SoExited

"Det sidste sommerbryllup" 31-8-13!/sneak-peaks side 63/

1,262 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Stickers under skoene:

SÅ fik jeg mine stickers og har kilstret dem på skoene - sys selv det er blevet rigtig fint og H2B var meget begejstret :rolleyes:

Igen tak til Namibianbride for den gode ide!

post-56949-0-37450200-1361955876.jpg

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det bare super fint ud :)

Hvor må det være dejligt at din H2B synes det er en fed ide, skal han så ikke også have nogle på hans? :)

Jeg skal også selv have stickers på mine, men jeg har en ven der selv laver stickers, som vist skal lave dem, så jeg skal lige have fundet ud af hvad jeg gerne vil have :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lige off-topic: Er det her ikke din smukke kjole bruden bærer i dette shoot: AmandaThomsenPhotography

:loveshower:/>

Tak for linket! Jeg tror den kjole er fra sidste års White label kollektion, men den ligner virkelig meget. Den der har bare en lidt større skørt og min er designet til at være lidt mere tight, men ellers fuldstændig samme koncept ;)

Og hvor ser hun SKØN ud! Dejligt billede at have med inden jeg skal prøve min kjole i morgen :)

0

Del dette indlæg

Wow, hvor ser det godt ud med de sko stickers under skoen.. Thumbs up.. :-)

Og så har du jo prøvet din kjole i dag.. Ih det glæder jeg mig til at høre mere om og se billeder selvfølgelig.. :-D er spændt på, om du er blevet klogere på on der skal en skulderstrop på eller ej..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ er der sket lidt igen!

I weekenden var jeg hjemme hos mine forældre og var i den anledning nede i Tønder for at prøve min kjole! Og den var stadig MINDST lige så flot :a1221:

SÅ det er en keeper!

Jeg kan godt sidde ned i den og jeg kan med møje hive den op over rumpen, så jeg kan tisse :cowsleep:-HAHA-

Det eneste problem er, at organza-skørtet flosser :td: :o Jeg så det godt på den udstillingsmodel Gudnitz havde med i Bella Centret og derfor vidste jeg, at jeg skulle tjekke det på min egen. Og rigtig nok - der er det samme problem med min. Alle de der små stykker organza (tror jeg det er) er klippet "råt" og er ikke syet i kanten. Og der er heller ikke gjort andet ved dem :blink: så derfor flosser/trævler de selvfølgelig op! Men det kan simpelthen ikke være rigtigt at en helt ny kjole er ved at gå i stykker før den overhovedet er blevet brugt - og jeg ved da virkelig ikke hvad designeren har tænkt på! OG det kan da i hvert fald ikke være første gang det er set. Rikke Gudnitz laver jo mange kjoler med samme slags skørt!!!

Så sagde I butikken at de jo måtte finde ud af hvordan det skulle løses, evt. må de ringe til Rikke Gudnitz for at spørge hvad dælen hun havde tænkt sig eller hvad hun plejer at gøre! Ekspedienten mente man kunne brænde alle de små stykker i kanten... For det første lyder det som et kæmpe arbejde og for det andet er jeg ikke helt sikker på at det bliver pænt... :blink:

Nå, men jeg må lige følge op på det her en af dagene! Det SKAL være i orden - ikke mindst hvis jeg skal have mulighed for at sælge den igen efter brylluppet. Og HALLO: Det er en sindssygt dyr kjole. Den skal sgu da ikke trævle!

OG så har vi købt en Rickshaw! :loveshower:(Altså en slags cykeltaxa) Der var en til salg på den blå avis et sted tæt på mine forældre for 1500 kroner, som så rigtig fin ud. Så jeg bad min far køre ud for at kigge på den, og sagde at hvis den var i ordentlig stand så den ikke skulle renoveres mega meget, så ville jeg gerne købe den! Og så ringede min mor i går og sagde, at han havde købt den! Ville gerne vise jer et billede, men sælger har allerede taget annoncen af DBA igen, så det må vente til jeg selv kan tage nogle.

Tænker at vi prøver at sælge den igen efter brylluppet. Altså den er ment som transportmiddel til min far og jeg samt mig og H2B efter vielsen, hvis det ikke var klart..

SÅ nu fik jeg alligevel min "cykeldrøm" opfyldt. SÅ mangler vi bare godt vejr på bryllupsdagen :rolleyes:

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

ÅRH MANNER! Jeg vil også vildt gerne have en Rickshaw.. HAvde overvejet at ringe til min cykelmand, som jeg i tidernes morgen købte en ladcykel af, og høre om han havde noget smart jeg kunne låne/leje..

Og :td: thumbs down til at din kjole trævler. Fedt at de fra butikkens side var helt med på at finde en løsning.

0

Del dette indlæg

Lidt irriterende med kjolen... Og det var da et bizart forslag at brænde kanterne... JA, det ville virke, NEJ, det ville ikke blive pænt... Og man ska sgu da ikke brænde i sin helt nye kjole!! :pokey:

Men fedt med cyklen, glæder mig virkelig til at se billede af jer på dagen i den cykel... :lol::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da slet ikke i orden at din kjole trævler :blink: Håber de finder i løsning i butikken! Lyder fedt med rickshaw :thumbsupsmileyanim: Har også snakket lidt om det, men H2B vil ikke fordi det var min mor der foreslog det først(tsk mænd altså :tunge:)

Glæder mig til at se billeder af den :)

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg

Nej, det er da ikke ok med din kjole...! Håber de i butikken kan løse det.....

Sejt med den cykel.. Det bliver da vildt godt.. :thumbsupsmileyanim:

og det lyder ikke så godt med den turnus i jylland... Det var ikke det du ville vel?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SLØR OG HEAD-PIECES HJÆLP:

Der er jo lang tid til endnu, og jeg har jo slet ikke nogen kjole endnu (hmm, måske jeg skulle smide lidt inspiration til den), men har de sidste dage tænkt meget over et dilemma:

SLØR ELLER HEADPIECE??

Jeg er jo en af dem, der et par gange har savlet (undskyld sproget) over Kronprinsessens head-piece/fascinator, som hun bar til Christians og Isabellas barnedåb. Og hvis jeg nogensinde skulle få anledning til at bruge sådan en, så skulle det da være til mit bryllup!

MEN er bange for jeg kommer til at fortryde det, hvis jeg helt fravælger sløret...

Og hvis jeg skal have et slør, tænker jeg: Laaaaangt katadral slør, gerne med blondekant. For det ku da bare se mega godt ud i Ribe Domkirke og er da et super bidrag til at blive en rigtig prinsesse :a1221: Men det vil være for meget sammen med et større headpiece tror jeg.

Løsning??? Måske slør i kirken og evt. til receptionen (og billeder?) og så skifte til et fabulous head piece bagefter?? Head piece ville også være lidt lettere at håndtere til festen.

Billedspam:

Jeg har stået i samme situation som dig med hensyn til slør vs. head piece. Jeg har valgt at have slør på i kirken og et fantastisk head piece bagefter, tror jeg ville savne sløret i kirken, men ville blive træt af at skulle have det på hele dagen, så for mig er det den perfekte løsning!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer