ajoajo

7.9.13 A&C - Sneak Peak

205 posts in this topic

ih hvor er det nogle fine champagne flasker med kasser... Jeg synes der skal være hvidt crepepapir i. Hvordan ville du lave selve invitationsteksten? På flasken som et emblem, eller?

0

Annonce ♥

Arj, hvor er det bare kreativt! :o

Sort crepe papir er noget snask, det smitter af - i hvert fald de gange, jeg har været i nærheden af det.

Jaaa, til mere rabat, det er altid velkomment :cheerleader3:

Ja det er selvfølgelig rigtig. Spurgte lige H2B (for 1000 gang i dag :rolleyes: ) han syntes også det skal være hvidt.

Ej hvor er de fede!!

Hvor er de købt henne, hvis man må spørge :)

Og jeg synes også hvidt er bedst :)

Jeg har købt dem i den sødeste lille købmandsbutik i Borup på sjælland http://www.mosehuset.dk/menu.asp

og da vi hentede dem viste hun mig også lige deres bolcher hvor der står BRYLLUP 2012 i midten,

ih hvor er det nogle fine champagne flasker med kasser... Jeg synes der skal være hvidt crepepapir i. Hvordan ville du lave selve invitationsteksten? På flasken som et emblem, eller?

Vi tager etiketten af flasken og sætter vores egne på. har vedhæfet billede af skitsen

post-56752-0-76741400-1336315087.png

post-56752-0-38053300-1336315113.png

0

Annonce ♥

Ja det er selvfølgelig rigtig. Spurgte lige H2B (for 1000 gang i dag :rolleyes: ) han syntes også det skal være hvidt.

Haha, kan lige forestille mig hans ansigt :lol:

Smadder flot etiket, der er nogle der kan!

Tak tak :biggrin:

hehe, ja han kigger bare på mig, og det blik siger ALT :rolleyes:

Men da jeg for 10 min siden sagde jeg til ham:" Jeg ved godt at du er ved at være lidt træt af alt mit bryllups snak, men du skal lige se noget!"

Sagde han bare:" Jeg bliver aldrig træt af bryllup sammen med dig min skat, du er mit ALT!" :a1221:

0

Annonce ♥

Ih, hvor bliver det spændende at se de færdige invitationer... en helt anderledes ide :biggrin:

Jeg synes helt klart også, at hvidt papir passer isg bedst inden i... og super smukt etiket du har lavet... vildt at så meget kan fylde så lidt!

0

Efter lange overvejelser har vi besluttet også at holde reception efter kirken.

Hvilket jo ikke ligefrem kommer til at nedsætte stressniveauet. :rolleyes:

Jeg HÅBER HÅBER HÅBER at vi kan holde det hjemme hos min far, da han bor lige ved siden af kirken.

MEN, jeg skal lige høre min mor hvordan hun har det med det.

FOr at gøre en MEGET lang historie kort.

Så blev min mor og far gift i samme kirke som vi skal giftes i.

De holdt festen der hvor min far bor nu, i et telt i haven.

2 år senere blev de skilt, og har haft et meget svært forhold sidden.

Der har været en masse svigt fra min fars side, så min mor har tit måtte tælle til 10.

Min far er aldrig kommet over min mor, og har ikke kæreste.

Min mor et til gengæld kommet meget langt, og er sammen med min stedfar på 11. år, Jeg ser min stedfar lige så meget som en far for mig, som min far er ( hvis ikke mere).

Så nu har jeg tænkt mig at høre min mor senere i dag om hvad hun tænker om at vi holder reception der hjemme.

Håber hun har det fint med det, for jeg ved ikke hvad vi ellers skal gøre. :unsure:

Puha, nej der jo ingen der har lovet at det skulle være nemt. :fløjt:

Edited by ajoajo
0

Annonce ♥

Jeg talte med min mor i går, og selvom hun ikke sagde det, kunne jeg godt mærke at hun ikke syntes det var en god idé, Så hun havde en masse (nogle af dem gode) "undskyldninger" for ikke at holde reception.

Men jeg ville helt til at starte med holde det, så der var et sted gæsterne kunne være inden maden, da de lokaler vi har set på kun har 1 rum, hvilket jeg syntes ville være lidt kikset hvis man skulle stå og drikke velkomsdrink mellem borderne.

MEN MEN MEN så fant min fantastiske mor et lokale, hvor man kan dele det op. og det koster kun 1200 kr for en hel weekend!!! :cheerleader3:

Så nu har jeg skrevet en mail til dem og venter svar, så pt er receptionen droppet.

0

Annonce ♥

Så var jeg lige kreativ ( hvis altså jeg selv skal sige det) :fløjt:

Kom i tanke om at vi havde nogle champagne poppere liggende.

Vi har, så længe jeg kan huske, ALTID elsket champagne poppere. Kender ikke nogle der ikke elsker at hive i snoren :biggrin:

Så jeg tænkte at det kunne være rigtig sjovt at have en masse med til festen. Men de er ikke altid lige pæne.

Så derfor har jeg lavet dem her. De er ikke 100 % færdige. Der mangler guld bånd i toppen, i stedet for det sølv.

DIY step by step

post-56752-0-91148300-1338403678.jpg

post-56752-0-17106900-1338403738.jpg

0

Ej hvor er det godt med de propper :) Det binder lige en sløjfe til invitationen omkring hele festen :)

Har I et tema?

Ja vores tema er: Sort, hvid og Guld. :biggrin:

0

Annonce ♥

Vi har, så længe jeg kan huske, ALTID elsket champagne poppere. Kender ikke nogle der ikke elsker at hive i snoren :biggrin:

Så jeg tænkte at det kunne være rigtig sjovt at have en masse med til festen. Men de er ikke altid lige pæne.

Så derfor har jeg lavet dem her. De er ikke 100 % færdige. Der mangler guld bånd i toppen, i stedet for det sølv.

DIY step by step

Sikke da en genial idé! :loveshower: Jeg tror heller ikke at jeg kender nogen der ikke kan lide at trække i sådan en snor... :balloon: Har du en idé om de så skal bruges til et bestemt indslag eller skal de bare stå på bordet?

0

DIY step by step

Sikke da en genial idé! :loveshower: Jeg tror heller ikke at jeg kender nogen der ikke kan lide at trække i sådan en snor... :balloon: Har du en idé om de så skal bruges til et bestemt indslag eller skal de bare stå på bordet?

Jeg tænker enten at bruge dem i favouræskerne ellers så bare stille dem på borderne.

Jeg har lidt tænkt på at have samme design på servietringene. Men så langt er jeg sleeet ikke kommer endnu :biggrin:

0