SoExited

"Det sidste sommerbryllup" 31-8-13!/sneak-peaks side 63/

1,262 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke med at du er blevet læge, hvor må det være stort endelig at være færdig (i hvert fald med den del af den ;-) ) Her har det også knebet lidt med tid til BK den sidste måneds tid, er begyndt at arbejde efter barsel, og det er noget hårdt at skulle op i gear igen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min Polterabend :balloon: :balloon:

Ja, så blev det min tur til at blive overrasket af alle mine skønne veninder :7himmel:

Jeg havde tidligere luret liiiidt på, at det måske kunne være i lørdags d. 22. juni, fordi min veninde havde inviteret til fødselsdag den dag, og hun har lige holdt stor kandidatfest, så jeg tænkte at det måske var lidt "overkill" at holde fest en uge efter igen :tunge: Men da jeg stod op om morgenen var der ikke nogen, der kom og hentede mig, og jeg havde bare aftalt at tage til spinning med min H2B kl 10-11. Jeg sagde endda til ham: "nååh, så skulle jeg ikke på PA i dag alligevel"..

Vi tog til spinning og jeg ville lige ned og lave mavebøjninger bagefter, og så ville jeg lige i Rema1000 og købe nylonstrømper, fordi de gamle var løbet - og jeg skulle jo til fødselsdag om aftenen :griner:- Her bliver min H2B vist meget frustreret, da han jo bare gerne vil have mig hjem (til PA), så han prøver med alle mulige dårlige undskyldninger om en opvask osv. at få mig hjem.... Men nej. I mit eget tempo og efter en tur i Rema1000 kommer jeg så hjem med en stor vandmelon i favnen og åbner døren, og så ***SKRIIIIIIIIG**** :balloon: -HAHA- :bestwishes:

Så står alle veninderne og råber og kaster balloner i hovedet på mig og jeg bliver så forskrækket at jeg falder ned på min røv og er helt i chok :o

OMG - bare tanken om det og jeg får det helt dårligt :cowsleep: :cowsleep: :lol:

Nå. Så fik jeg lov til at gå i bad, pakke en kjole og stiletter osv. og så sad vi i min stue en times tid og drak asti mens jeg åbnede gaver, som de allesammen havde med, hvor jeg skulle gætte hvem der havde hvad med :)

Bagefter kørte vi ned på Dronning Louises bro og spiste frokost i det fri på græsplænen.

0

Del dette indlæg

Dernæst havde min venindes kæreste sat et fadølsanlæg op for enden af søen (ved fredens bro), hvor han og en ven var klædt ud i tyrolertøj, vi fik kæmpe store 1 liters øl og hørte "anton aus tyrol" og andet godt mens vi dansede og sang :balloon: Lige i min afterski-ånd :thumbsupsmileyanim:

Og så dagens hovedevent - POLEDANCING :o En event jeg godt nok aldrig set ville have overvejet til mig selv, men det var meget sjovt at prøve. Jeg var ikke overdrevet god til det men hold KÆFT hvor har jeg stadig ondt i armene efter det. Der blev da godt nok lige brugt nogle muskler jeg ikke vidste jeg havde GP

SÅ kørte vi tilbage til Fredens bro, hvor der stadig var gang i fadølsanlægget. Denne gang med drengene i langt undertøj mens de serverede "jäger-bombs" - en skiferieklassikker. Super fedt! Mere fest og dans.

Så var vi i fælledparken hvor vi lavede "paraolympiske lege" - dvs alle træk et handicap og så var der konkurrencer. Efterfulgt af et drukspil, der hedder "øl-jeopardy", en rigtig klassikker når vi er til fest. Her var der spørgsmål om "liv", "bryllup", "royale bryllupper", "bruden" osv. JEG VANDT :wink:

Derefter omklædning til kjole og stilletter. Ud og spise, hvor der blandt andet var en quiz om min H2B, hvor han selv havde svaret op en række spørgsmål og så skulle de se om jeg ville svare det samme. OG derefter i byen :toot: Kom hjem ved 4-tiden, godt smadret i kroppen (og leveren) :griner:-

DEJLIG DAG :thumbsupsmileyanim:

Vil ikke poste billeder af mine veninder, men I kan få et enkelt billede af mig:

1043908_10152929967555322_1098205221_n.j

0

Del dette indlæg

Lyder som en fed Polter Abend - lige noget for dig... :thumbsupsmileyanim:

Poledancing - hvor sejt! Nu du siger det, så var det faktisk noget jeg havde regnet med at jeg skulle på min PA! Min brudepige kender en der er instruktør eller i hvert fald, har kontakterne i orden, så jeg ved hun kan få det billigt, og hun ved godt at jeg gerne vil prøve det en gang.. Men det skulle vi ikke. Det kan være de andre ikke var helt med på at skulle prøve det... :lol:

Men fedt at du blev helt vildt overrasket overr at det alligevel var i lørdags du blev poltet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I know i know...

Det går så ufatteligt langsomt med brylluppet herhjemme! Er lige kommet hjem efter en fantastisk Roskilde festival (CILLE: Tak for sidst ;))

Men nu har jeg da i det mindste fået bestilt en cake topper :toot:

Det er ikke noget vi sådan går vildt meget op i, men nu fandt jeg et brudepar på en cykel (i vores ånd), der tilmed var på tilbud - så har kun givet 75 kr inklusiv transport :thumbsupsmileyanim:

Det er den her: PF21_01_1.jpg

Forhåbentligt synes H2B også den er fin (han sover endnu :griner:- )..

Og i går aftalte vi, hvad der skal købes til drinks-baren i Tyskland. Vi regner med at kunne gøre det for omkring 2500 kr, hvilket vi selv synes er helt fænomenalt, fordi vores venner som skal holde bryllup på en herregård skal give 30.000 for at få fri bar :blink:

Vi køber ind til:

- Gin&Tonic

- Tom Collins

- White Russian

- Cosmopolitan

- Cuba libre

- Mojito

- Screwdriver

- To slags shots: fx Gajol og en ting til...

Desuden skal vi købe likør til kaffen og nogle rammer sodavand, hvis folk gerne vil drikke det (både til reception og festen)...

Og så skal vi jo have fadølsanlæg :biggrin: :super:

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

I næste uge skal jeg ud og snakke med festudlejningen i Ribe og aftale med dem, hvad vi skal leje derude.

Jeg regner med:

- 11 runde borde

- duge + evt. overlægsduge

- fadølsanlæg + 4 fustager

- 130 champagneglas

- 50 cognacglas

- 50 martiniglas (til drinksbaren)

- nogle bænke (til udenfor ved receptionen)

Noget jeg ikke helt kan finde ud af er, om vi skal leje øl-glas eller købe øl-krus (plastic).. Altså synes jo det er lidt finere at få sin øl i et glas, men det bliver nok lidt logistisk bevsærligt at få alle glassene vasket op igen - specielt om natten når det kun er to unge bartendere (og ingen tjenere), der er tilbage.. Så er det jo lissom lidt nemmere med plastickrus..

0

Del dette indlæg

Lyder som en rigtig dejlig polterabend, vil også selv helt vildt gerne prøve poledanse, men nu må jeg se hvad de har fundet på, når det engang bliver min tur. :cheerleader3:

Mht. ølglas vælger jeg selv at tage plastik bare så jeg ikke selv skal stå morgen efter og vaske glas op, plus at de jo også kan bruges til drinks senere på aftenen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Selv tak for sidst, det var hyggeligt! Guess what: min stemme er kommet tilbage :wink:

Sikke en fin cykeltopfigur - og lækkert at den var på tilbud!

Lækre drinks I køber ind til - bliver det så folk selv blander eller har I blandet dem på forhånd? Vildt nok hvis I kan gøre det så billigt, især sat overfor hvad jeres vennepar skal give for det (det er jo hele vores bryllupsbudget :blink: )

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer