Hullahop

M&J d.04.08.12 - Lykkelig gift! Billeder side 30

618 indlæg i dette emne

Ned med invitationerne igen - og så må de jo lave dem om, samt give et afslag i prisen :)

Og så synes jeg klart båndet på første billede, og så den sorte kuverte :)

Jeg har ringet og talt med ham, jeg kan simpelthen ikke ha' fejlen. Han var dog hverken til at stikke eller hugge i (åh gud, hedder udtrykket sådan), han vil hverken give afslag i pris eller lave dem om. Han syntes de var enormt tidskrævende og meget besværlige :( Hvad har han lige lavet udover at trykke på print? I don't get it

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh er stadig forelsket i dit monogram... Og det er noget vild flotte indbydelser.... Jeg ville klage over fejlene... Jeg kender godt det med at være perfektionist... Også derfor jeg ikke er så god til at lade andre gøre ting for mig!!

Jeg er til sort kuvert... Det er mere spændene en hvid på hvid

hehehe... tak søde! Kunne du bruge det jeg sendte?

Ja, det er også sidste gang jeg vælger at benytte mig af andres hjælp - øv!

0

Del dette indlæg

Det første billede er pænest.. også med sort kuvert :)

og hvor er de egentlig cool jeres indbydelser :thumbsupsmileyanim:

Taaak :biggrin: synd at så fine invitationer drukner i alt mit brok. Jeg synes også selv, at ideen er cool. Og jeg har ikke set nogen lave dem før, så var ret sikker på det var dem jeg skulle lave! Tsk tsk... anede ikke det ville være så svært!

0

Del dette indlæg

Kan godt forstår du er frustreret over fejlene. Det ville jeg også være. Men ja, der er ikke andet for end at gå ned til og brokke dig!

De er ellers super flotte :cheerleader3:

Jeg synes jeres navnebånd kommer mest til sin ret på første billede, men på den anden side synes jeg det ser bedst ud, at det er bundet.

Hmmm sort kuvert, tror jeg :)

MANGE tak for svar :) Kunne løsningen være, at jeg bare tog ganske alm. hvidt bånd og bandt den?

Det tror jeg helt sikkert det kunne :)

Det skader i hvert fald aldrig at prøve ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde insisteret på at han lavede tingene om...

Nok om det. Jeg er til sort kuvert og ville vælge et smallere helt Hvidt bånd, bundet foran som på billede 2.

Jep, den løsning tæller jeg også for :) Båndet må i kunne bruge til noget andet og fordi skriften på båndet alligevel ikke passer til den på invitationerne, synes jeg at det er bedre at holde den helt enkel med hvidt bundet bånd :)

De invitationer er SÅ smukke! Jeg kan godt forstå at du er irriteret og du skal altså lige have et :hug: fra en med-perfektionist :) Nogle folk er bare idioter! Hvis du har fået dem trykket hos et trykkeri, så skal han da lave det, som du har bestilt og på det papir du har bestilt det til! Ellers skulle han da informere dig om, at det ikke kunne lade sig gøre at printe på dit papir! FJOLS! :pokey:

1

Del dette indlæg

Øv altså - det er på ingen måde godt nok - du har jo ikke fået det du har bestilt/købt! Det er jo med fejl!, vi har fået vores printet hos Vista-print, og havde det samme med jer/dig, og vi uploadede så to versioner (selv designet i photo), og det blev rigtigt!

Ej, hvor må du være skuffet :(

0

Del dette indlæg

Jeg havde insisteret på at han lavede tingene om...

Nok om det. Jeg er til sort kuvert og ville vælge et smallere helt Hvidt bånd, bundet foran som på billede 2.

Jep, den løsning tæller jeg også for :) Båndet må i kunne bruge til noget andet og fordi skriften på båndet alligevel ikke passer til den på invitationerne, synes jeg at det er bedre at holde den helt enkel med hvidt bundet bånd :)

De invitationer er SÅ smukke! Jeg kan godt forstå at du er irriteret og du skal altså lige have et :hug: fra en med-perfektionist :) Nogle folk er bare idioter! Hvis du har fået dem trykket hos et trykkeri, så skal han da lave det, som du har bestilt og på det papir du har bestilt det til! Ellers skulle han da informere dig om, at det ikke kunne lade sig gøre at printe på dit papir! FJOLS! :pokey:

Tak for dit søde svar - og på den skønne krammer!!! Det havde jeg brug for :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger,

Vi er et par på 27 og 28år - som skal giftes d. 04.08 2012.

Vi har været sammen i 4 år (det føles som 12år)...

vi har to skønne drenge sammen, på 2 år

:loveshower:

ja det er så os:

post-50698-0-24408200-1334445663.jpg

anyway... velkommen til min tråd

kom meget gerne med råd og vejledning, da det er derfor jeg er her

Brylluppet

Dato: 04.08.12

Tid: kl.14:00

Kirke: Holmens Kirke

Ringe

Personlige kleenex DIY

Monogram

Monogram amok

STD DIY

Reception: Karel Van Mander

Receptions DIY

Slik buffet inspiration

Receptionsindbydelser DIY

Receptions menu

Receptionskage

Festen: Karel Van Mander

Invitationer DIY

Festens DIY

Borddækning

Fest menu

Bryllupskage

Brud: MIIIIIIG :loveflag:

Kjole

Frisør

1. frisørmøde

Hår

makeup

Sko

Strømpebånd

headpiece

øreringe

brudebuket

Gom: min lækre kæreste

Personlige frimærker

Fotograf

Farvetema

Nu med aftale om TTD billeder af Tina Liv

Takkekort inspiration

nej syntes faktisk det er pænt, over vej det også selv!!!

men må jeg ikke være lidt fræk, var i ikke med i det der program sidste år?

hahaha... jo det er os :biggrin:

som der er sagt, så er du for sej - jeg har en på 10 mrd. og hold nu op der er langt mellem de dage jeg bar elige kan koble af med forberedelserne.. men jeg har så også til september næste år!!!

men held og lykke og tusinde tak for din ide til lommetørklæderne !!! lige hvad jeg manglede

0

Del dette indlæg

Hvor er det ærgerligt. Jeg tror, jeg ville lave en slem zilla-scene. Ville hade, hvis jeg selv lavede sprogfejl, og jeg hader endnu mere når andre laver dem på ens vegne. Men fantastisk smukt ellers ...

0

Del dette indlæg

Aw, sikke noget med de fejl altså, det kan jeg godt forstå, at du er ked af. Masser af trøst herfra :kiss:

Men hvor er de ellers flotte.

Jeg kan bedst lide, at båndet er bundet, og det hvide oven på det sorte i forbindelse med adressen.

Håber, at du entet får et nedslag, nogle nye invitationer uden fejl, eller kan komme overens med fejlene. så det ikke generer mere :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej piger,

Vi er et par på 27 og 28år - som skal giftes d. 04.08 2012.

Vi har været sammen i 4 år (det føles som 12år)...

vi har to skønne drenge sammen, på 2 år

:loveshower:

ja det er så os:

post-50698-0-24408200-1334445663.jpg

anyway... velkommen til min tråd

kom meget gerne med råd og vejledning, da det er derfor jeg er her

Brylluppet

Dato: 04.08.12

Tid: kl.14:00

Kirke: Holmens Kirke

Ringe

Personlige kleenex DIY

Monogram

Monogram amok

STD DIY

Reception: Karel Van Mander

Receptions DIY

Slik buffet inspiration

Receptionsindbydelser DIY

Receptions menu

Receptionskage

Festen: Karel Van Mander

Invitationer DIY

Festens DIY

Borddækning

Fest menu

Bryllupskage

Brud: MIIIIIIG :loveflag:

Kjole

Frisør

1. frisørmøde

Hår

makeup

Sko

Strømpebånd

headpiece

øreringe

brudebuket

Gom: min lækre kæreste

Personlige frimærker

Fotograf

Farvetema

Nu med aftale om TTD billeder af Tina Liv

Takkekort inspiration

nej syntes faktisk det er pænt, over vej det også selv!!!

men må jeg ikke være lidt fræk, var i ikke med i det der program sidste år?

hahaha... jo det er os :biggrin:

som der er sagt, så er du for sej - jeg har en på 10 mrd. og hold nu op der er langt mellem de dage jeg bar elige kan koble af med forberedelserne.. men jeg har så også til september næste år!!!

men held og lykke og tusinde tak for din ide til lommetørklæderne !!! lige hvad jeg manglede

weeeehuuu hvor fedt - det er mig en ære, hvis jeg har været inspiration!! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

IH hvor er de flotte :loveshower:

Klassiske og ikke alt for pyntede... Det er lige mig :rolleyes: Tror du at du laver menu-bord-kort i samme stil? Hvis du gør så glæder jeg mig meget til at se resultatet :fløjt:

Tillykke med det flotte resultat :balloons:

Det er da lige præcis det jeg har tænkt mig :biggrin: tusind tak for de søde ord. Knus

0

Del dette indlæg

har lige læst din tråd og øv med de dumme piger :angry: helt ærligt..

nå men tror desværre jeg låner lidt at din std :) så de er så flotte :BKSTREET:

Ja det er øv - men heldigvis overforstået!!! Du må ikke sige desværre - det er bare mega fedt, at du kan hente inspiration i min tråd :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer