Guest Ranita

er det for meget bling bling?

19 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige set din kjole i et af dine andre indlæg og jeg synes bestemt ikke at det er for meget bling. Det er jo ikke fordi din kjole er plastret til med sten ( som visse andres :fløjt: ) :lol:

De er super smukke! GO FOR IT! :biggrin: Hvor har du købt dem??

0

Del dette indlæg

Jeg har lige set din kjole i et af dine andre indlæg og jeg synes bestemt ikke at det er for meget bling. Det er jo ikke fordi din kjole er plastret til med sten ( som visse andres :fløjt: ) :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har bestilt dem fra www.orchabelle.co.uk - de laver sko efter dine ønsker.. Dvs de har nogle basismodeller, men du kan selv bestemme højde på hælen, dekorationer og mod et tillæg på 25 GBP laver de skoen i samme stof som din brudekjole (det kræver dog du sender stoffet til dem).

Jeg vil sige at skoene er virkelig udført smukt, og de er bare SÅ behagelige at gå i!!! Der er ekstra polstring i sålen osv. De har et eget størrelsesskema hvor du skal tegne af din fod, måle og så finde str ud i fra det - det passer 100% på mig - som om skoen er lavet til mig :)

Redigeret af Ranita
0

Del dette indlæg

Uhhhhhhh de sko der sååååå flotte... hvor har du købt dem ? Og de vil da passe helt fantastisk til kjolen.... og NEJ det kan aldrig blive for meget bling blign :) Du bliver en meget meget smuk brud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer