Freundster

Sko sko sko sko SKOOO :)

17 posts in this topic

Det er hverken første eller sidste gang at det sker, men nu er det altså blevet min tur - SKO-DILEMMA :D

Min kjole har en klippet kant og kan derfor ikke blive længere, og da jeg er 177, er der altså kun 6½ cm til hæl.

Der er jo ikke meget når man nu virkeligt elsker sko, og særligt smukke høje stiletter, MEN - det nytter ikke - 6½ cm giver en del begrænsninger.

Jeg har nu i flere måneder besøgt en h***** masse sko-butikker, og jo - fundet en masse fine smukke sko, men de er alle for høje!

Så nu er det blevet indkredset til at skoene skal være fra Terrier Playnet, da de har en hælhøjde på 6,25 cm, og det er jo næsten perfekt :) Og så er de billige, hvilket de også skal være.

MEN - nu skal jeg jo bare finde ud af hvilke af de ca 400 sko det skal være. Valget står mellem 10 par - og det kan godt være det virker af mange - men har faktisk skåret en del fra på nuværende tidspunkt :fløjt:

Dilemmaet ligger i at det er forskellige typer, og jeg har endnu ikke besluttet mig for farve eller form. Så jeg håber på lidt input :)

Lidt baggrundsinfo:

Min kjole er creme, og med en del blonder, jeg har (næsten) besluttet mig for slør. Temaet er vintage, råhvid, gammelrosa, sølv og bling.

H2B skal have mørkeblå habit med creme skjorte, vest og kravatte, samt brune sko og bælte.

Har fundet en del sko i sølv, men også nogle i blå, da det så er something blue, samt jeg kan godt lide kontrasten. Har dog også et enkelt par i nude.

Så farven skal bestemmes :)

Derudover kan jeg ikke finde ud af om jeg vil have en lukket sko, eller ej. En lukket sko er bedst hvis jeg vil have selvsiddende strømper på, da de har en ret ucharmerende tå-kile, som jeg ikke er vild med man kan se - men modsat kan jeg også lade være med at have strømper på - så er spørgsmålet bare om det bliver træls i varmen med klistrede lår... hmm..

Men altså - hvis farve og åben/lukket bestemmes, så er det næsten muligt at vælge :)

Hvad synes i?

Og så kommer der lige billedspam:

Blå sko:

post-55497-0-26815300-1334937220.jpgpost-55497-0-06804400-1334937235.jpg

Åben sølv sko:

post-55497-0-85987100-1334937274.jpgpost-55497-0-11398000-1334937284.jpg

post-55497-0-75686900-1334937295.jpgpost-55497-0-22503100-1334937308.jpg

Lukket sølv sko:

post-55497-0-62796100-1334937342.jpgpost-55497-0-84824800-1334937350.jpg

post-55497-0-82423900-1334937355.jpg

Og lige en enkelt nude sko :) :

post-55497-0-56423500-1334937404.jpg

0

Annonce ♥

1, 2, 4 og 10... Kan man få nr 10 i sølv.. ?

Skal jeg vælge én er det nr. 4... Sko med hæl eller ikke - tjaaa det er lidt lige meget synes jeg.. Og skal du have selvsiddende strømper, er der jo bare lår alligevel... Nr 1 fordi det er sommer du skal giftes.. Men ellers er jeg mest til de andre.

Selvom jeg må indrømme at nr 8 også er charmerende.. Hehe

0

Skal jeg vælge én er det nr. 4... Sko med hæl eller ikke - tjaaa det er lidt lige meget synes jeg.. Og skal du have selvsiddende strømper, er der jo bare lår alligevel... Nr 1 fordi det er sommer du skal giftes.. Men ellers er jeg mest til de andre.

Man kan desværre ikke få den nude i sølv - det nærmeste er nr 7. Ellers kan man faktisk få mange af skoene i forskellige farver. Nr 1 og 2 er også samme model som 3 og 6, bare i blå istedet for sølv.

Mht selvsidden, og bare lår, tænker jeg også mere på knæ/lår når man sidder ned fx med benene over kors, men ja - du har ret :)

Men ihhhh - hvor jeg synes det er svært :)

0

Man kan desværre ikke få den nude i sølv - det nærmeste er nr 7. Ellers kan man faktisk få mange af skoene i forskellige farver. Nr 1 og 2 er også samme model som 3 og 6, bare i blå istedet for sølv.

Mht selvsidden, og bare lår, tænker jeg også mere på knæ/lår når man sidder ned fx med benene over kors, men ja - du har ret :)

Hehe ja kan kun give dig ret! Jeg har endelig fået købt mine.. Med 7 cm hæl.. Håber du finder ud af noget godt.. Tror du vil blive glad for alle skoene, så du kan bare lukke øjnene og pege..hehe

0

Annonce ♥

Hehe ja kan kun give dig ret! Jeg har endelig fået købt mine.. Med 7 cm hæl.. Håber du finder ud af noget godt.. Tror du vil blive glad for alle skoene, så du kan bare lukke øjnene og pege..hehe

Ja du har nok ret :) Kan mærke at man nemt bliver "flue-knepper" her i bryllupsplanlægningen :)

0

En anden kommentar er at første model måske kan gnave mere pga de tynde stropper - omvendt ånder du mere her.. du kan risikere hvis skoen er lidt bred at tæerne smutter ud - men det er de færreste der vil se det, hvis nogen. men skal det være blå synes jeg nr 1 er klart pænere end nr 2. Jeg selv vil ikke tage nude - sølvsko kan du også bruge om 4 år, men kan du bruge nude?

et sidste spr. tør du lukke øjnene og pege???? Hehe kunne være sjovt.

0

Sidste par; nude - så flotte!

0

Eeeej hvor er de fine!!! Det her indlæg har reddet mig, idet jeg står i samme situation (er dog 182). Sikke nogle fede sko. Er helt klart vild med de blå!

0

Annonce ♥

Hej. Du kan rolig vælge sko fra Terrier playnet. Mine brudesko købte jeg der, men da der ikke er rigtig skind såler under fik jeg fikset det hos skomageren.

Super fede sko, som ikke giver vabler :super:

0

Jeg synes faktisk den nude er rigtig sød og har noget vintage over sig :)

0

uha, ja man kunne bestille mange par inde på den side, jeg er mest til nummer 1,3 og 4

0

En anden kommentar er at første model måske kan gnave mere pga de tynde stropper - omvendt ånder du mere her.. du kan risikere hvis skoen er lidt bred at tæerne smutter ud - men det er de færreste der vil se det, hvis nogen. men skal det være blå synes jeg nr 1 er klart pænere end nr 2. Jeg selv vil ikke tage nude - sølvsko kan du også bruge om 4 år, men kan du bruge nude?

et sidste spr. tør du lukke øjnene og pege???? Hehe kunne være sjovt.

Haha - ja det kunne være sjovt - og sikkert også mange af vores kommende mænd der tænker det samme, men nej - det kunne jeg nu ikke finde på ;)

0

Annonce ♥

Eeeej hvor er de fine!!! Det her indlæg har reddet mig, idet jeg står i samme situation (er dog 182). Sikke nogle fede sko. Er helt klart vild med de blå!

Ja uha - når du er så flot høj, så kan jeg godt se at det er svært! Men jeg er rigtig glad for at jeg har hjulpet dig med din sko-krise :)

Har også hørt meget godt om skoene, og særligt i forhold til prisen, så er også glad for at have fundet siden (via bk selvf ;) )

0

Hej. Du kan rolig vælge sko fra Terrier playnet. Mine brudesko købte jeg der, men da der ikke er rigtig skind såler under fik jeg fikset det hos skomageren.

Super fede sko, som ikke giver vabler :super:

Dejligt at få bekræftet at de er gode - det har jeg heldigvis læst fra mange herinde, så nu hopper jeg ud i det :)

Men vedr såler, så er det faktisk nu muligt at få "rigtige" såler under på skoene - man vælger bare women shoes, istedet for womens dance shoes, i menuen til venstre, og så kan man vælge sin ønskede sko i rulle-menuen, med en hård sål under.

0

Så har jeg bestilt :)

Jeg har bestilt nr 2 og 3 - en blå og en sølv. så kan jeg se det sammen med kjolen :) Og så kan begge sko jo også bruges til andre anledninger, hvilket absolut heller ikke skader.

Overvejer desuden at lave en stofblomst i chiffon og sætte på tåen af den sølv, eller en anden slags bling. Bare for at gejle den ekstra op til dagen :)Synes det er så fint når sko-snuden titter frem under kjolen, at der er bling ;)

Så skal jeg bare vente på at de kommer hjem - så at de har sat tiden op: 25-30 dage for at lave den, og 7-15 dage for at sende den, så hvis de tager 30+15, så kommer vi dææælme tæt på dagen... uha! Håber de er hurtige :)

0

jeg overvejer også at købe her. og vil høre hvad skoene endte med at koste? med fragt, og told?

0

Annonce ♥

De sidste er virkeligt flotte!

0