Sign in to follow this  
Followers 0
Sanglærke

At turde eller ikke turde....

18 posts in this topic

Jeg har set en kjole i en brudeforretning som jeg syns var utrolig smuk, og har nu fundet den til en tredjedel af butiksprisen. Den er dog 300 km herfra, men kun 20 km fra mine forældre... ville I turde satse på at købe en kjole I ikke havde prøvet? Den er med snørreryg, så burde vel kunne snøres ind eller?? Puha jeg ed ikke helt hvad jeg skal..

Turde I?

0

Annonce ♥

Øhh ved ikke om jeg har forstået det rigtigt. Du har set kjolen et sted, men har fundet den billigere et andet sted? Hvis jeg har forstået det rigtigt, kunne du så ikke prøve kjolen det første sted?

0

Jeg kan fortælle dig at jeg kørte 293 km for at få min kjole :)

0

Muligheder:

1. Prøv den i den butik du har set den i - hvis den ligger tæt på dig - og få din mor til at købe den i den anden butik (hvis den passer).

2. Tag hjem og besøg dine forældre og prøv kjolen der!!!!

3. Forudsat at du ved hvilke kjolesnit der passer til dig og er rimelig standard i størrelse - så kan det ikke gå helt galt, når den nu har snøreryg.

0

Annonce ♥

Jeg ville prøve den før jeg købte den, men er det ikke en god anledning at besøge dine forældre -HAHA-

0

synes du skal prøve den, der ligger i nærheden af dig og hvis det stadig er kjolen, så få dine forældre til at købe eller resevere den til dig. Husk det er din dag og det skader ikke at prøve flere forretninger og alle de kjoler der skal til :)

0

Jeg ville gerne køre 300 km for kjolen. Kunne du ikke kombinere det med en weekendtur til dine forældre?

Jeg kørte selv 370 km da jeg skulle finde kjolen og tar lige en tur igen fra søndag-mandag hvor jeg skal have den rettet til osv.

0

Annonce ♥

Jeg ville gerne køre 300 km for kjolen. Kunne du ikke kombinere det med en weekendtur til dine forældre?

Jeg kørte selv 370 km da jeg skulle finde kjolen og tar lige en tur igen fra søndag-mandag hvor jeg skal have den rettet til osv.

0

Jamen problemet er IKKE afstanden for at få KJOLEN.... Men der er een kjole tilbage og jeg skal arbejde indtil næste weekend, så det var såmænd for at spare tid, så den ikke ryger til en anden.

0

Jamen problemet er IKKE afstanden for at få KJOLEN.... Men der er een kjole tilbage og jeg skal arbejde indtil næste weekend, så det var såmænd for at spare tid, så den ikke ryger til en anden.

Tror lige vi skal forstå det rigtigt.... Den butik, hvor du har set kjolen - er det dén der ligger 300 km væk hos dine forældre?? Og så kan du købe kjolen billigere over nettet eller sådan noget???

Hvis nej, og butikken hvor du har set kjolen ligger hvor du bor selv, er der vel stadig den mulighed at tage derned og prøve!???

0

Ring til butikken som har kjolen, forklar dem situationen og spørg om det er muligt at få dem til at holde den til du har haft mulighed for at prøve den! :)

0

Annonce ♥

HVis du køber den via nette skal de give dig 14 dages returret - ville det være en mulighed?

0

Jeg tog over i forretningen tæt på mig i dag og prøvede kjolen - og godt jeg gjorde det for den sad slet ikke som jeg havde ventet :-) Så nu er spekulationerne omkring den ihvertfald slut. Nu er problemet så bare at finde en kjole som jeg kan lide, til en ordentlig pris og størrelse inden 3 mdr...

0

Fint at få den ud af hovedet når den ikke sad rigtigt! Sikker på du nok skal finde en rigtig fin kjole

0

Godt at du fik den prøvet, så kan du begynde at kigge efter en anden kjole, og jeg er sikker på den rigtige er der et sted :)

Hvor når skal I giftes ??

0

Annonce ♥

Så har du lidt tid at løbe på i nu, held og lykke med kjole jagten :wink:

0