Nessie

Nessie & Gubbens bryllup

1,851 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det lyder godt nok mærkeligt at hun stadig vil med! Er enig med CilleTX i at det var noget andet hvis i var venner med begge parter, men når i ikke er det forstår jeg altså ikke hvad hun vil med for..

0

Del dette indlæg

Jeg er enig med de andre, at det er lidt underligt at hun gerne vil med alligevel.. Men der er også den vinkel, at hun måske synes at er tættere end du synes i er?

Det er i hvert fald noget jeg kender både fra mig selv og min omgangskreds.

Og mht at være ude i god tid.. tja... god tid er vel relativt, jeg synes da det var meget passende at købe alle servietterne et år før :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt I er enige med mig! Jeg ved at hun gerne vil lære mig at kende, og jeg kan sådan set godt li' hende - og hun vil gerne mødes og sådan noget nu, hvilket jeg synes er helt i orden. Men altså... der er tale om, at vi har mødtes to-tre gange tidligere, og aldrig uden kæresten. Jeg kan ikke se hvordan hun skulle synes vi var tætte. Kameraten har helt cuttet kontakten og vil ikke have noget med invitations-forvirring at gøre... Men nu har jeg skrevet til hende, så må vi se reaktionen.

Tænker bare selv, at hvis jeg var inviteret til nogen av gubbens venners bryllup, og vi gik fra hinanden, skulle der edermeme er tæt venskab til for at jeg skulle dukke op - om ikke pga. relation til paret, så pga. bruddet. Hans venner, hans invitation. Det er da meget logisk, men hun er også ret ung og usikker. Måske har hun bare ikke tænkt over, hvad anledning det faktisk er. Til en stor almindelig fest ku jeg da også godt finde på at tage med i sådan en situation, men et bryllup...

0

Del dette indlæg

... lægger lige til, at grunden til at jeg kom til at vide det her, er at min PA-ansvarlige veninde ringede og spurgte om hun skulle med - hun havde skrevet og spurgt om der stadig var plads til hende, på trods af, at det åbenbart er to uger siden folk skulle melde sig til, så min veninde mente det var en god nok undskyldning til at afvise hende.

Men... TO UGER. Det må da betyde at der kommer til at ske noget ret snart?? Hvis de allerede havde tilmeldingsfrist for to uger siden??

0

Del dette indlæg

Jo jeg synes virkelig ikke hun kan være bekendt bare at gå ud fra det, synes ikke du skal have dårlig samvittighed, for du skal ikke have en med til pa, som du ikke engang kender ordentlig og i skal ikke have en med som ingen betydning har og du kommer jo ikke rigtig til at se hende eller have noget at gøre med hende efter, så bare sig pyt til hvad hun tænker (y):wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gik vidst fint, hun svarede i hvertfald meget diplomatisk. Og manden mindede mig om, at vores kammerat meget bestemt bad om at hun ikke skulle komme med. Så er det i orden, med opbakning fra alle aktuelle kilder - inkl. jer! -s-

Jeg får lidt svært ved ikke at tænke på PA nu, kan jeg mærke. Mine veninder, som ikke kender hinanden, hilser lige pludselig til hinanden i telefonen og snakker om hinanden. Og nu dette med tilmeldingsfristen. Og det med, at jeg har eksamen hver mandag og fredag fra 17. maj, hvilket manden burde have fundet ud af i min kalender. Jeg har fået besked på ikke at skænke det en tanke, men altså... hmm. Mon ikke det sker noget godt snart. Har dog ingen mistænkelige planer i den nærmeste fremtid, med mindre de har rekrutteret nogen helt andre til at snyde mig...

0

Del dette indlæg

Altså jeg tænker at det er smart at have tidlig tilmelding til en polterabend... Det er jo først, når man ved hvem der kommer, at man ved hvor mange penge man har, og først dér kan man rigtig planlægge... Så jeg ville ikke tolke for meget på det - det kommer når man mindste venter det... :wink:

0

Del dette indlæg

Haha ja, det er da mega spændende... Mine piger er også i gang, og har allerede mødtes osv... Jeg får så ret meget at vide fra de forskellige, om hvordan mødet er gået og hvem der fx er lidt tunge at danse med osv... Men ingen detaljer, så jeg er også virkelig spændt på hvad det ender med... Og ikke mindst HVORNÅR DET ER!! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du får da info! Der er kun en af mine der har indrømmet at de har mødtes, og det fik hun vidst lidt skældud for af de andre. Jeg bliver pumpet for kontaktinfo og alle mulige u-relaterede ting (aka, hvordan går det med Xs søn der var syg?). Ingen info. Men altså... bare det at de snakker sammen for min skyld gør mig meget rørt. Så det er næsten nok i sig selv - hvis det viser sig at de bare har inviteret alle til en øl bliver jeg ovenud tilfreds.

0

Del dette indlæg

Ja, det er så fedt at ens veninder (og mor og moster i mit tilfælde) gider bruge tid og penge på at planlægge en dag udelukkende til os skøre brude... Og at de gider mødes, bare for at snakke om hvordan de kan gøre det bedst muligt... Det synes jeg bare er så enormt rørende...

0

Del dette indlæg

Det er det virkelig. At de gider tid, energi og penge på mig, bare fordi jeg har besluttet at blive gift. Det er vildt. Det varmer virkelig! Min mor spurgte om hun skulle med, og jeg sagde nej - kan ikke lige regne ud om hun blev skuffet. Hun plejer at være nem at læse... hmm.

Andre nyheder inkluderer at jeg, når nu jeg har besluttet hår, skal finde noget at komme i det. Tror jeg nok. Har lige brugt den enorme sum 8k på nogen hair pins med champagnefarvede perler fra ebay, så må vi se. Tænker bare, at der skal være et eller andet - når nu man er brud. Der sker jo en del med fletningerne i mit hår, men det er jo stadig kun... hår.

0

Del dette indlæg

Haha når jeg læser 8k, så tror jeg det er 8000... Men da jeg så hvad du havde købt, kunne jeg godt regne ud at det ikke var sådan i dette tilfælde... :lol:

Man ja, jeg er enig, man skal næsten ha noget i håret når man er brud... Bare li lidt... Men det er svært... Især hvis man også skal ha slør...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hovsa, der manglede lige et r! Hårpynt til 8000 ville måske være en lille smule overkill når nu man ikke er kongelig :lol:

Altså.... noget skal jeg jo feste håret med. Så det må jo gerne være sådan nogen pins som der er noget på tænker jeg. Mit slør skal vidst ikke så meget festes som trædes igennem min frisure, men tænker at et par pins lige omkring det område bagved kunne være fint. Jeg er ret irriteret over at jeg ikke fik taget nogen billeder så jeg ku vise jer, men det blev altså ret pænt. Ikke så stramt og elegant, lidt småtosset måske, men det lyder også som beskrivelsen af det meste til vores bryllup! :wink:

0

Del dette indlæg

Er nordmænd ikke bare generelt lidt småtossede... :wink::lol:

Pins med perler er så fint... Det havde jeg i mit opsatte hår til galla i gymnasie-tiden, og det giver bare det dér ekstra uden at dominere fuldstændig...

0

Del dette indlæg

Når nu det ikke blev til noget med smage-aften med jer, så blev det lige pludselig smage-aften herhjemme! Det har vi også haft tidligere, men kan ikke rigtig finde noget vi kan li'. Jeg er ikke så meget for almindelig champagne, og gubben er ikke så meget til det søde... Så nu tænker vi på, om vi egentlig skal droppe det, og servere cider og øl istedet for? Det er jo en slags havefest, med engangsglas, og der vil uanset være noget champagne-lignende som velkomstdrinks (selv om det nok ikke skal være den ferskenchampagne de har foreslået os...).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det er lige det! Og bedre med noget helt andet, end en halvvejs god budgetudgave af bobler :)

Vi har inviteret 81 styks. Tre forholdsbrud giver tre naturlige afbud, og fire har meldt afbud pga. sygdom - så nemt er det heller ikke at komme til Danmark for en weekend. Vores frist er 1. maj, og på trods af vi var dumme nok til kun at skrive det på hjemmesiden, har vi allerede 62 tilmeldte!

Så er der 12 måske'er... Fire der kun lige har fået invitation, tre styks der afventer arbejdsplan (og altså arbejder i Congo...), to afventer ferieplan, to har vi slet ikke hørt fra... og så fik jeg den sødeste besked fra min onkel i dag. Havde slet ikke regnet med han overhovedet ville overveje det, pga. helbred og lang rejsevej, men han vil så gerne komme hvis han kan holde til det. Skønt!

Men hold kæft, det bliver da noget større end de 50 gæster og 50 000kr vi havde regnet med i udgangspunktet. Pyha. Budgettet har lige rundet 80 000kr, selv om jeg tror vi lander lidt lavere. Vi får en del bidrag, og har sparet en del op, men hold da op... det er mange penge.

0

Del dette indlæg

PUH! Jeg var kommet bagud her.. JØSSES!

Nå, men vil lige sige, at hvis du stadig mangler nogle til at hjælpe, så serverer min niece/brudepige (på 25 år) ind imellem, og jeg vil gerne spørge hende om hun har lyst, hvis du vil?!

Og mht PA så kan jeg hilse og sige, at H2B's polterdato blev fastsat for en måned siden, og den er først 27. juli.. Så nogle gange er de bare i god tid. Jeg er selv vildt spændt på min PA :lol:

0

Del dette indlæg

Ja, er helt enig med drikkevarene :)

Åh fedt med så mange der allerede har meldt tilbage og skønt med en onkel der vil kæmpe for at komme :)

Ja vores buget er også blevet højere end først beregnet, men det gør meget at vores bryllupsrejse steg fra ca. 10.000 ink. Lommepenge til 35.000 uden lommepenge ;) og har også brugt mere på pynt, indbydelser osv. end først beregnet.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer