Summer

Slør?

21 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg var ret overbevist om at jeg ikke skulle have noget slør, det mente jeg slet ikke var mig, men da damen i den første brudekjolebutik automatisk hentede et og satte i mit hår, kunne jeg godt mærke, at jeg nok var nød til at have et slør alligevel :) Jeg har bestilt et slør i 2 lag, fingerspidslængde, elfenbensfarvet og med perlebroderi rundt i kanten. Jeg glæder mig så meget til det kommer med posten, så jeg rigtig kan se det. Jeg tror nu min kæreste bliver glad for at jeg har slør på, men det ved han jo ikke noget om før på selve dagen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var ret overbevist om at jeg ikke skulle have noget slør, det mente jeg slet ikke var mig, men da damen i den første brudekjolebutik automatisk hentede et og satte i mit hår, kunne jeg godt mærke, at jeg nok var nød til at have et slør alligevel :) Jeg har bestilt et slør i 2 lag, fingerspidslængde, elfenbensfarvet og med perlebroderi rundt i kanten. Jeg glæder mig så meget til det kommer med posten, så jeg rigtig kan se det. Jeg tror nu min kæreste bliver glad for at jeg har slør på, men det ved han jo ikke noget om før på selve dagen :)

Jeg har ikke købt kjole endnu, og kan heller ikke lige se mig selv med slør på hovedet. Måske skifter jeg mening som dig :)

De bryllupper jeg har været til at har alle brude (så vidt jeg husker) haft slør på, og tænkte jeg bare: kan man uden?

0

Del dette indlæg

Regner ikke med at jeg skal bære slør, da det jo traditionelt hænger sammen med jomfruelighed.... og som 33 årig med 2 børn, så falder jeg næppe ind under den kategori :wink:

Desuden har jeg ret langt og kraftigt hår, som jeg gerne vil vise frem.

Men...lad os nu se.... når kjolen bliver købt :wink:

0

Del dette indlæg

Det ville jeg egentlig gerne, men vi skal giftes på en strand, så blæsten på stranden og så et slør.. Narrrh, tror det bliver mere irriterende end flot så..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg kender en brude der kun havde haft sløret på i kirken og så igen under brudevalsen.så er der mulighed både for at damerne har noget at rive i, opfylde gommen drøm om slør og få lov til at vise ens flotte hår- ved ikke hvordan det føles at have sådan et slør monteret men er selv typen, hvor sløret det ville ende i sovsen, så jeg tror jeg vælger en model der kan monteres efter behov *S*

0

Del dette indlæg

Jeg havde ikke tænkt mig at skulle have slør.. Også fordi min kjole er ret speciel bagpå, så ville ikke skjule den.... Men da jeg så min kære mors ansigtsudtryk da jeg tilfældigvis nævnte det, kunne jeg godt se at lige den beslutning måske ikke helt var min, hehe... Ej, det betyder åbenbart super meget for min Mor at jeg har slør på, og så vigtigt er det ikke for mig, så jeg har valgt at ære hende, og så tage skidtet på *G* Vi har et meget specielt forhold, og det er også hende der skal føre mig op, så har det rigtig fint med min beslutning.. Men det bliver en kortere udgave a la albuelængde :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er 40+ og har været kæreste med H2B i langt over 20 år og vi har sammen en næsten voksen datter, så det der med "ung og jomfruelig" er vist ikke lige en label man kan sætte på mig :wink:

Alligevel regner jeg dog med at jeg skal have slør på, men nu må vi se når jeg engang skal ud og prøve kjole, det kommer også an på hvad der passer til den kjole jeg vælger. Men i mit hoved har jeg et 2,5 meter langt meget enkelt slør, der sidder fast bag i håret... :loveflag:

0

Del dette indlæg

Jeg er 40+ og har været kæreste med H2B i langt over 20 år og vi har sammen en næsten voksen datter, så det der med "ung og jomfruelig" er vist ikke lige en label man kan sætte på mig :wink:

Alligevel regner jeg dog med at jeg skal have slør på, men nu må vi se når jeg engang skal ud og prøve kjole, det kommer også an på hvad der passer til den kjole jeg vælger. Men i mit hoved har jeg et 2,5 meter langt meget enkelt slør, der sidder fast bag i håret... :loveflag:

Hmm.... ej, nu vil jeg alligevel overveje det endnu engang.... for det ser jo altså flot ud :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Regner ikke med at jeg skal bære slør, da det jo traditionelt hænger sammen med jomfruelighed.... og som 33 årig med 2 børn, så falder jeg næppe ind under den kategori :wink:

Mon der overhovedet er nogen brude i dagens Danmark der gør det ? :lol: Èn overvejelse man skal gøre sig hvis man vælger sløret er om det er et man vil beholde og bevare intakt eller om det er ok at folk river det i stykker for det sker ofte på samme måde som med gommens sokkker og evt. slips. Dvs, der skal man enten ud i et forbud/en henstilling eller et billigt "stand-in" slør i forbindelse med brudevalsen, som folk kan rive så tossset i som de vil

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer