-Blomst-

A & T - På vej mod mand og kone - aflyst:'(

200 indlæg i dette emne

Jeg har lige fundet ud af at jeg er tvunget til at gifte mig - eller flytte!

Jeg kan nemlig ikke selv starte vores græsslåmaskine!! Hvad sker der lige for at jeg ikke har kræfter til at starte sådan en fætter?? Jeg har altid vidst at jeg var en slapsvans, men det her kommer sku alligevel bagpå mig :lol:

Jeg kan altid håbe på at det bare er fordi at den er i stykker, snoren sidder fast eller lign, men tror desværre jeg må se i øjnene, at jeg bare er en af de kvinder der har brug for en mand :blush:

Så hvis nogensinde H2B skulle beslutte sig for at finde en anden, så må jeg sku flytte til et sted uden græsplæne :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

haha nej nej behøver kun at flytte hvis H2B engang skulle beslutte sig for at han er færdig med at slå græs :lol:

Naaah jeg elsker vores lille rækkehus (hvis bare svigerfamilien der bor 3 døre længere henne gad at flytte :lol: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så skal dagen bruges på den allerførste kjoleprøvning :heart:

Så nu håber jeg at jeg kommer hjem med en masse motivation til at tabe mig - hvilket betyder at jeg gerne skulle finde en potentiel "KJOLEN" der bare ville se meget bedre ud numre mindre :tunge:

Jeg har allerede aftalt med min veninde og mor at der skal tages godt med billeder, så i kan få lov til at se med :heart:

(Er det forresten vanvittigt tidligt at prøve brudekjoler - mdr før dagen? Ikke at jeg på nogen måder skal købe noget idag, men blot for motivationen, men alligevel -er det meget tidligt?)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke for tidligt, på den her måde får du både en idé om hvad du vil have og til hvilken pris (så er der tid til at spare ekstra op, hvis du nu skulle falde for noget).

Og selvfølgelig MOTIVATION til at få smidt de sidste ekstra kg. :biggrin:

Jeg glæder mig til at se billeder :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha der skete jo så det eneste der IKKE måtte ske!!!

Jeg fik en kjole på, og så så man ellers lille blomst, og lille blomst's lille mor STORTUDE!! Det var bare KJOLEN!!

Og så tænkte jeg jo - ok, megalækkert, så skal jeg tabe mig og så får jeg den i en mindre størrelse!

Men jeg skulle blive klogere! Kjolen var en udsalgskjole, der var sat ned til 2800, fra 6400 kr :thumbsupsmileyanim: Men det betød jo så - det skulle enten ende ud i et køb her og nu (bestemt ikke en del af planen eller budgettet denne måned!!) eller også skulle jeg se om jeg kunne finde en anden kjole der gav mig (og min mor og veninde) samme følelse/tudetur...

Så min mor var hurtig og kom med følgende kommentar: "Er det der KJOLEN? Eller vil du prøver andre, andre steder? For hvis det der er KJOLEN - så tager vi den!" hvortil jeg siger at det kan vi ikke, for jeg har sku ikke pengene til den i denne måned :( Og en-to-tre, så kom mutter med bomben!! "Du skal sku da ikke betale! Jeg har hele tiden haft planer om at betale din kjole, men det skulle være en overraskelse! At det så bliver idag, blev så en overraskelse for os alle tre (Dig, mig og min bankrådgiver!)"

Så jeg gik sørme inde fra lilly med min brudekjole :heart: Og der er selvfølgelig billeder af vidunderet med mig i, meeeen min veninde valgte at bruge hendes egen telefon til at tage billeder med, så jeg har dem selvfølgelig ikke før hun har sendt dem til mig!

Så jeg er LYKKELIG idag :heart: Dog har jeg virkelig dårlig samvittighed overfor min storesøster, for hun kunne ikke komme med idag fordi hun har haft en nattevagt i nat, og havde jo slet ikke regnet med et køb idag! Havde jo regnet med at der var længe til jeg skulle købe en kjole. SÅ nu har jeg selvfølgelig sagt at hun må komme med til tilretning om laaaaang tid, og så håber jeg hun kan "tilgive" mig :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der billeder af vidunderet :heart:

Efter knapt to døgn herhjemme, hænger den nu nede ved min veninde og hygger sig :heart:

Og jeg GLÆDER mig helt sindssygt til at have den på, men nøj der er længe til endnu :)

Men kort fortalt, tag jer ikke af ansigtet (det er mit og kan desværre ikke ændres :tunge: ) eller udtrykkene - kunne ikke lige finde den grimasse der sagde WEEEEEE!!!! som min mave gjorde det :heart:

Og så er lyset virkelig dårligt fordi de er taget med mobil, og så er jeg rygende varm og svedig efter to timers kjoleprøvning!

Og et bonusbillede til jer af min smukke datter med mit smukke slør :heart:

post-52106-0-82983000-1342192276.jpg

post-52106-0-60650900-1342192436.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der billeder af vidunderet :heart:

Efter knapt to døgn herhjemme, hænger den nu nede ved min veninde og hygger sig :heart:

Og jeg GLÆDER mig helt sindssygt til at have den på, men nøj der er længe til endnu :)

Men kort fortalt, tag jer ikke af ansigtet (det er mit og kan desværre ikke ændres :tunge: ) eller udtrykkene - kunne ikke lige finde den grimasse der sagde WEEEEEE!!!! som min mave gjorde det :heart:

Og så er lyset virkelig dårligt fordi de er taget med mobil, og så er jeg rygende varm og svedig efter to timers kjoleprøvning!

Og et bonusbillede til jer af min smukke datter med mit smukke slør :heart:

:loveshower::loveflag::biggrin::thumbsupsmileyanim::balloon::loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer