SoExited

"Det sidste sommerbryllup" 31-8-13!/sneak-peaks side 63/

1,262 indlæg i dette emne

Hej alle

Vil bare lige sige, at jeg er her endnu :balloons: Jeg har bare psyko-travlt med at prøve at blive læge til sommer :cowsleep:

Jeg skal til endnu en eksamen på onsdag og derefter lægger jeg sidste hånd på invitationerne - og dem skal i selvfølgelig nok få at se :biggrin:

Ellers håber jeg alle har det godt og at det skrider fremad med bryllupsplanlægningen :thumbsupsmileyanim:

Stort knus herfra :bearhug:

P.S: Jeg har vist også passeret en slags 4 måneders milepæl, så HURRA :denmarkflag:

You and me both! Jeg synes godt nok også der er meget for tiden... Jeg kan så bare slet ikke samle mig om det... Studie? Nah.. det er jo ikke sjovt! :wink: Men gøres skal det selvfølgelig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ kom endnu et 12-tal i kassen :denmarkflag: :denmarkflag: Nu kun én eksamen i mellem mig og livet som læge :thumbsupsmileyanim:

INVITATIONER:

Og derfor er invitationerne blevet færdige, og de første er allerede sent!

Jeg er selv blevet ret godt tilfreds, så det håber jeg også I er :) Det er den klassiske lommeinvitation:

post-56949-0-43102700-1368087289.jpg

post-56949-0-51217400-1368087349.jpg

post-56949-0-14780200-1368087383.jpg

post-56949-0-59227900-1368087406.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med 12'ern!!! Fedt for vi har brug for nogle gode læge derude.... Hvilken slags skal du være? Ved du det?

Hvor jeres invitationer lækre, jeg kan godt lide strukturen i kartonen.

Tusind tak :) Måske Gynækologi & Obstestrik eller noget andet kirugi. Men vi må se. Det er ikke alt der er lige let at blive (pga popularitet), så man må holde sine muligheder åbne :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Tak for de søde kommentarer alle sammen :bearhug:

I anledning af, at invitationerne er på vej ud, har vi også fået lavet vores ønskeliste færdig, så vores gavekoordinator kunne få den! Det var dejligt med endnu et "hak" på to-do-listen :lol:

Stresser stadig lidt over hvad jeg skal gøre med mit hår :angry: Er ved at droppe tanken om sløret, og vil hellere bare finde den helt rigtige frisure kombineret med et lækkert headpiece, men HVILKET?? Der er jo så mange muligheder, men når jeg ikke er helt sikker på hvad jeg vil med mit hår, så er det også svært at vælge headpiece, og da de jo ikke er helt billige, vil man jo gerne købe det rigtige første gang...

Nu kigger jeg lidt tilbage på en frisure, jeg har haft oppe at vende tidligere. Den tilhører en tidligere BK-brud. Og den er så dejligt "tilfældig" uden overhovedet at være tilfældig. Og det ser bare SKØNT ud :thumbsupsmileyanim:

Men hvis nu man ikke skulle bruge blade til den frisure lige som hende, hvilket headpiece kunne man så bruge??

post-56949-0-91314200-1368130687.jpg

post-56949-0-75922900-1368130699.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med 12 tallet, hvor er du sej :cheerleader3: Rigtig flot frisure du har kig på, jeg skulle faktisk lige som LiseMM til at forslå dig at skrive inde i tilbehørsforummet og evt. spørge missLena, hun er super sød til at svare og komme med ideer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hopper lige med her :)

skal dog først giftes om over et år. men derfor kan man jo godt samle inspiration nu ;)

Super fine invitationer :)

har også overvejet at holde vores i Ribelund festsal.

men hvordan har du fundet et nr. på hende der står for salen?

syntes jeg har kigget alle steder og kan ikke finde en at ringe til om leje og det ;(

0

Del dette indlæg

skal dog først giftes om over et år. men derfor kan man jo godt samle inspiration nu ;)

syntes jeg har kigget alle steder og kan ikke finde en at ringe til om leje og det ;(

UHA, tror godt jeg ved, hvem du er. Hedder din kæreste noget med J.....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej med dig.

Du skal være velkommen til at kigge med - selvom det går lidt langsomt med opdateringerne herfra i øjeblikket :wink:

Det hedder noget med "Fællesfunktionen Ribelund" i Esbjerg kommune, hvis man googler det, og hun hedder Annette hende, der står for det. Men jeg kan jo bare give dig oplysninger:

Telefonnummeret er 76884297 og hendes mail er annet@esbjergkommune.dk.

Held og lykke med det :)

1

Del dette indlæg

UHA, tror godt jeg ved, hvem du er. Hedder din kæreste noget med J.....

hehe jaa, men indtil videre er det tys tys, tænkte nok du ville lure det på et tidspunkt ;)

0

Del dette indlæg

HEEEEEJ ALLE BK-BRUDE :balloons: :balloons: :balloons:

NU er jeg tilbage - I promise :thumbsupsmileyanim:

Har haft et riiiiimelig travlt forår, så desværre blev BK altså nedprioriteret :boohoo:

Tilgengæld er jeg blevet LÆGE i mellemtiden :loveshower:

Så det er skønt :wink:

Og det er virkelig ikke meget vi har fået ordnet til brylluppet, men vi har dog

1. Fået prøvelsesattest og sendt den til Ribe.

2. Købt rødvin

3. Aftalt at vi skal købe jakkesæt til H2B på mandag - SPÆNDENDE :goodluck

Jeg har stadig mega krise over hvad jeg skal gøre med håret og headpiece... Ved ikke om det er sådan noget med, at det er det sidste jeg skal beslutte vedrørende "mig selv", så det er blevet blevet sådan en mega STOR ting som jeg bare ikke kan beslutte :cowsleep:

Jeg starter turnus 1. august, så vi skal helst have hele brylluppet på plads i løbet af juli. Vi tager derfor til Ribe en uge og får forhåbentlig alle de praktiske ting på plads der... :rolleyes:

Håber I alle sammen har det godt :) Jeg er nu klar til at følge med i jeres brylluppet igen og I som som altid velkomne til at følge med her :bearhug: :bearhug: :bearhug:

1

Del dette indlæg

TILLYKKE!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Dejligt at du er tilbage... :thumbsupsmileyanim: Har du fundet ud af hvor du skal i turnus egentlig..? (undskyld hvis du har fortalt det, og jeg har glemt det...)

Held og lykke med jakkesættet, det kan være en udfordring... Men til sidst ender de søde H2B's med at blive perfekte! :happy:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer