gitteogjesper

Favourbokse øhhhh

19 posts in this topic

Alle skriver/taler om deres bokse og om hvad de kommer i..... :blink:

Nu er jeg altså lige nød til at spørge om det kun er mig som ikke har oplevet,at de stod ved de bryllupper jeg har været til eller ??? Vi skal ikke ha det til vores...er vi så ikke normale :oops: jeg mener hyggelige ser jeres bokse ud,men har ikke hørt om det før jeg meldte mig ind her....

Edited by gitteogjesper
0

Annonce ♥

Det havde jeg heller ikk, så bare rolig. :) Man blir præsenteret for utrolig mange ting her på nettet og så man man jo bare vælge til og fra alt efter hvad man er til. Vi har selv favourbokse, men så er der så meget andet vi ikke hat taget til os.

0

Havde heller aldrig hørt om det før jeg loggede ind på BK - så vi skal heller ikke lave favourbokse :)

Tilgengæld har jeg snuppet en anden, lidt lignende, idé herinde fra:

Nogle brude har hængt et "rescue-kit" op på dametoilettet med vabelplaster, panodiler, tamponer, make-up-fjerner m.m., hvilket jeg synes er en rigtig god idé (man kan da også smide et par karameller i, hvis man synes) Måske kan man også hænge noget op på herretoilettet med et lidt anderledes indhold.

Så bliver det ligesom en fælles-praktisk-favourboks.

0

400927_10150510211414096_554759095_8583392_126430858_n.jpg

Indhold: 1 Toms snebold, 2 stykker personlig chokolade og 4 wienerlinser...

Nødvendige?? Nej..

Mindeværdige?? Nej...

Men et lille personligt og hyggeligt "touch" som folk snakkede om, spiste, tog med hjem - og synes var sjove/flotte... :)

Og nej, i er ikke hverken unormale eller andet fordi i ikke skal have dem til jeres bryllup.. :) Alle gør tingene på DERES måde :heart:

0

Annonce ♥

Jeg har heller aldrig oplevet dem eller hørt om dem før jeg kom herind :blink: Synes det er en rigtig sød ide, men tror ikke i skal have dem...

0

Jeg havde heller aldrig hørt om dem før jeg kom herind. Men jeg synes det er, som Kirstine skriver, et hyggeligt og personligt touch, og derfor skal vi selvfølgelig have det :biggrin:

0

Jeg synes ideen er sjov.

Har også set ideen som små favourbokse på de værelser hvor gæster overnatter. Men så gør man selvfølgelig forskel.

Hvis man ikke har tænkt sig at sende takkekort med billede ud, kan man netop lægge en sød lille hilsen og et stykke chokolade og så takke på den måde, tænker jeg.

Om vi skal have dem selv, de der favourbokse? Njarh... det tror jeg ikke. Budgettet er ligesom brugt her ;-)

0

Jeg kendte heller ikke til det, hehe :) men har fået fat i nogle små søde nogle, hvor der er plads til lidt chokolade og tandstik! :) så det er kun for sjov her :)

0

Annonce ♥

Vi synes det gav meget god mening at give vores gæster en lille gave fordi det passede så godt til vores middelaldertema :) Så alle får et badge med enten mit eller Roberts våbenskjold, det var billigt og en sød detajle, som gør at folk kan leve sig ind i vores tema :)

0

Jeg har ikke været til bryllup, hvor der var det og vi har besluttet ikke at have dem selv. Jeg synes helt ærligt, det er for mange penge at smide ud på noget, hvis man ikke gør det 100% gennemført, men at der bare er lidt nollerier i. Jeg håber ikke jeg støder nogen, men ja... det er vel min ærlige mening :)

Jeg vil hellere bruge pengene på at gøre bordet ekstra hyggeligt, lave kransekager, personlige chokolader eller andre ting, hvor vores gæster kan se at vi har krædset om dem :)

0

Vi har lige nu, efter at have læst et par tråde om det, besluttet at det skal vi da have! :)

Jeg synes ideen er sød og eftertænksom, så nu skal vi både have de der små gaver, og en redningstaske på kvindernes badeværelse ;)

0

Vi laver nogle lidt anderledes favor boxes dvs. nogle små søde organza poser, hvorpå jeg binder bordkorthjertet. De skal så stå ved hver tallerken. I posen er der så henholdsvis manchetknapper til mændende og så perleøreringe ( de skulle godt nok kun være ferskvandsperler)

Jeg har købt det hele på ebay til ca 150 kr til 60 personer ( med undtagelse af selve bordkortet.) Om ikke andet så bare en sød lille hilsen/ minde til gæsterne.

0

Annonce ♥

Jeg tror ikke at vi kommer til at have det.

Jeg synes heller ikke jeg kan få det passet ind i vores tema.

havefest er måske lige casual nok til det :)

0

Vi skal have dem - og bruger dem som bordkort istedet for de traditionelle :)

0

Jeg havde heller ikke overvejet dem før jeg kom herind - ligesom så meget andet hyggeligt :)

I vores er der en karamel, et stykke chokolade og så et citat hvor børn udtaler sig om bryllup.

Samtidigt er de vores bordkort.

0

Har ikke rigtig besluttet mig endnu, synes idéen er rigtig sød, men tvivler lidt på hva jeg ska putte i dem..... Hmm, så nu må vi se om det bliver til det eller ej... 😊

0

Annonce ♥

Vi har stadig ikke helt besluttet om vi skal have dem eller ej, jeg har tænkt på om vi istedet skulle have en lille cellofan eller organsa pose med 5 sukkermandler i + det der lille digt om mandlerne der symbolisere ægteskabet.

Så er der stadig lidt :-))

0

Vi har stadig ikke helt besluttet om vi skal have dem eller ej, jeg har tænkt på om vi istedet skulle have en lille cellofan eller organsa pose med 5 sukkermandler i + det der lille digt om mandlerne der symbolisere ægteskabet.

Vi skal have dem - med det indhold du beskriver :thumbsupsmileyanim:

Edited by Fuglebek
0

Vi skal have dem - med det indhold du beskriver :thumbsupsmileyanim:

Jeg er ikke helt til der der med et plaster, mintpastil, tandstik osv. Så syntes det er en sød idé ;-)

0