Sanglærke

Polterabend - hvornår?

13 posts in this topic

Annonce ♥

14 dage før brylluppet :)

0

H2B var her i forrige weekend, det skulle passe med hans vagtplan.

Jeg skal på lørdag, og det er vel 14 dage inden. Ved det kun fordi vi har 2 små børn, så det skal lige koordineres. Ved intet andet en dagen og det passer mig fint! :)

0

Jeg fik min PA nøjagtig en uge før brylluppet... Ikke just min favorit, men det var der nogen veninder, der syntes var mest praktisk....

0

Annonce ♥

vil også sige omkring 14 dage før

0

Vi blev polteret tre uer før. Havde håbet på det var min. 4 uger før.

0

Vi går bare venter på at det skal blive vores tur, vi ved slet ikke hvornår de har tænkt sig at gøre der ved os :)

Har prøvet at fiske lidt ved veninder og familie, men de har sq poker fjæs alle sammen hihihi :lol:

0

Min polterabend var d. 18/2, da det skulle passe med mit fodbold og en gravid veninde.. H2B var d. 24/3..

Det passer egentlig os begge meget godt, at det er overstået.. Der er nok at se til den sidste måned op til brylluppet.. :rolleyes:

Og set i lyset af hvor træt jeg var de efterfølgende 4 dage er jeg glad for det ikke var ugen før.. :griner:-

0

Annonce ♥

1 uge før til et par måneder før?

0

tænker at det er fuldkommen lige meget - kommer an på hvordan det bedst passer :-) dog er jeg nok én af mange der ikke vil have den alt for tæt på brylluppet.

Min bliver næsten 6 uger før da vi skal giftes i sommerferien.

0

Jeg tænker ugen før måske er lige lidt for tæt på - men ellers gerne så tæt på så muligt for min skyld. Altså måske 14 dage-3 uger før.

Jeg skal giftes i slutningen af august og tænker, at det nok ikke bliver i sommerferien (da folk rejser) og jeg ville synes det var tidligt, hvis det var allerede i juni.

MEN hvis det betød at mange flere af mine veninder kunne komme med, ville jeg synes det var helt fint - det kan jo være svært at finde en dag, der passer de fleste.

0

Vi havde begge to polterabend den 26. November - altså godt 2 mdr før... Det havde vi af praktiske årsager da min mand havde eksamener lige op til brylluppet - og de ville ikke presse os yderligere... :)

0

Annonce ♥

Ska til min kusines polterabend weekenden før deres bryllup....

0