OsFire

Hvad, hvis det regner?

9 indlæg i dette emne

Okay.. Vi skal vies på en strand oppe ved Skagen. Vi skal kun være os fire og det bliver så smukt - altså, hvis ikke det regner!!! Hvad pokker gør vi, hvis det regner, som i, at det regner mere end støvregn?

Vi bor i Århus, så vi er langt hjemmefra, og vi skal bo i en feriebolig på et feriecenter.. Vi kender ikke feriecenteret, for vi har ikke været der før

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg foreslår også en nødplan..... Hvis det er i Skagen, så kan man måske få lov til at bruge den tilsandede kirke... hvis man stadig kan komme ind i tårnet? Der er mange smukke, romantiske steder. Ellers kan man jo købe smukke bryllupsparaplyer i alskens afskygninger, så dét var jo også en mulighed. Jeg skal giftes i November og mit første indkøb var en bryllupsparaply, for der er jo desværre ingen garantier for vejret :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder SÅ smukt og romantisk, men nu er jeres bryllupsdag jo lagt på en årstid hvor risikoen for regn, nok ofte er større end chancen for sol. Jeg synes helt klart at I skal finde et sted, hvor I kan gå indenfor hvis vejret ikke arter sig. Det kunne også være en mulighed at tage sådan en lille pavillon med, som man kan slå op på stranden. (den behøver måske ikke være så fancy som denne her :) )

Cream-Pavilion-Cabo-Beach-Bar-300x200.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor skal i bo? På colorhotellet eller? Synes Skagen har mange muligheder, ved ikke om man kunne få lov på Skagen museum men det ville da være top fedt. Stranden er klart at foretrække. Tænker lidt at hvis i skal vies ude på grenen kunne i måske snakke med restuarant de2have om i kunne gå derind hvis vejret svigter. Der har i stadig udsigten hele vejen rundt.

Har du brug for flere indspark siger du bare til, min veninde er indfødt skagbo og det kan være hun har endnu flere ideer. Der er jo også, det hvide og grå fyr evt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer