Hullahop

M&J d.04.08.12 - Lykkelig gift! Billeder side 30

618 indlæg i dette emne

Hej!

Jeg så din tråd i dag med den sorte bolero. Og wow! Hvor er den bare smuk.

Jeg har selv ledt efter noget lignende længe, faktisk opgav jeg at få en kjole der havde præcist sådan nogle ærmer og knapper i ryggen, og valgte stropløs.

Jeg kører også et sort/hvid tema med sorte sko, et sort silkebånd på buketten og sort strømpebånd, samt en accesory til håret muligvis med sorte fjer.

Jeg ville gerne have den hvide bolero, da jeg tror jeg kunne gå hen og blive i tvivl om den sorte for mit eget vedkommende. Synes dog den sorte oser af sex og er virkeligt enormt flot. Vil du ikke være rigtigt sød at sende et link eller navnet på den side, hvor du har fundet det?

På forhånd tak

Birgit

Jo den er bare sååå smuk... den kan købes her :loveflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

DIY personlige kleenex

Så var der igen tid, efter drengene var lagt i seng :wink:

Denne gang stod projektet på personlige kleenex, er fuldstændig opsat på, at det MÅ jeg bare ha'!

post-50698-0-49596100-1335430101.jpg]

post-50698-0-09418800-1335430112.jpg

post-50698-0-03062700-1335430125.jpg

post-50698-0-48228100-1335430184.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Ville have lavet 100 af dem, men helt ærlig - tror max der kommer 70 mennesker i kirken, og ud af dem er der måske max 10 der vil tude :blink:

Her har jeg lavet 40 (and that's it)

post-50698-0-50097800-1335430382.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes din bolero ser så smuk ud

Tak søde... jeg er også helt vild med den, og er så lykkelig for jeg fandt den. Når det så er sagt, så er det en smule våget at bære sort i kirken (efter min mening). Men jeg som skrevet helt skudt i ideen, og det er lige det der mangler i min røde tråd. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg skal bære den i kirken eller først bagefter - men det må tiden og min modighed lige afgøre :fløjt:

0

Del dette indlæg

Halloooooo man er flot monogram.... Hvordan har du lavet det.... Kunne sørme komme til at lave indbydelser om (lidt) med det nomogram bare med C og J

Åh du tager bare søde... jeg har fået en ven til at designe det ud fra alle mine ideer!!! Kan sagtens spørge ham mere ind til hvordan, hvis du gerne vil have det? :heart: åååhhh jeg er også bare vild med det

Tror du han skal have noget for at bare lige hurtig lave et monogrammer mere ud fra de samme ideer??

Står jo egentlig og skal i gang med indbydelser... Meeeen kan godt liiige vente nogen dage hvis det er :D

Jeg vil meget gerne spørge ham :biggrin:

Nu er jeg rigtig fræk.... Tænkte om du ikke kan sende et dokument hvor dit monogram er i, for så tror jeg faktisk jeg selv kan ændre det ;D

0

Del dette indlæg

Halloooooo man er flot monogram.... Hvordan har du lavet det.... Kunne sørme komme til at lave indbydelser om (lidt) med det nomogram bare med C og J

Åh du tager bare søde... jeg har fået en ven til at designe det ud fra alle mine ideer!!! Kan sagtens spørge ham mere ind til hvordan, hvis du gerne vil have det? :heart: åååhhh jeg er også bare vild med det

Tror du han skal have noget for at bare lige hurtig lave et monogrammer mere ud fra de samme ideer??

Står jo egentlig og skal i gang med indbydelser... Meeeen kan godt liiige vente nogen dage hvis det er :D

Jeg vil meget gerne spørge ham :biggrin:

Nu er jeg rigtig fræk.... Tænkte om du ikke kan sende et dokument hvor dit monogram er i, for så tror jeg faktisk jeg selv kan ændre det ;D

yes yes... jeg kaster dig lige en besked

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op et arbejde med de Kleenex, og sikke et flot resultat :)

Kender du det med, at nogle opgaver "bare" skal afsluttes! haha. Det her var klart min største hadeopgave indtil videre - men er super glad for resultatet - og det kommer til at være så sødt i kirken :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Mine invitationer intro(SNØFT - TRØST SØGES)

Har selv designet dem - men skulle til tryk, fordi min printer ikke kunne klare papiret. Har så lige hentet dem (har ventet 5 uger)!!! Det første jeg opdager er, at han ikke har brugt det smukke (og mega svære at opdrive) papir som jeg havde vedlagt, og som jeg ønskede skulle være "cover". har betalt 20kr pr. ark - så havde da i den grad regnet med det skulle bruges :huh:

Anyway... tænker at det må være en misforståelse og vi skimter dem hurtigt og tager dem så med hjem! Da jeg kommer hjem opdager jeg så, at på ALLE invitationerne står der på første side "... vil det glæde os, at se jer" (der skulle have været 5 invitationer, hvor der skulle stå "... vil det glæde os, at se dig" - endvidere står der så på ALLE invitationerne på svarkortet: Jeg vi gerne komme... jeg kan desværre ikke komme (der skulle jo så stå VI)!!! :boohoo:

Jeg går uhyre meget op i den mindste detalje - er perfektionist - og derfor dobbelt så irriterende når andre så laver fejl i det man har siddet og brugt så lang tid på! ØV

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Mine invitationer (HJÆÆLP MIG - PLS)

Please hjælp mig med de sidste beslutninger... hvilken af løsninger med båndet holder? eller skal jeg finde på noget helt 3.? Og hjælp mig please også med valg af farverne på svarkurverterne (billede i næste emne)

post-50698-0-02411300-1335522885.jpg

post-50698-0-92972400-1335522901.jpg

post-50698-0-50361100-1335522913.jpg

post-50698-0-95535500-1335522930.jpg

post-50698-0-51630800-1335522966.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstår du er frustreret over fejlene. Det ville jeg også være. Men ja, der er ikke andet for end at gå ned til og brokke dig!

De er ellers super flotte :cheerleader3:

Jeg synes jeres navnebånd kommer mest til sin ret på første billede, men på den anden side synes jeg det ser bedst ud, at det er bundet.

Hmmm sort kuvert, tror jeg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh er stadig forelsket i dit monogram... Og det er noget vild flotte indbydelser.... Jeg ville klage over fejlene... Jeg kender godt det med at være perfektionist... Også derfor jeg ikke er så god til at lade andre gøre ting for mig!!

Jeg er til sort kuvert... Det er mere spændene en hvid på hvid

0

Del dette indlæg

Kan godt forstår du er frustreret over fejlene. Det ville jeg også være. Men ja, der er ikke andet for end at gå ned til og brokke dig!

De er ellers super flotte :cheerleader3:

Jeg synes jeres navnebånd kommer mest til sin ret på første billede, men på den anden side synes jeg det ser bedst ud, at det er bundet.

Hmmm sort kuvert, tror jeg :)

MANGE tak for svar :) Kunne løsningen være, at jeg bare tog ganske alm. hvidt bånd og bandt den?

0

Del dette indlæg

Jeg synes båndet er pænest på det første billede :)

Og så er jeg med til den hvide kuvert, når i nu har sat hvide mærkater på :)

Ser man bort fra de meget små fejl trykkeriet har lavet, så er det altså nogle vildt flotte invitationer :thumbsupsmileyanim:

Mange tak - det har jeg brug for at høre, sys lige pludselig hele ideen faldt til jorden :blink:

Og tusind tak for svar

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer