Hullahop

M&J d.04.08.12 - Lykkelig gift! Billeder side 30

618 indlæg i dette emne

Hvor er det ærgerligt at du måtte starte forfra - sikke noget svineri!! Jeg kan ikke lade være med at tænke, om det mon var nogen fra Baby..?

Men samtidig er det nu også meget lækkert at få samlet al DIY'en på den måde! :thumbsupsmileyanim: det bliver da bare så flot og gennemført!

Og flot kjole!! :loveshower:

Tak søde! Jeg har lovet ikke at fortælle om noget der kan spore til de piger! Såå :wink:

Men tusind tak, ja det giver lige pludselig et samlet look

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til - igen.. Er ryster over "de piger", var det nogle du kendte eller har du fundet ud af, hvem det var?

Jeg synes din nye tråd er fantastisk :) :) :)

Ja jeg har både navn, adressse og nummer på de piger (det er de samme som havde succes med at ødelægge vores hjemmeside) :td: Forstår ikke hvorfor... men det gør mig stærkere... så noget godt er der kommet ud af det :)

og tusind, tusind tak for de søde ord. Håber jeg kan leve op til det hele min tråd igennem :biggrin:

Knus

Hvor er det forfærdeligt!! :( og jeg bliver da lidt bange for om det samme kan ske for en selv??

Nå, men hvor er det godt, at det meste igen er på plads - I får et fantastisk bryllup :loveshower:

Politiet har talt med dem, og det viste sig at de har haft ondt i r***** over at vi har været på tv :huh: Dene ene forklarede det med, at hun synes vi førte os for langt frem??? (det var et helt roligt tv program om det at have tvillinger) Jeg forstår det det stadig ikke!

Hold da op, godt du fik det stoppet! Sender tanker til jer og glæder mig til at følge planlægningen, der er jo ikke så lang tid til :) faktisk kun 4 mdr for mit vedkommende :) :) Så 3,5 mdr for jer :) :)

0

Del dette indlæg

Farvetema

Vi bev ret hurtige enige om farven sort og hvid - vi finder det begge enormt stilet. Jeg ønskede en 3. farve, men det gik H2B ikke med til... bum bum... så blev det bare sort og hvid

post-50698-0-70073800-1334493983.png

post-50698-0-99669900-1334493997.jpg

post-50698-0-29245000-1334494010.jpg

post-50698-0-59147000-1334494022.jpg

post-50698-0-67458800-1334494034.jpg

post-50698-0-52355400-1334494046.jpg

post-50698-0-70116700-1334494059.jpg

post-50698-0-59335400-1334494072.jpg

post-50698-0-46203700-1334494085.jpg

post-50698-0-59511400-1334494097.jpg

post-50698-0-44533000-1334494108.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Borddækning

Karel har hvide duge og sorte servietter og alt service i hvid - hmmm - er det bare mig eller kan det også blive for hvidt! Jeg overvejer at komme tilbage til mit DIY "værksted" og lave en bordløber.

Min tanke er, at lave en sort løber til hvert bord og i en "enden" lave vores monogram - sådan så monogrammet stikker ud? shit det er svært at forklare...

men overvejer det lidt endnu - det nemme havde jo været hvis jeg bare lagde 3 på tværs af bordet, som her:

post-50698-0-76120000-1334494557.png

Men eller min første tanke ville se således ud - bare med monogram

post-50698-0-68196200-1334494699.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Trash the dress billeder

Jeg har skrevet frem og tilbage med Tina Liv, og nu er der en aftale i hus (Man kan se de billeder Tina har taget af Metteholm HER) :heart:Jeg glæder mig helt vildt!!!! Det tog mig lidt tid, at overbevise h2b om at det var en god idé. Meeeen han ved hvor meget jeg går op i billeder(minder), sååå det var ikke noget problem!

Vi vil rigtig gerne have lokation nede på stranden - vi bor 5 min fra Amagerstrandpark (som jo sikkert er proppet med badegæster i augustmåned - meeen mon ikke det går)! Derfor er alle vores inspirationsbilleder på stranden:

post-50698-0-53575400-1334517506.jpg

post-50698-0-15868500-1334517518.jpg

post-50698-0-81665600-1334517530.png

post-50698-0-59516500-1334517542.jpg

post-50698-0-29248900-1334517550.jpg

post-50698-0-14766400-1334517557.jpg

post-50698-0-54799100-1334517563.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Lækre ting, du har fået bikset sammen og mmmmmm.....lagkagehuset.......det kan jeg godt forestille mig bliver toplækkert :smiley-eatdrink026: Hvor er det nedslående at høre, at nogle synes det er fedt at ødelægge så meget. Aner ikke hvad der ligger bag, men jeg har svært ved at forestille mig, at den slags skulle kunne retfærdiggøres. Ærligt talt lyder de som nogle barnlige fjolser. Håber det er et overstået kapitel. Pøj pøj med det hele :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lækre ting, du har fået bikset sammen og mmmmmm.....lagkagehuset.......det kan jeg godt forestille mig bliver toplækkert :smiley-eatdrink026: Hvor er det nedslående at høre, at nogle synes det er fedt at ødelægge så meget. Aner ikke hvad der ligger bag, men jeg har svært ved at forestille mig, at den slags skulle kunne retfærdiggøres. Ærligt talt lyder de som nogle barnlige fjolser. Håber det er et overstået kapitel. Pøj pøj med det hele :cheerleader3:

Mange tak for de søde ord. Uh ja... det var bare top lækkert! Vi glæder os helt vildt, til at dele vores kageoplevelse med vores gæster! Og lidt fedt (og lidt luksus), at have 2 bryllupskager på én dag :biggrin: Tak fordi du læste med

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til - igen.. Er ryster over "de piger", var det nogle du kendte eller har du fundet ud af, hvem det var?

Ja jeg har både navn, adressse og nummer på de piger (det er de samme som havde succes med at ødelægge vores hjemmeside) :td: Forstår ikke hvorfor... men det gør mig stærkere... så noget godt er der kommet ud af det :)

og tusind, tusind tak for de søde ord. Håber jeg kan leve op til det hele min tråd igennem :biggrin:

Knus

Hvor er det forfærdeligt!! :( og jeg bliver da lidt bange for om det samme kan ske for en selv??

Nå, men hvor er det godt, at det meste igen er på plads - I får et fantastisk bryllup :loveshower:

Politiet har talt med dem, og det viste sig at de har haft ondt i r***** over at vi har været på tv :huh: Dene ene forklarede det med, at hun synes vi førte os for langt frem??? (det var et helt roligt tv program om det at have tvillinger) Jeg forstår det det stadig ikke!

Ja, jeg synes nok jeg kunne kende dine børn -HAHA- De er jo tv-kendte....Træls at folk er sådanne..... :shooter: :shooter:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WAUW.... :respekt: for hovr langt i er nået på trods af jeres problemer...

kan godt lide at farverne går igen alle steder....

godt valg af kirke ( vi skal selv bruge den samme bare et ar måneder senere)

Mange tak!!! yeah den er så smuk den kirke :) så ved jeg da hvor jeg skal tage hen for at komme til globryllup i oktober :biggrin:

0

Del dette indlæg

Knus

Ja, jeg synes nok jeg kunne kende dine børn -HAHA- De er jo tv-kendte....Træls at folk er sådanne..... :shooter: :shooter:

HAHAHAHA... godt så!!! Ja sådanne mennesker findes der derude *SUK* Har ingen pæne ord at sige! Tak fordi du kiggede med (både programmet og her) :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes et nærmest helt Hvidt tema kunne være fint! Så bare et touch af den sorte måske. Så fedt med Tina Liv, er sikker på det bliver fantastiske billeder!

Hey søde... er ikke helt sikker på jeg ved, hvad du mener? Knus

0

Del dette indlæg

Synes et nærmest helt Hvidt tema kunne være fint! Så bare et touch af den sorte måske. Så fedt med Tina Liv, er sikker på det bliver fantastiske billeder!

Hey søde... er ikke helt sikker på jeg ved, hvad du mener? Knus

det var bare fordi du skrev at du var bange for det blev for hvidt det hele :)

0

Del dette indlæg

DIY kirkevifter

Jeg har længe vidst, at jeg ville lave vifter - efterhånden også sendt pænt mange skabeloner til nogen af jer :biggrin: Men da det så blev vores egen tur til at lave dem, skød h2b dem fulstsændig ned.

Som han sagde "Hvem bruger et kirkeprogram til vifte og hvorfor når vielsen kun varer 30 min?! Hvis de bruger dem som vifte, er det da tydeligt for en hver at de ikke følger med i sangene, da teksten jo står på det de vifter med"

:pokey: iiiiiiiiihhhhhhhhh... hehehehe... jeg kan jo godt se, at han har ret. Jeg havde bare fuldstændig forelsket mig i ideen. ØV!''

post-50698-0-16648900-1334663171.png

post-50698-0-38181100-1334663184.jpg

Så nu bliver dett den klassiske udgave :wink:

post-50698-0-71515600-1334663209.jpg

post-50698-0-74992600-1334664124.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

En tvillingemors sure opstød (beklager)

Men jeg begriber ikke, hvordan I andre mødre klarer det!!!

jeg vil så gerne lave alt muligt til brylluppet og jeg synes der er tuuusind ting jeg mangler. Jeg når dem ikke! Jeg er mor med stort M, jeg elsker mine børn overalt på jorden - jeg er hundrede procent på når vi alle er hjemme - og dermed 100% færdig når de er lagt kl 20 - hvor blev mit liv lige af?

Pyh... der er så mange ting jeg gerne vil :(

Sorry for mit sure opstød - men min bryllupsplanlægningstråd ville på ingen måde være realistisk uden denne lille frustration!

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flere penge - tak!

Budgettet har i den grad nået en højde, jeg aldrig havde regnet med! Når det så er sagt, er der bare ikke flere muligheder i at rykke det hverken den ene eller den anden vej.

Meeen hvis der lige blev tid og penge- er dette en sød og genial idé:

post-50698-0-27405200-1334663676.jpg

post-50698-0-20100500-1334663691.jpg

Redigeret af Hullahop
0

Del dette indlæg

kan godt forstå det er hård at være mor til to og det tager en masse af din tid :) Håber du når (næsten) alt det du har drømt om alligevel! ♥

:loveshower: tusind tak for forståelsen! Ja jeg må jo kæmpe videre med tiden, eller være bedre til at dele opgaver ud! Det er bare det der sørens jeg-vil-selv-gen :)

0

Del dette indlæg

Uh, kender godt det der med kun at have tid til sine projekter efter kl 20 - og inden har man fløjet rundt, hentet, bragt, været på job, lavet mad, gjort rent, vasket tøj etc. Jeg ville også ønske der var mere tid...

0

Del dette indlæg

Uh, kender godt det der med kun at have tid til sine projekter efter kl 20 - og inden har man fløjet rundt, hentet, bragt, været på job, lavet mad, gjort rent, vasket tøj etc. Jeg ville også ønske der var mere tid...

:kiss: men hvor er det skønt, at vi mødre har ramt en tid hvor det er okay at tale om. At det er blevet okay at sige, at det er skide hårdt at være mor en gang imellem :)

Og fedt at vide, at man ikke er den eneste i verden med de tanker

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer