Guest LeChrom

Mandens polterabend - pris?!

10 indlæg i dette emne

Jeg er desværre blevet lidt for involveret i H2B's polterabend.. Desværre fordi de såkaldte mandfolk opfører sig som teenagetøser!

De kan ikke blive enige om en pris, lige nu ligger den på 1000 kr. UDEN mad og drikke!

Ham som står for det, har efter mening skruet det alt for højt op! Vi snakke rapelling, faldskærm, paintball, klatrevæg og bowling!

Punkt 1, H2B er IKKE et udendørs aktivt menneske.

Punkt 2., De kommer til at fare rundt!

Punkt 3, Jeg synes det er ALT for mange penge, de er altså 15-16 mennesker!

Problemet ligger nu i at flere har meldt ud TIL MIG, at de synes det er for dyrt! Men den anden halvdel synes det er fint! Jeg forstår HELT sikkert godt dem der synes det er for dyrt, som en af dem sagde igår, det er en hel uges madbudget, så han har simpelthen ikke råd til det.. Ham der står for det, mener så bare at "selvfølgelig har alle råd til det"..

Åh suk! Mig som var så naiv at tro mænd GODT kunne finde ud af den slags uden at blive til teenagetøser!

Hvad gør man lige?! Dem som ikke har råd til så meget, er dem jeg ved kæresten helst vil se på sådan en dag.. Suk igen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at du skat tag en snak med dem de små tøsedrenge :angry: og fortælle at 1000 kr, er alt for meget til en PA......Dem jeg har været til har vi givet 500 og det var osse til mad!!!!!! Også skal du sige at de jo ikke skal komme til dig, med deres problemer, for du er jo ligesom ikke en del af det. :unsure: også skulle de måske finde en anden der kan stå for det med underholding og mad, for for ham der gør det kan jo ikke finde ud af det :huh: 1000 det er bare for meget at giv, især når der ikke er mad og drikke med i det.

Jeg synes osse at at de lidt glemmer hvad din kæreste godt kan lide og ikke kan lide, og det altså vigtig at gøre noget som personen er med på :)

Knus og kram :bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Del dette indlæg

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1332073680' post='1211559]

Jeg synes at du skat tag en snak med dem de små tøsedrenge :angry: og fortælle at 1000 kr, er alt for meget til en PA......Dem jeg har været til har vi givet 500 og det var osse til mad!!!!!! Også skal du sige at de jo ikke skal komme til dig, med deres problemer, for du er jo ligesom ikke en del af det. :unsure: også skulle de måske finde en anden der kan stå for det med underholding og mad, for for ham der gør det kan jo ikke finde ud af det :huh: 1000 det er bare for meget at giv, især når der ikke er mad og drikke med i det.

Jeg synes osse at at de lidt glemmer hvad din kæreste godt kan lide og ikke kan lide, og det altså vigtig at gøre noget som personen er med på :)

Knus og kram :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Fuldstændig enig! Og så synes jeg virkelig, der skal sættes en anden på sagen, som har din kæreste for øje, og ikke hvad de selv synes, kunne være sjovt ;)

0

Del dette indlæg

Jeg synes, 1000 kr. ligger i den høje ende. Især når det er uden mad og især når der er tale om aktiviteter, der ikke lige er noget for din mand (men snarere er det planlæggeren der udlever sin egen polterdrøm). Egentlig burde de jo kunne klare det selv, men jeg tror, du bliver nødt til at hive fat i ham planlæggeren sammen med en af dem, der er utilfredse og forklar ham:

1. Inkl. mad bør det ikke koste over 700 kr. (eller hvad I nu synes er rimeligt)

2. sæt ham til at overveje om det er hans egen eller din mands polter, han planlægger. Mener han virkelig, at din mand vil synes, det er fedt med alt det, eller hvad kendetegner din mand?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg synes altså godt nok også at det er mange penge og ikke mindst mange ting som de skal nå.

JEg har sagt til mine brudepiger at jeg ikke synes de skal gøre det for dyrt, man kan sagtens have det sjovt uden at bruge super mange penge. Jeg vil hellere at folk har råd til at deltage og nogle skal altså også bruge penge på nyt tøj til brylluppet og ikke mindst en gave. Jeg tror også at jeg ville tage en snak med drengene, om at det ikke handler om at prøve en hel masse, men at have en sjov og hyggelig dag med sine venner, hvor man selvfølgelig laver nogle sjove ting.

Jeg har selv meldt fra til en polterabend fordi vi skulle give 700kr pr person. På det tidpsunkt var jeg på su og havde et rådighedsbeløb om måneden der hed omkring 800kr. Det vil altså sige at resten af måneden havde jeg kun 100kr til mig selv og hvis der så lige kommer en fødselsdag eller noget oveni, så er kontoen allerede i minus.

Men jeg synes det er ærgeligt at du skal være så meget involveret og det lyder lidt til at de nogle af dem måler "min far er stærkere end din far" og det er jo slet slet ikke det som det går ud på. JEg ville fortælle dem at de må komme lidt ned til jorden, hvor alle kan være med.

Jeg krydser fingre og håber at de køre mænd finder ud af det - nok med din hjælp :)

0

Del dette indlæg

Tak for jeres svar piger! Hvor har I bare ret! Må vist bare indse at mænd altså er nogle hjælpeløse væsner ;)

Har nu snakket med to af fyrene.. Det vi kom frem til er at ham der står for det hele faktisk bare har formået, at trække det her ned over hovedet på de andre.. Godt de har mig! Haha!

En af dem havde ringet til ham igår, da han havde snakket med sine kone om det (igen tak til de kvindelige køn), og der havde ham arrangøren bare vrisset og var blevet tøsefornærmet.. Suk! Men nu sker der vist noget, for de ville i fællesskab tage en snak med ham.

Jeg har de da også helt dårligt over at vores bryllup skal ruinere alle Stefans venner pga. PA.. det er jo ikke meningen!!

Nu håber jeg de finder en løsning på det hele!

Og så har jeg vidst bare tilbage at sige; MÆND altså!! :D

Redigeret af LeChrom
0

Del dette indlæg

Hehe ja, det lyder som en flok tøser, men altså jeg tror også jeg ville bryde ind hvis jeg hørte at de skulle alt muligt som Robert specifikt har sagt han ikke gider, og hvis de bliver 15-16 så giver de 16.000 til PA ! :oSynes højst den sku ligge omkring de 500

0

Del dette indlæg

det er utroligt med de mænd....

jeg er selv i lidt samme sitution.... men det er nu her endt ud i at der bliver holdt 2 PA for H2B fordi at de mænd opfører sig som en flok teenagere og ikke kan finde ud af at planlægge sammen. armen altså!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er rigtig mange penge, men min opfattelse er, at mændenes PA generelt er dyere, da de måske ikke tænker DIY :) min kæreste har betalt 900 til en PA - hvor han ikke engang skulle med til brylluppet - det synes jeg var lidt frækt!

Men din H2Bs venner burde tænke på hvad din H2B ønsker og også hvad folk har råd til! Det håber jeg i hvert fald at mine veninder gør, og at nogle måske er villige til at betale mere end den på SU! Det ville jeg i hvert fald selv gøre..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer