Hullahop

M&J d.04.08.12 - Lykkelig gift! Billeder side 30

618 indlæg i dette emne

Frisør

Woop woop så kom den post også på plads! Jeg har fået anbefalet Britt K til at sætte mit hår og makeup :biggrin: Skal mødes med hende på tirsdag for at tale om det hele - glæder mig helt vildt

post-50698-0-88357900-1334665579.png

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da hårdt... og at være mor til flere små børn betyder jo ofte at ens egne behov kommer laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt nede på listen. Der er ikke så meget tid til sig selv og det kan da være frustrerende -især når man nu har ideer og lyst til at lave noget DIY eller lign

0

Del dette indlæg

Du kommer bare.. Jeg regner med at det er mig i den store hvide kjole..

Mht DIY tid kan jeg godt følge dig..

Med fire børn ( 8,4,4,0) og en mand der rejser i tide og utide så kan jeg sagtens følge dig..

Men engang imellem må opvask squ være opvask..

Selvom man er Mor med stort M skal der også være tid til en selv så man får slappet lidt af..

En tvillingemors sure opstød (beklager)

Men jeg begriber ikke, hvordan I andre mødre klarer det!!!

jeg vil så gerne lave alt muligt til brylluppet og jeg synes der er tuuusind ting jeg mangler. Jeg når dem ikke! Jeg er mor med stort M, jeg elsker mine børn overalt på jorden - jeg er hundrede procent på når vi alle er hjemme - og dermed 100% færdig når de er lagt kl 20 - hvor blev mit liv lige af?

Pyh... der er så mange ting jeg gerne vil :(

Sorry for mit sure opstød - men min bryllupsplanlgningstråd ville på ingen måde være realistisk uden denne lille frustration!

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt at læse din tråd og se alle dine skønne DIY projekter :)

Jeg er ked af at høre a nogle dumme piger har prøvet at ødelægge det for dig :( Hvad bilder de sig ind!!!?

Jeg er også mor til 2, en på 4 og en på 1... Og jeg synes det er SÅ inponerende alt det du kan nå at lave :biggrin: ( jeg ville være glad hvis bare jeg nåede det halve :rolleyes: )

0

Del dette indlæg

Fedt at læse din tråd og se alle dine skønne DIY projekter :)

Jeg er ked af at høre a nogle dumme piger har prøvet at ødelægge det for dig :( Hvad bilder de sig ind!!!?

Jeg er også mor til 2, en på 4 og en på 1... Og jeg synes det er SÅ inponerende alt det du kan nå at lave :biggrin: ( jeg ville være glad hvis bare jeg nåede det halve :rolleyes: )

Hvor er du bare sød - tusind tak :biggrin: Jeg tror bare, at jeg forventer for meget af mig selv, hehe! nøj jamen så har du da også noget at se til :)

0

Del dette indlæg

Du lyder som en sej mor, respekt:-)

Det er bare altid skønt at kunne krydse et punkt af, det giver sådan overskud. Har selv lige talt med min frisør for 5 min siden og fået en aftale på plads.:D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vistaprint, I love yoooou :heart:

heheh... så kom mine ting fra Vistaprint. Jeg aner ikke hvad der er gået galt i min bestilling - men har fået 100 adresselabels (skulle have 10 - hahahah)...

post-50698-0-08440800-1334947959.jpg

post-50698-0-86722100-1334947980.jpg

post-50698-0-15856000-1334947992.jpg

Kuglepen var jo klart nødvendigt... :lol: man kan da ikke skrive i vores gæstebog osv. uden en monogram kuglepen

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Takkekort insp.

Synes altså det er en totaaalt sød og mega romantisk idé!

Jeg tænker, at vores skal være noget med TAK i midten, men ude i siden skal vores monogram så være. Hmmm... kan man overhoved det :blink:

anyway... det må jeg prøve! Tager gerne imod gode råd, hvis I ligger inde med nogen :heart:

post-50698-0-31577300-1334948633.jpg

post-50698-0-24018200-1334948561.jpgpost-50698-0-96005200-1334948570.jpgpost-50698-0-24694700-1334948591.png

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Flotte penne…

Jeg har forsøgt flere gange at bestille fra Vista, men kan bare ik finde ud af det… :unsure:

Åh du må da sige til hvis jeg kan hjælpe dig :)

Tak, det kan sagtens være jeg får brug for hjælp :thanks:

0

Del dette indlæg

Første møde med frisør

suuuuper hyggelig salon (følte mig godt tilpas, så snart jeg trådte ind ad døren)!

Og Britt er simpelthen så rar, og fed på den fede på :biggrin: Jeg forklarede hvordan min kjole ser ud, og at jeg ikke er så viiild med at vise min fede mormor arme frem. Vi talte frem og tilbage om hvordan håret skulle sidde, for evt. at dække armene. Jeg har givet Brit frit løb - da jeg ikke selv aner hvordan jeg vil ha' mit hår. Hun kiggede garnet igennem, og besluttede så at jeg da skal have en mega gang krøller i alle mulige størrelser... og så blev der stille... Brit talte videre... men alt jeg kunne se (og høre) var et billede af en pudel

post-50698-0-29732100-1335296826.png

Jeg er hundrede procent sikker på at hun har mega, mega styr på det. Hun har aldrig haft en brud der var utilfreds og hun lægger vildt meget tid af til det (jeg skal i gang kl. 9 om morgenen og hun regner med at være færdig kl.12.30 - skal vies kl. 14).

I kan se hendes gruppe på facebook her :a1221:

Men nok mere fordi, at jeg hele tiden har troet jeg skulle have håret op.....

anyway... håber at det bliver noget i denne stil:

post-50698-0-01635000-1335296937.png

post-50698-0-71990900-1335296953.jpg

post-50698-0-03676400-1335296976.jpg

Håber jeg bliver pæn og ikke for dullet - :blush:

Mht sminken sagde hun med det samme, at jeg da var typen der skulle have noget knald på i ansigtet (so whatever that means...). Hun vil meget gerne lave smookey eyes... og det var jo det jeg selv havde tænkt :cheerleader3:

post-50698-0-14188000-1335296967.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halloooooo man er flot monogram.... Hvordan har du lavet det.... Kunne sørme komme til at lave indbydelser om (lidt) med det nomogram bare med C og J

Åh du tager bare søde... jeg har fået en ven til at designe det ud fra alle mine ideer!!! Kan sagtens spørge ham mere ind til hvordan, hvis du gerne vil have det? :heart: åååhhh jeg er også bare vild med det

0

Del dette indlæg

Jeg synes bestemt ikke jeg tænker "puddel" når jeg ser dine inspirationsbilleder... :o

Puddel frisure er - efter min mening - mere ovre i det her:

338.jpg

:lol:

Men jeg tænker at de frisurer du har fundet - er meget "prinsesse" agtige.. :) men det er der jo bestemt heller ingenting i vejen for.. Det havde nok været den type frisure jeg selv havde valgt hvis jeg kunne holde ud at have håret nede.. Synes det er så feminint og smukt med håret nede - og krøller er smukke.. :)

Long+Wedding+Hair+Styles+002.jpgblack bridal hairstyles.jpgwedding_hairstyles_curls_01.jpg

70aff87ac49c4044_wedding-hairstyles-of-curly-blond.jpg2012-Wedding-Hairstyles-2.jpgelegant-light-blonde-curl-side-hair-loose-curly-ponytail-long-wedding-hairstyle.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg synes bestemt ikke jeg tænker "puddel" når jeg ser dine inspirationsbilleder... :o

Puddel frisure er - efter min mening - mere ovre i det her:

338.jpg

:lol:

Men jeg tænker at de frisurer du har fundet - er meget "prinsesse" agtige.. :) men det er der jo bestemt heller ingenting i vejen for.. Det havde nok været den type frisure jeg selv havde valgt hvis jeg kunne holde ud at have håret nede.. Synes det er så feminint og smukt med håret nede - og krøller er smukke.. :)

Long+Wedding+Hair+Styles+002.jpgblack%20bridal%20hairstyles.jpgwedding_hairstyles_curls_01.jpg

70aff87ac49c4044_wedding-hairstyles-of-curly-blond.jpg2012-Wedding-Hairstyles-2.jpgelegant-light-blonde-curl-side-hair-loose-curly-ponytail-long-wedding-hairstyle.jpg

Åh men du er jo en SKAT :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

tAK for hjælpen... præcis det jeg tænkte på, men ikke kunne finde!!! :kiss:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer