PMxD46

Mig og min Klatretøs <3 Så er det I MORGEN! :D

78 indlæg i dette emne

.

:heart:Michell og Nick :heart:

Her er min planlægningstråd

.

.

En lille smule om os

Mit navn er Michell, jeg er 22 år, fra Silkeborg og er lærerstuderende.

Min forlovede hedder Nick, han er 25 år, fra Sejs, og psykologistuderende.

Vi mødte hinanden da vi begge gik på HTX i Silkeborg. Vi gik i klasse sammen, og blev der rigtig gode venner.

Jeg var dog vild med ham fra første blik, men han mente ikke det var klogt at være sammen med en fra klassen (haha, lad jagten gå ind :wink: )
Da vi sommeren efter blev studenter, begyndte kærligheden så at blomstre igen, og denne gang for os begge!

Vi har nu været sammen i 3½ år og bor sammen i et rækkehus i Aalborg, med vores dejlige søn William på 1,5 år

:loveshower:

.

post-57731-0-41618200-1332454747.jpg

.

Frieri'et

Onsdag den 14. marts, kom William og jeg hjem efter nogle dage ved mine forældre.

Efter sådan et par dage væk, trængte hjemmet nu til en oprydning ( :wink: ), så både Nick og jeg gik i gang.

Pludselig stod Nick i vejen, så jeg ikke kunne komme forbi.

Og han begyndte så at snakke om at han nu havde måtte undvære mig i to dage, og han havde aldrig lyst til,

at det skulle blive permanent at mangle mig,.

Så sagde han at han elskede mig, satte sig på knæ, (skal lige siges at han samtidig havde vores søn på armen :rolleyes:)

han trak sin skjulte hånd frem hvor i der var en ring, og så spurgte han om jeg ville gifte mig med ham !

Jeg sagde selvfølgelig ja, nok 20 gange og fik tårer i øjnene! Jeg var ovenud lykkelig :7himmel:

.

Planlægning

Synes hurtig man finder ud af at der er mange ting der skal planlægges. Det hele skal passe sammen, og ikke mindst pengene skal findes :lol:

Jeg tror de fleste har en helt klar idé om hvordan deres drømmebryllup skal være, og sådan har jeg det også! Så nu er jagten gået ind på mit/vores drømmebryllup.

Her er nogle af de idéer jeg har gået med, og hvad det så er endt med

:iloveyou:

.
Alt det Basale
Dato - den 13. Juli 2013
Kirken - Alderslyst Kirke, Silkeborg
Ringene - Her er min forlovelsesring, som også bliver vielsesringen - dog med indgravering.
Kørsel - vi kan højst sandsynlig låne pap-svigermor's Audi cabreolet
.
Alt det til Bruden
Kjolen - den er allerede fundet, så smuk! Her kan i se den
Sløret - jeg skal ikke have slør på
Undertøjet - Helt normale behagelige trusser, og ellers intet
De høje sko -
De flade sko -
Buketten -
Håret - blomsterspænde er fundet.
Det nye -
Det lånte -er kjolen
Det gamle - er nogle smykker jeg har fået af min mormor da jeg fyldte 18
Det blå - Bliver et lyserødt bånd inde i kjolen, da jeg gerne vil være frugtbar med en pige (har en dreng)
.
Alt til Gommen
Tøjet - done
Lommebuketten -
Skoene - done
.
Alt til Festen
Lokalerne - Vi skal holde festen i et telt, i svigerfamiliens have (: Nu bliver festen i et forsamlingshus (:
Bryllupskagen -
Musik - bliver nok bare en PC med tilhørende højtalere.
.
Det der med Inspiration
Håret - min idé om håret kan ses her.
Invitationerne - de kan ses Her.
Bordkortene - de kan ses her.
Bryllupskagen - her er min idé.
Farvetema - Skal enten være bordeaux eller også skal det være grønt/sommerlidt/landligt
Lys - er her.
Bordpynten - kan ses her.
Buketten - Callaer, gerbera eller roser

Skoene - lidt af af det jeg tænker kan i se her
.
Det der med Kreativiteten
Farvetema - klar lysegrøn + en endnu ukendt farve /:
Invitationer - Mit DIY projekt kan ses her.
Monogram - Her er det.
Lanterner - som er et DIY projekt, kan ses her.
Bordkort -endnu et DIY projekt som kan ses her.
Kirkehæfter - er færdige nu.

Topfigur - se DIY-projektet her.
.
.
Nu mangler jeg bare lige at udfylde alle punkterne ;-)

Redigeret af PMxD46
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fandt et monogram herinde på denne dejlige side, :ilovebryllupsklar:, og det vil jeg da også lige vise.. Planen er at det skal printes på alle siderne som f.eks. invitationer, bordkort, takkekort osv. :)

post-57731-0-25413900-1332480577.jpg

0

Del dette indlæg

Invitationerne vil lave i denne stil. Her er idéen også taget fra bryllupsklar :)

Jeg kan godt lide det der med at ALT informationen kan være i invitationen.. for havde først tænkt Vistaprint, men så skal man alligevel enten have information ved siden af, eller sige det til folk, så synes det her var en bedre idé for os :)

post-57731-0-07846400-1332481050.jpg

post-57731-0-30344200-1332481059.jpg

post-57731-0-15542200-1332481072.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Til bordkort har jeg også lidt idéer.. Men den bedste idé jeg endnu har set, har været en jeg har lånt af "Stine85", som laver dem med tøjklemmer :)

post-57731-0-86187000-1332481267.jpg

Ellers havde jeg også tænkt noget i stil af dette.

post-57731-0-34358300-1332481312.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har også en god idé om hvordan min brudebuket skal se ud :) jeg kan godt lide hvis den ikke er så stor, men lidt lang i det, uden den hænger - haha, det lød helt forkert :a1093:

her er mine idéer.

post-57731-0-54319900-1332481938.jpg

post-57731-0-36640500-1332481953.jpg

post-57731-0-83922700-1332481965.jpg

post-57731-0-85276000-1332482009.jpg

post-57731-0-74123300-1332482020.jpg

Redigeret af PMxD46
0

Del dette indlæg

Her har jeg ikke været forbi endnu, velkommen til :) Jeg bliver vist også 2013 brud, så glæder mig til at følge din planlægning :) Det var mange ting du allerede nu har rimeligt styr på. Rigtig flot kjole :) Gode inspirations billeder :) Bliver spændende at se hvordan det hele ender ud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til! :cheerleader3:

Ihhh hvor fint at du måske vil bruge klemmebrudeparret!

Kan varmt anbefale det! De er nemme og lave (hvis man har en rolig hånd), billige og jeg kan også rigtigt godt li at det er lidt anderledes! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Dejligt du kan bruge min/bryllupsklars invitations ide :) det blev jeg glad for at se :)

Flot flot kjole :) meget romantisk!

Den er rigtig god, havde ikke lige tænkt over at det var en bruger der havde lavet den, da den lå på forsiden.. derfor jeg ikke lige fik takket for idéen :P Men er helt vild med den!! :D

0

Del dette indlæg

Velkommen til! :cheerleader3:

Ihhh hvor fint at du måske vil bruge klemmebrudeparret!

Kan varmt anbefale det! De er nemme og lave (hvis man har en rolig hånd), billige og jeg kan også rigtigt godt li at det er lidt anderledes! :thumbsupsmileyanim:

Jeg blev bare forelsket da jeg så dine tøjklemmer!! :D

0

Del dette indlæg

tak til alle der har budt mig velkommen :)

i skal være meget velkommen til at komme med lidt gør det selv idéer, hvis i lige tænker det er i stil med det jeg søger.. :)

når der er så lang tid til brylluppet har jeg jo MASSER af tid til at lave ting og sager :P

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer