal nok blive rigtig flot :) Dejlige farver :)

Tak!

Det bliver helt sikkert mega flot.. :) og det er da egentlig slet ikke særlig dyrt for pynten.. Glæder mig til at se resultatet..

Håber virkelig det bliver fint - skal først og fremmest have fundet ud af hvordan vi hænger det op i festsalen :floejt:

Det skal nok blive rigtig flot :)

Ja, forhåbentligt :balloon: Skal have løst et lille logistisk problem vedrørende både ophængning, som det faktum, at lamperne jo skal tændes manuelt én og én...

Hvordan har du fundet sådan nogle gode priser ? det bliver super flot med rislamperne med lys i og flagrankene!

Ebay - og mange timers søgen op og ned af siderne. Der er rigtig mange der sælger "bunting flags" fra både USA og England, men det bliver hurtigt virkelig dyrt :o Tror dem jeg har købt er lavet i sri lanka :)

0

Del dette indlæg

Nu fik jeg så også lige - inspireret af M.Rose - lavet 100 små risposer. Det tog dælme lang tid, men nu er det i hvert fald gjort :thumbsupsmileyanim:

For mig er det bedst at få lavet alt hvad jeg kan lave nu, da jeg starter mit første arbejde på torsdag i næste uge - og det er ganske uvist, hvor meget tid og overskud jeg har i hverdagen efter det :cowsleep:

Jeg skal også have lavet bordhæfter - men vi kender ikke menuen før d. 11/8, og vi har ikke endnu besluttet hvilke sange der skal i.

Skal også ahve lavet kirkehæfter - men vi har ikke endeligt besluttet salmerne endnu, da vi jo lige skal have det bekræftet af præsten først (det bliver d. 10/8.

Andre ideer til, hvad jeg mangler at gå i gang med??

post-56949-0-60370700-1374824555_thumb.j

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer