-Blomst-

A & T - På vej mod mand og kone - aflyst:'(

200 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har også en sviger mor som bar sagde: nå det lyder da spændende. Intet andet en det!!! Så blir man da lidt ked af det når man sidder der og deres søn fortæller at han har friet til min på den dag vi mødte hinanden første gang 5 år tilbage... Men pyt det må hun selvom altså! Heldigvis er der så mange gode reaktioner fra alle de andre dejlige mennesker i vores liv så dem må man bar holde tanken på :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh ked af at høre, at han nu er indlagt. Jeg tror dog, at samtlige herinde på forummet kan skrive under på, at bryllupsplanlægning er en voldsom rutsjetur følelsemæssigt, nervemæssigt og ikke mindst familieforholdsmæssigt. Så det næste lange stykke tid - indtil brylluppet - skal I altså nok forberede jer på, at der kommer til at være bål og brand ret ofte og at det nok vil gå ud over ham .... og hans fuldstændig tåbelige og urimelige familie gør absolut ikke noget for at hjælpe på tingene.

Som der blev skrevet på forrige side af Sunspirit ... altså vi har valgt at droppe familien totalt og stikke af til Vegas. Jeg har stadig købt en kæmpe hvid kjole og skal ha fat i makeup artist osv derovre ... har booket en fotograf og limo og hele svineriet, hehe .... det kunne ikke være en løsning for jer også måske i stedet for ? Skal jeg være helt ærlig ... ved self ikke hvor stærk hans psyke er ... men tiden frem til brylluppet blir virkelig en dræber big time!

Jeg havde selv rigtig mange kvaler med at tage beslutningen ift. bare at stikke af .... var mega plaget af dårlig samvittighed overfor familie, selvom de har behandlet os som lort i mange år .... men at min far ikke kom til at følge mig op blablabla .... men alle de følelser og alt den rasen der faldt fra skuldrene, da beslutningen var taget, var helt ubeskrivelig.... for det handlede bare om vores kærlighed og om, at vi skal fejre at vi skal giftes - og så kan alle de mennesker, der alligevel er ligeglade med os, skride a h til for at sige det rent ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ikke endt værre eller bedre end at moster-hønemor afskrev mig som familie igår og det har jeg det egentlig ok med.

Det hele endte i kaos igår, da en "ven" af familien valgte at bruge min ellers super positive statusopdatering på facebook til at fortælle mig at jeg da ikke var rask i hovedet når jeg ikke ville have mine børn med, og at jeg kun forgudede dem på facebook mens de ikke betød noget for mig i det virkelige liv.

Det pissede mig naturligvis af og jeg reagerede kraftigt på det. Det har så skabt drama, eller mere drama, for nu er det pludselig mig der er problemet og mig der hiver vores familieproblemer ud på facebook :blink: Jeg valgte for Thomas' skyld at undskylde over min del af ansvaret, for klart jeg har også en del af skylden! Jeg kunne have valgt at slette beskeden istedet for at svare osv.

Jeg har ikke hørt fra min svigermor på min undskyldning, og hans sidste moster ringede imorges for at fortælle mig at hun gad ikke mere, at hun synes det var ok hvad familievennen havde skrevet men ikke ok jeg havde forsvaret mig for det var da bare at provokere, og sidst men ikke mindst at jeg bestemt ikke opdrager mine børn godt nok og var alt for streng ved dem, så jeg kunne umuligt lide dem IRL. Og derudover så måtte jeg jo have en brist i hovedet når jeg ikke ønskede mine egne børn skulle deltage i mit bryllup.

Så alt i alt er jeg kommet dertil hvor de kan rende mig noget så grusomt og det ved thomas. Jeg fortalte ham at jeg undskydte kun en gang og fik jeg ikke noget gengældt kunne de hoppe i havet for min skyld, og det er han indforstået med.

Umiddelbart er Thomas dog opsat på at forsætte vores bryllup uden dem, og vil egentlig bare vide om hans mor, søster og fætter har tænkt sig at dukke op eller om han skal finde et nyt vidne og en ny forlover...

Alt i alt er jeg kommet dertil hvor de alle kan rende mig noget så grusomt. Og så glæder jeg mig bare til imorgen hvor jeg skal besøge Thomas for første gang siden han er blevet indlagt - nøj jeg savner ham :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh kære dig, sender dig lige et KÆMPE kram :bearhug: Hvor må det bare ikke være fedt at være dig lige pt, og hvor er det bare ærgeligt at det nok er din H2B`s egen familie der fik bægeret til at flyde over for ham denne gang.. Håber han snart får det bedre igen, og snart kan vende hjem til sin lille familie.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver bare værre og værre.. jeg tror faktisk ikke jeg ville have dem med til bryllupet hvis det var mig.. og der ved jeg jo godt at det kan man ikke bare sige.. men det lyder bare som om der ingen vej er tilbage efter alt det de har svinet jer til.. Hvis det var mig og Robert ville vi trække invitationen tilbage og iøvrigt sige at de skulle holde sig væk også fra jeres børn.. Tror det ville være slemt nok til at vi ville handle så dramatisk.. men hvor er det bare noget pispot at det skal være sådan

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske der er en mening med alting. Hans indlæggelse kunne I godt have været foruden og det kunne familien også må man håbe: Spørgsmålet om børn og bryllupsfester er en individuel sag. Det er noget som kan sætte tingene meget i kog hos folk, men holdt op imod direkte livsvigtige og livstruende ting som kan påvirke én og famlien resten af livet må det siges at være en en lille ubetydelig bagatel hvorvidt børn skal med til en fest som afholdes over en dag eller ej. Måske det var det der skulle til at for at få familien til at fatte konsekvenserne af det de gør og dermed blive voksne. Hvis ikke, ja så ville de fleste nok gøre som det Sunspirit er inde på. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, jeg er simpelthen måløs... Helt og aldeles måløs... :blink:

Det er da JER der bestemmer om I vil have børn med til jeres bryllup? Hvordan i alverden kan de tillade sig at brokke sig over det? True med at afskrive jer af familien og hvad ved jeg...

De fleste bryllupper i dag afholdes da uden børn - og har man et problem med det, så kan man da takke pænt "nej tak" og ellers holde sine meninger for sig selv... :td:

I holder JERES fest, I lægger tid, kræfter og penge i denne fest, festen er "once in a Lifetime"... I fejrer kærligheden til hinanden... :heart:

..og jeres (hans) familie burde da bakke jer op, komme og gøre denne dag til JERES dag - ikke deres dag?!!!

Som min søde kollega ville sige: "De skulle gå ind på deres værelse og skamme sig" - og det er lige præcis hvad de burde gøre :(

Håber at du kan holde fokus på dig selv, din kommende mand og dine børn og lade de andre "sejle deres egen sø"...

Du får lige et KÆMPE virituelt kram fra mig :bearhug:

Vi skal heller ikke have børn med til vores bryllup - jo, min svigerindes 3 børn, som der simpelthen ikke kunne findes barnepige til - og et par babyer som er så små at de ikke kan undvære deres mor...

Men ellers er det en "voksen-fest" med musik, rødvin og forhåbentlig fest til den "lyse morgen" - og jeg ved da at vores familie og venner næsten alle sammen glæder sig til at komme i byen og feste uden deres børn... :biggrin:

Jeg ELSKER mine nevøer og niece og de fylder meget i mit liv - men lige DENNE ene aften, som er MIN og min kærestes dag - der nyder jeg altså helt ærligt at få mine dejlige søskende for mig selv :loveshower:

Jeg har fuld respekt for at folk VÆLGER at de vil have børn med til deres bryllup - men så er det jo netop DERES valg... Og DERES fest...

Søde du, hold fast i dig selv og dine nærmeste... :wink: Skynd dig at få din kæreste hjem igen - og lad så resten af familien "skrappe" løs langt uden for din "række-vide" :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

kan ikke forstå hun skal regere sådan.. i min familie er det en selvføle at børn ikke skal med til et bryllup, og ved det aldrig har været et problem.. hun er en kæmpe pylerøv over for sin børn.. og stakkels dem de vil sku få det hårdt i livet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved slet ikke hvad jeg skal sige eller skrive.....

Er helt chokeret over hvordan de opfører sig og hvordan de behandler jer..

Hvis de ved hvordan T har været syg før, giver det, for mig, ingen mening at de allerede nu opfører sig på den måde.

(undskyld men nu kommer der noget uden filter) men havde de sat sig nok ind i hvad han fejlede og hvordan han blev syg kunne de måske tænke sig til at valget med børnene var taget for hans skyld...

Og børnene vil nok blive forkælet og få ligeså meget opmærksomhed der hvor de bliver passet som de vil gøre til festen, hvis ikke mere..

Jeg synes i er seje at i fortsætter med jeres planer og gør dagen til jeres dag..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske der er en mening med alting. Hans indlæggelse kunne I godt have været foruden og det kunne familien også må man håbe: Spørgsmålet om børn og bryllupsfester er en individuel sag. Det er noget som kan sætte tingene meget i kog hos folk, men holdt op imod direkte livsvigtige og livstruende ting som kan påvirke én og famlien resten af livet må det siges at være en en lille ubetydelig bagatel hvorvidt børn skal med til en fest som afholdes over en dag eller ej. Måske det var det der skulle til at for at få familien til at fatte konsekvenserne af det de gør og dermed blive voksne. Hvis ikke, ja så ville de fleste nok gøre som det Sunspirit er inde på. :wink:

Nøj hvor ville jeg dog ønske du havde ret - MEN, ak og ve... De fik jo intet af vide om at han var indlagt, for det mente han ikke de var berettiget til, så kæmpe-drama da de opdagede det. Han ender så med at fortælle hans mor og søster at han er indlagt, og hans søster skriver at det da vat ærgerligt... og derefter INTET!! Det var i mandags de fik det af vide, og siden har han intet hørt fra dem, ikke noget hvordan har du det? Ikke noget udover at forsætte med at fortælle ham hvor meget familien er ødelagt nu fordi jeg (jo jo det er min skyld! ) ikke kunne lade være med at lave ballade.

De har før drevet ham helt derud hvor han faktisk har forsøgt selvmord, men han higer efter deres kærlighed og accept, men han får den bare aldrig og jeg håber han snart indser det og acceptere det, for så ville det hele virkelig være nemmere for ham.

Hans familie er virkelig verdens mest egocentreret mennesker og tænk sig - de findes alle indenfor en 5 km radius!!

Men udover det så har vi lige besøgt ham i dag, og nøj hvor var det fantastisk at se ham igen :heart: Børnene fløj om halsen på ham og ville næsten ikke give slip igen :heart: Der er jo ikke andet end et skrivebord og en seng på hans værelse, så vi smed en film på den bærbare og så sad ungerne og så den, mens vi puttede på sengen og fulgte sådan lidt med i filmen indimellem vi fik snakket om alt det med hans familie og alt muligt andet - men hvor var det bare SKØNT at ligge i hans arme igen! Kan slet ikke vente til han kommer hjem igen.

Jeg skal til samtale deroppe på tirsdag så vi skal finde ud af om han skal hjem i næste uge, eller om han skal blive der. Han er ikke selv sikker på at han er klar til at komme hjem igen, så uanset hvor meget jeg glæder mig til at han kommer hjem, så håber jeg at han bliver der til han er helt klar :)

Men avs hvor var det svært at sige farvel til ham igen :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ej ej ej ej ej du godeste, aldrig i mit liv har jeg hørt om noget så forfærdeligt!!! hvad fanden er det for en familie han har sig??? de er jo forfærdelige... har så ondt af jer.. håber i har det godt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm jeg er så småt begyndt at fortryde vores valg af feststed :(

Det er der alle i H2B's familie har holdt alle deres fester, og det er egentlig fint nok...

MEN....

Det er ET aflangt lokale hvilket gør det svært for mig at forestille mig hvordan bordene kan stilles op på en anden måde end et stort aflangt bord.

Derudover så mindes jeg det så mørkt og dyster, og virkelig grimme vægge.

Derudover - og det er min vigtigste grund til at begynde og fortryde, der er på ingen måde mulighed for at der er plads til reception.... Hverken indenfor eller udenfor!

Så vi skal ud og finde endnu et sted vi kan holde receptionen eller holde den hjemme, og det er jeg sku ikke meget for :(

Vi har et andet lokale der faktisk ligger tættere på, der er lyst og åbent, og der er mulighed for at folk kan trække udenfor, uden at skulle stå på enten en legeplads eller parkeringsplads. Desværre tror jeg dette lokale en en smule mindre end det vi allerede har bestilt og betalt.

What to do?? Jeg hælder faktisk mest til at booke det nye lokale (som iøvrigt også er 100 kr billigere hihi), dels fordi det gør mig mere tilpas at tænke på vores bryllup der, og dels fordi jeg nægter at holde endnu "en fest i rækken" - og sidst men ikke mindst - det ligger næsten lige ved siden af hvor vi bor samt kirken, så der er ingen transport for vores gæster andet end hvad gåbenen kan klare :)

Nå ja, og så det barnlige argument... Det ville irritere H2B's familie - men det er udelukket en bonus :fløjt: :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm jeg er så småt begyndt at fortryde vores valg af feststed :(

Det er der alle i H2B's familie har holdt alle deres fester, og det er egentlig fint nok...

MEN....

Det er ET aflangt lokale hvilket gør det svært for mig at forestille mig hvordan bordene kan stilles op på en anden måde end et stort aflangt bord.

Derudover så mindes jeg det så mørkt og dyster, og virkelig grimme vægge.

Derudover - og det er min vigtigste grund til at begynde og fortryde, der er på ingen måde mulighed for at der er plads til reception.... Hverken indenfor eller udenfor!

Så vi skal ud og finde endnu et sted vi kan holde receptionen eller holde den hjemme, og det er jeg sku ikke meget for :(

Vi har et andet lokale der faktisk ligger tættere på, der er lyst og åbent, og der er mulighed for at folk kan trække udenfor, uden at skulle stå på enten en legeplads eller parkeringsplads. Desværre tror jeg dette lokale en en smule mindre end det vi allerede har bestilt og betalt.

What to do?? Jeg hælder faktisk mest til at booke det nye lokale (som iøvrigt også er 100 kr billigere hihi), dels fordi det gør mig mere tilpas at tænke på vores bryllup der, og dels fordi jeg nægter at holde endnu "en fest i rækken" - og sidst men ikke mindst - det ligger næsten lige ved siden af hvor vi bor samt kirken, så der er ingen transport for vores gæster andet end hvad gåbenen kan klare :)

Nå ja, og så det barnlige argument... Det ville irritere H2B's familie - men det er udelukket en bonus :fløjt: :lol:

Først, jeg er frygtelig ked af høre i skal slås med sådan en flok egoistiske møgunger (Yes, det er hvad de er).

Og jeg kan i den grad godt forstå jeres valg om at nyde hinanden på dagen, og mildne Thomas stress.

Hold fast i det og ja, skift lokale! :biggrin:

:loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var dog utroligt med den familie!! Jeg synes det lyder lidt som om I er på vej ud på den anden side, og er ovre dramaet... At I efterhånden har valgt, og fundet ud af hvad der er vigtigt for jer..? Det håber jeg ihvertfald, for det dér kan I ikke være tjent med!!

Kan slet ikke sætte mig ind i, at man som mor med en psykisk ustabil søn, kan opføre sig sådan overfor ham og dem han holder af.

Mht. feststedet lyder I da til at skulle se at få booket det nye sted :)

Redigeret af nette03
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ihvert fald kommet videre, og er kommet dertil hvor jeg har besluttet mig for at holde det bryllup VI ønsker, og ikke det andre ønsker.

Hvad han tænker om det hele ved jeg ikke, for synes ikke jeg vil belemre ham med de tanker og bekymringer, som i første omgang fik ham indlagt, før han er hjemme og på toppen igen :)

Jeg var forbi at kigge på det andet lokale igår, og jeg hælder mere og mere til det. Det er lyst og flot, og jeg kan sagtens se os blive gift der, danse den første dans der og alt det andet :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh jeg har bestilt tid til min første kjoleprøvning :heart:

Ved godt det er tidligt, men håber at det kan give mig motivationen til at komme igang med at smide nogle kiloer - og give mig en ide om hvad jeg egentlig skal gå efter :)

Så den 11/7-2012 kl. 11 smutter jeg en tur i kjolehimlen :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer