SoExited

"Det sidste sommerbryllup" 31-8-13!/sneak-peaks side 63/

1,262 indlæg i dette emne

Har lige købt stickers til under mine sko. 28 kroner for 2 ark inklusiv transport fra USA - længe leve eBay :lol:

mD2yy1sqkNn8PX7Q-w9xsdw.jpg

Inspireret af Namibianbride skal der stå "Fru Poulsen" på den ene sko og "31-8-13" på den anden.

Elsker de stickers! :loveshower:

Vil du ikke smide et link op til hvor du købte dem??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige købt stickers til under mine sko. 28 kroner for 2 ark inklusiv transport fra USA - længe leve eBay :lol:

mD2yy1sqkNn8PX7Q-w9xsdw.jpg

Inspireret af Namibianbride skal der stå "Fru Poulsen" på den ene sko og "31-8-13" på den anden.

Elsker de stickers! :loveshower:

Vil du ikke smide et link op til hvor du købte dem??

Jo da. Her : http://www.ebay.com/itm/Script-Letters-Numbers-Alphabet-Rhinestone-Gemstone-Scrapbooking-Stickers-M054-A-/121038605529?pt=LH_DefaultDomain_0&var=420110158273&hash=item1c2e768cd9

0

Del dette indlæg

Leger lige nu med tanken om at sætte en strop på min kjole, så den bliver "one shoulder". Lige før jeg købte den havde jeg et lille trip med one-shoulder, og synes stadig det ville være super flot. Tror egentlig også det ville passe meget godt til den.

Men hvad siger I? Er det blasfemi mod designeren at ændre hendes kjole?

Det skulle så være en strop i samme silkeduchess som kjolen er lavet af ca. 5-6 cm bred... Tror i det ville være pænt? Måske er det lidt et forsøg på at prøve at gøre kjolen endnu mere "mig" og lidt mere speciel.

Min kjole og en anden i samme stil til inspiration:

post-56949-0-06410800-1361106943.jpg

post-56949-0-15168700-1361106967.jpg

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Leger lige nu med tanken om at sætte en strop på min kjole, så den bliver "one shoulder". Lige før jeg købte den havde jeg et lille trip med one-shoulder, og synes stadig det ville være super flot. Tror egentlig også det ville passe meget godt til den.

Men hvad siger I? Er det blasfemi mod designeren at ændre hendes kjole?

Det skulle så være en strop i samme silkeduchess som kjolen er lavet af ca. 5-6 cm bred... Tror i det ville være pænt? Måske er det lidt et forsøg på at prøve at gøre kjolen endnu mere "mig" og lidt mere speciel.

Min kjole og en anden i samme stil til inspiration:

Altså, nu er jeg jo total vild med din kjole, som den er. MEN MEN MEN, tror det kunne blive rigtig flot faktisk og så med birdcage på hovedet.

Kan lige se det for mig :loveshower: :loveshower: :loveshower: .

Redigeret af Os♥2
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv at spørge i butikken om de har noget der kunne minde om en strop, som du kan sætte på kjolen.. Så kan du bedre se det for dig. Har set andre billeder hvor de har haft stropper liggende i butikken, som de har hæftet på kjolerne ved prøvning. Men umiddelbart tror jeg det ville være fint, men den kjole er jo også fantastisk uden..

0

Del dette indlæg

På den ene side synes jeg faktisk, det er blasfemi at ændre en designerkjole... På den anden side så er det jo helt normalt at ændre småting på brudekjoler...

Personligt kan jeg sjældent li one-shoulder, og din kjole ville jeg helt bestemt ikke pille ved... Men hvis du føler at det er mere "dig", så skal du da prøve det når du besøger kjolen... :)

0

Del dette indlæg

Umiddelbart synes jeg godt man kan tilføje en strop på kjolen - så længe den matcher de flæser der er på din kjole. Og så lyder det da som en god idé at høre butikken om de har sådan en lignende strop, du lige kan prøve sammen med kjolen, før du beslutter det endeligt. :)

0

Del dette indlæg

Jeg ville personligt ikke ændre på kjolen. Synes du ser så hammergodt ud i den. Men det er jo dig der skal have den på. Så prøv hvordan det ser ud med en skulderstrop hvis du gerne vil se det.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det altså bare en god ide til sko sticker, det kan være jeg lige tager den med mig ;-)

Jeg synes altså sagtens du kan ændre i den, der er jo mange designerkjoler, hvor du kan få en strop og sætte på og jeg tror det ville se rigtig fint ud :)

0

Del dette indlæg

Tak for svar allesammen :bearhug: Jeg må spørge i butikken om de har noget, man kan forsøge med :)

p.s. Er i øvrigt sikker på, at min veninde som skal med til Jylland har masser af meninger om strop eller ej :lol:

Må vist lave en liste med ting jeg skal have "undersøgt" når jeg prøver min kjole næste gang :lol:

1. Er det stadig KJOLEN??

2. Prøve med skoene - hvordan passer det med længden?

3. Wonderbra fra H2B - passer den under kjolen?

4. Headpiece, birdcage eller slør???? Og hvilken længde slør, hvis det er?

5. Strop eller ingen strop??? Og er det overhovedet noget de kan lave.

Noget jeg har glemt???

Måske er det også en god ide at sætte håret ca. som jeg har forestillet mig, så jeg kan prøve det sammen med.

Vigtigt: Tage mig sammen de næste par uger og leve lidt sundere og træne lidt mere, så jeg føler mig lækker når jeg skal i kjolen :wink: (Man skal jo optimere kjoleoplevelsen, og er sikker på det ikke hjælper hvis jeg føler mig som en hvalros :blink: ).

HUSK KAMERA!

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Dejligt i har fået styr på feststedet :) Vi vil meget gerne se billederne når du har været derovre næste gang :wink:

Det er virkelig fint med de stickers under skoene :7himmel: Jeg overvejer at gøre det samme.. Tror lige det ville give det sidste så jeg er helt tilfreds med mine sko :)

Tror det kunne se godt ud med en stop der matcher silkeduchessen på din kjole, selvom den er fantastisk som den er nu :) Det er nok en god ide at høre om de har en prøvestrop når du skal derned igen :)

Hmm, har du gjort dig nogle overvejelser om smykker? Kan ikke huske om du har modtaget de blå øreringe, men hvis du har kunne du evt tage dem med og se om de passer til :)

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt i har fået styr på feststedet :) Vi vil meget gerne se billederne når du har været derovre næste gang :wink:

Det er virkelig fint med de stickers under skoene :7himmel: Jeg overvejer at gøre det samme.. Tror lige det ville give det sidste så jeg er helt tilfreds med mine sko :)

Tror det kunne se godt ud med en stop der matcher silkeduchessen på din kjole, selvom den er fantastisk som den er nu :) Det er nok en god ide at høre om de har en prøvestrop når du skal derned igen :)

Hmm, har du gjort dig nogle overvejelser om smykker? Kan ikke huske om du har modtaget de blå øreringe, men hvis du har kunne du evt tage dem med og se om de passer til :)

Jeps, jeg har fået dem, og skal helt klart også have dem med :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vedr. ønsker:

Vi mangler rigtig meget nye møbler - men det er jo så dyrt, så det nok er smartere at ønske sig gavekort til det. Forslag til hvilken møbelbutik, det ville være smart at ønske sig gavekort til?? Hvor man både kan få lækre lænestole, sofaer, senge m.m. (Ikke Ikea/ilva) ;).

Næste spørgmål: Er det bedst at ønske sig bestemte ting, eller er "lysestager" et fint nok ønske??

Sagen er den, at vi ikke er så specifikke selv, så vi ville blive glade for mange forskellige lysestager. Men er det nemmest for gæsterne, hvis man selv har taget stilling??

Når man ønsker sig fx serveringsskåle i glas, er det så smartest at skrive nogle bestemte skåle eller skal man bare "serveringsskåle i glas". Altså er det nemmest for folk, hvis man finder nogle helt bestemte?

Vi vil fx også gerne have en Nescafé kaffemaskine, men der findes jo mange forskellige.. Og har lige pt. ingen holdning til hvilken det skal være. Skal vi så bare lade det op til evt. købere, eller er det bedst at gå ud og finde ud af præcis hvilken man vil have?

Altså et gennemgående problem med, at vi godt ved hvad vi vil have, men har egentlig ikke så meget holdning til PRÆCIS hvad vi vil have :rolleyes: :fløjt:

Men ellers må vi jo lave en ekskursion, hvor vi finder ud af det :lol:

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bolia og boconcept har fine møbler der ofte er vindere af design awards, de er stadig overkommelige i prisen men de er mere trendy og skandinaviske i deres udtryk.

Jeg er selv meget specifik med hvad jeg kan li', men syntes at det er helt fint at du bare skriver lysestage, det kan jo altid byttes hvis det går helt galt. :wink:

Ang. serveringsskåle, hvis der er et stel du kan li, så vær specifik. Du kan jo ende med fem i hver sin stil.

Vi ønsker os også en nescafé maskine, vi (Jeg har dikteret) har valgt citZ&milk i limousine black.

Da jeg syntes at det er langt den smukkeste, men det er jo en smags sag.

I kan læse meget om dem på nettet for at begrænse søgningen :wink:

Jeg ved ikke om det hjalp så meget, men håber at du finder ud af det! :)

0

Del dette indlæg

Bolia og boconcept har fine møbler der ofte er vindere af design awards, de er stadig overkommelige i prisen men de er mere trendy og skandinaviske i deres udtryk.

Jeg er selv meget specifik med hvad jeg kan li', men syntes at det er helt fint at du bare skriver lysestage, det kan jo altid byttes hvis det går helt galt. :wink:

Ang. serveringsskåle, hvis der er et stel du kan li, så vær specifik. Du kan jo ende med fem i hver sin stil.

Vi ønsker os også en nescafé maskine, vi (Jeg har dikteret) har valgt citZ&milk i limousine black.

Tak for tippet. Tror vi går en tur i Bolia og Boconcept og kigger på deres møbler og ser hvad vi bedst kan lide, og så ønsker vi os gavekort dertil.

Og vi går nok også Magasin eller Illums bolighus og kigger på skåle og lysestager og ser om vi bliver inspirerede. Det er nok lettere for gæsterne hvis vi selv ved nogenlunde hvilken stil vi vil have...

CitZ&milk er jo faktisk ikke en Nescafé - det er en Nespresso. Og det går jo bare markedet endnu større :cowsleep: Men vi vil da helt klart gerne have en pæn en :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for tippet. Tror vi går en tur i Bolia og Boconcept og kigger på deres møbler og ser hvad vi bedst kan lide, og så ønsker vi os gavekort dertil.

Og vi går nok også Magasin eller Illums bolighus og kigger på skåle og lysestager og ser om vi bliver inspirerede. Det er nok lettere for gæsterne hvis vi selv ved nogenlunde hvilken stil vi vil have...

CitZ&milk er jo faktisk ikke en Nescafé - det er en Nespresso. Og det går jo bare markedet endnu større :cowsleep: Men vi vil da helt klart gerne have en pæn en :fløjt:

Haha, ja det viser bare hvor godt jeg har sat mig ind i kaffemaskinerne! Men den er i hvertfald til kapsler! :lol:

Men det bliver da vildt hyggeligt med en "shoppe dag" til ønskesedlen. Vi har også taget et par dage hvor vi gik rundt i Århus og så på butikker og noterede hvad vi kunne tænke os, og så en frokost ved åen. Det er noget af det bedste ved at planlægge! :7himmel:

Bolia & boconcept

0

Del dette indlæg

Laver ligesom Mamasan lige en update på planlægningen nu, hvor vi nærmer os 6 mdrs milepælen!

Rød: IKKE GJORT

Orange: ER IGANG

GRØN: TOTALT TJEK PÅ DET!

Planlægnings tidplan

Når frieriet er en realitet:

· Book tid i den ønskede kirke

· Læg et realistisk budget

· Lav gæsteliste

· Offentliggør datoen for familie og venner

· Besøg mulige feststeder og indhent tilbud

· Lav og udsend STD

9 måneder før

· Kontakt præst

· Lav monogram

· Overvej tema/farver til brylluppet

· Begynd søgningen efter brudekjole

· Book musik

· Aftale med kok

· Bestille transport til/fra kirken

· Bestille fotograf

· Kigge på bryllupsrejse

· Start evt. træningsprogram

6 måneder før

· Aftale møde med præsten

· Bestille menu

· Lave udkast til invitationer

· Bestille evt. værelse til bryllupsnatten

· Bestille bryllupskage

· Bestille tid til frisør/make-up

· Købe sko og undertøj samt evt. smykker til kjolen

3-4 måneder før

· Sende indbydelser ud

· Indhente prøvelsesattest

· Skrive ønskeliste

· Tjek alle bestillinger og reservationer

· Købe gommens tøj, sko m.v

· Købe morgengaver

· Få overblik over div. pynt og start produktion

1 måned før

· Lave bordplan

· Lave risposer, kirkeprogram

· Tjek op med alle hjælpere på dagen om opgaver

· Giv besked om endelig antal gæster til feststed/catering

· Skrive talen eller overvej andet indslag

· Køb gaver til hjælpere

· Få ajourført pas hvis nødvendigt

· Gå jævnligt skoene til

· Møde med præsten og generalprøve

· Prøve hos frisør/make-up

2-3 uger før

· Ansigtsbehandling

· Hente tøj

· Tjek op på pynt og lav det sidste færdigt

1 uge før:

· Gear ned og slap af

· Få en spabehandling

· Afsæt en aften til en romantisk middag med din tilkommende

· Aflevere bordkort samt evt. andre rekvisitter til feststedet

· Øv dig på talen

· Til frisør

· Tjek alle reservationer igen

· Aflevere kirkehæfter til kirken

Dagen før

· Dekorer feststed

· Pak bryllupstøjet ud og hæng det klar

· Pak evt. taske til overnatning

· Spis sundt og nærende og husk væske

DAGEN

· Husk morgenmaden

· Få taget billeder hos både brud og gom inden vielsen

· Vær i god tid

· NYD DET

SÅ ifølge den her plan mangler jeg at bestille tid til frisør, aftale møde med præsten (men sys altså det er alt for tidligt -han vil nok først mødes ugen før brylluppet), bestille den eksakte menu og købe de endelige smykker. :fløjt: Må hellere overveje at gøre det snart....

Fotograf bliver min svigerinde og evt. min pap-svigerfar, har ikke aftalt det endeligt, men de skal jo heller ikke bookes ude i verden..

Transporten skulle meget gerne blive en cykeltaxa eller en christinaniacykel, men vi har ikke fundet en endnu.

Vi kan ikke bestille bryllupsrejse, før vi ved hvornår jeg starter i turnus.

Træningsprogram ?? :blush: Nej, det bliver vist intensivt i sommerferien. Skal ikke tabe så meget - mest stramme op...

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Selvom du bare skal stramme op, så begynd hellere nu, medmindre du meget hurtigt danner muskelmasse :) For de fleste kvinder tager det lang tid og mange gentagelser...

Ja, det er rigtigt. Men det er nu heller ikke fordi jeg laver ingenting. Jeg spinner 2 gange om ugen og spiller squash. Jeg skal bare være lidt mere flittig med styrketræning :rolleyes: Men du ret - jeg skal da bare i gang :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Laver ligesom Mamasan lige en update på planlægningen nu, hvor vi nærmer os 6 mdrs milepælen!

Rød: IKKE GJORT

Orange: ER IGANG

GRØN: TOTALT TJEK PÅ DET!

Planlægnings tidplan

Når frieriet er en realitet:

· Book tid i den ønskede kirke

· Læg et realistisk budget

· Lav gæsteliste

· Offentliggør datoen for familie og venner

· Besøg mulige feststeder og indhent tilbud

· Lav og udsend STD

9 måneder før

· Kontakt præst

· Lav monogram

· Overvej tema/farver til brylluppet

· Begynd søgningen efter brudekjole

· Book musik

· Aftale med kok

· Bestille transport til/fra kirken

· Bestille fotograf

· Kigge på bryllupsrejse

· Start evt. træningsprogram

6 måneder før

· Aftale møde med præsten

· Bestille menu

· Lave udkast til invitationer

· Bestille evt. værelse til bryllupsnatten

· Bestille bryllupskage

· Bestille tid til frisør/make-up

· Købe sko og undertøj samt evt. smykker til kjolen

3-4 måneder før

· Sende indbydelser ud

· Indhente prøvelsesattest

· Skrive ønskeliste

· Tjek alle bestillinger og reservationer

· Købe gommens tøj, sko m.v

· Købe morgengaver

· Få overblik over div. pynt og start produktion

1 måned før

· Lave bordplan

· Lave risposer, kirkeprogram

· Tjek op med alle hjælpere på dagen om opgaver

· Giv besked om endelig antal gæster til feststed/catering

· Skrive talen eller overvej andet indslag

· Køb gaver til hjælpere

· Få ajourført pas hvis nødvendigt

· Gå jævnligt skoene til

· Møde med præsten og generalprøve

· Prøve hos frisør/make-up

2-3 uger før

· Ansigtsbehandling

· Hente tøj

· Tjek op på pynt og lav det sidste færdigt

1 uge før:

· Gear ned og slap af

· Få en spabehandling

· Afsæt en aften til en romantisk middag med din tilkommende

· Aflevere bordkort samt evt. andre rekvisitter til feststedet

· Øv dig på talen

· Til frisør

· Tjek alle reservationer igen

· Aflevere kirkehæfter til kirken

Dagen før

· Dekorer feststed

· Pak bryllupstøjet ud og hæng det klar

· Pak evt. taske til overnatning

· Spis sundt og nærende og husk væske

DAGEN

· Husk morgenmaden

· Få taget billeder hos både brud og gom inden vielsen

· Vær i god tid

· NYD DET

SÅ ifølge den her plan mangler jeg at bestille tid til frisør, aftale møde med præsten (men sys altså det er alt for tidligt -han vil nok først mødes ugen før brylluppet), bestille den eksakte menu og købe de endelige smykker. :fløjt: Må hellere overveje at gøre det snart....

Fotograf bliver min svigerinde og evt. min pap-svigerfar, har ikke aftalt det endeligt, men de skal jo heller ikke bookes ude i verden..

Transporten skulle meget gerne blive en cykeltaxa eller en christinaniacykel, men vi har ikke fundet en endnu.

Vi kan ikke bestille bryllupsrejse, før vi ved hvornår jeg starter i turnus.

Træningsprogram ?? :blush: Nej, det bliver vist intensivt i sommerferien. Skal ikke tabe så meget - mest stramme op...

Sådan, du er jo helt med på den.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer