-Blomst-

A & T - På vej mod mand og kone - aflyst:'(

200 indlæg i dette emne

Halløj piger (og drenge, hvis der er nogen herinde :) )

Vi har dags dato stadig ikke fastsat en dato, men det skal da ikke forhindre mig i at drømme (kun i at sove åbenbart :blink: )

Efter at have brugt det meste af natten på at vende og dreje mig gav jeg til sidst op og satte mig foran computeren og forsatte med at dagdrømme om alle de ting jeg gerne vil have når engang datoen er sat :)

Så nu starter jeg altså min planlægningstråd, og smider alle mine ideer ind (som 99% er tyvstjålet herinde fra :D ) så er der da styr på en lille smule når jeg engang får overtalt H2B at 7/9/13 er en FED dato at blive gift på, og det er praktisk for vi kan sprede udgifterne når vi nu ikke har sparet noget op (havde ærligt opgivet ALT om at blive gift med ham) og vi kan stadig nå at spare sammen til ikke mindre end 4 kommende konfirmationer (om hhv. 6, 7 og 8 år! Det må være ulempen ved at vores børn er så tætte aldersmæssigt!)

Anyway....

Grønt = klaret

Gul = Igang

Rød = mangler

Dato: 7 September 2013

Kirke: Malling Kirke (syd for Århus)

Feststed: Forsamlingshus i Malling

Farvetema: Hvid, rød og gul (Manchester Uniteds farver)

Kjole: Er købt - Betalt af min mor :heart:(Billede af kjolen)

Sko: Er købt

Strømpebånd: Det er derimod allerede bestemt, da alle herhjemme er Manchester United fan skal de selvfølgelig med der :D

Invitationer: DIY

Slikbuffet: Vi skal SÅ meget ha en slikbuffet - det passer lige til vores personligheder (og ekstremt søde tænder :D )

Favoræsker: DIY

Datoen afsløres til vores forældre

Brudevals: Feels like home

Gommens tøj: Står han selv for

Brudepigernes tøj: Drømmekjolen

Brudesvendenes tøj: Tøjet til drengene

Maden:

Kokken: En skøn kvinde fra et forælder-forum

Drikke:

Kagen: Min søster ville give os kagen, men hun er blevet uvenner med hende der skulle lave kage, så aner ikke hvor vi står med kagen..?

Vidner: Min lillebror og ???

Forlover:

Fotograf: Er booket :)

Redigeret af -Blomst-
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det svært at gå gennem byen uden at kigge efter ting der liiiige ville passe ind i vores bryllup - og det er selvom datoen slet ikke er sat og det stadig kan vare år før vi rent faktisk bliver gift....!

Det bliver godt nok en laaaang og sej kamp med ikke at købe en masse før datoen er på plads :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev skoene bestilt - selvom jeg var sikker på at kjolen ville komme først :blush:

Men så blev der jo smidt et link til billige brudesko herinde, og jeg faldt pladask for hele to par :heart:

Jeg har altid vidst at mine brudesko skulle være nogle "høje" stiletter men måtte indse at med ødelagte knæ der ikke kan holde til høje sko duer det ikke :(

men men bestilte et par "høje" samt et lave par, således at jeg får min drøm opfyldt og når så mine knæ ikke kan mere, kan jeg skifte til nogle andre lækre sko :thumbsupsmileyanim:

post-52106-0-36147000-1335723818.jpg

post-52106-0-04280100-1335723831.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig fuldstændig tosset til at få dem :cheerleader3:

Det gør det altså lidt mere virkeligt, især når der ikke er sat en dato endnu. Det giver mig også et lillebitte håb om at datoen ikke ligger flere år fremme :wink:

Redigeret af -Blomst-
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er mine sko ankommet - og om muligt er jeg endnu mere vild med dem nu!!

Nu glæder jeg mig bare til de får følgeskab af en fantastisk kjole på kroppen og en lækker mand under armen :heart:

Ps. Hvordan skjuler man et link under en overskrift? Vil gerne kunne linke til de ting jeg smider ind i denne tråd, men kan ikke få lov til at skjule mine links under f.eks. ordet "sko" i det første indlæg?

Redigeret af -Blomst-
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen til :loveboard:

Kan prøve at forklare det med at linke, men er ikke sikkert at jeg kan forklare det godt nok.

Hvis det fx et indlæg med billeder af dine sko du vil linke til, så går du hen til indlæget med skoene og oppe i højre hjørne er der et #og et tal. I dit indlæg med skoene er det #7. Dette trykker du på og der kommer et vindue op (måske skal du tillade popop vinduer inden du kan få noget frem) med en linje som er markeret den kan du højre klikke på og trykke kopier.

Nu går du så ind i dit første indlæg hvor du gerne vil have dit link, og trykke rediger . Her kan du starte med at skrive fx sko og markere dette, derefter trykker du på det ikon der er under der hvor man kan vælge skriftstørrelse og ved sidenaf punkttegn. Ikonet er gråt med en grøn cirkel. Så kommer der et vindue frem hvor du i den tomme kasse kan højre klikke og vælge sæt ind. Derefter trykker du ok. Så skulle det gerne virke :rolleyes: . Der vælges gæm ændringer i bunden af indlæget.

Håber min forklaring kan bruges

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også købt de sko, jeg regner med at skulle have på på dagen. Man er jo nødtil at slå til, når man finder et smukt par, man kan jo ikke vide om, ligende kan fåes til den tid :fløjt:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :) det hele lyder helt fantastisk og tag du bare sagen i egen hånd og trumfet en dato igennem ! :thumbsupsmileyanim:

Jeg har fået lavet strømpebånd hos Annies slør med manchester united tema som jeg synes var rigtig fint. :cheerleader3: Det er i nogle lidt andre farver end det du har et billede af:

post-44861-0-83689000-1336305396.jpg

Bliver spændende at høre hvad du ellers finder på :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det fedt!!

Hvad måtte du give for det, hvis man må være så fræk at spørge :)

Regner også med min kommende husbond skal have både united strømper og slips på, på dagen (kan man hører vi er inkaneret united-fans herhjemme :cheerleader3: )

Faktisk laver vi farvetema efter uniteds farver :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

WUHUUU!!!!

Jeg skrev en mail til vores lokal præst tidligere i dag og forklarede hvordan og hvorledes (udover at skulle giftes, skal jeg også lige meldes ind i folkekirken igen, for jeg meldte mig ud som 16 årig da jeg konverterede til Islam)

Men præsten sagde at han med allerstørste fornøjelse ville være den der fik lov til at gøre os til mand og kone :heart: Og når vi nu er i så god tid, så havde vi frit valg på alle hylder ang. tidspunktet, så det skla vi lige ha snakket igennem indenfor den nærmeste fremtid, og så sætter vi os allerede nu fast på tiden også.

Jeg har en ide om at det er meget nemmere at planlægge det hele hvis man kender den nøjagtige tid for vielsen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer