Guest Linette Laursen

Guide til planlægningstråd

89 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Upload af billeder fra mobilen, HJÆLP!

Jeg er mest på fra mobilen da vires computer er crashed. Jeg kommer så langt som til at trykke på full editor og vælge billede. Men det er for stort så jeg kan ikke oplade det i min besvarelse. Hvordan ændrer jeg størrelsen på billedet?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal gå ind på dit aller første indlæg og trykke "rediger".

Så bagefter trykker du på den hvideknap under feltet som hedder "anvend fuld editor" og så skulle der gerne komme en fane frem med din overskrift :)

Er der nogen der ved hvad man kan gøre hvis man vil ændre i sin overskrift og den så skriver "Beklager men du har lagt for mange billeder ud" når man trykker på gem??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal gå ind på dit aller første indlæg og trykke "rediger".

Så bagefter trykker du på den hvideknap under feltet som hedder "anvend fuld editor" og så skulle der gerne komme en fane frem med din overskrift :)

Er der nogen der ved hvad man kan gøre hvis man vil ændre i sin overskrift og den så skriver "Beklager men du har lagt for mange billeder ud" når man trykker på gem??

Det vil jeg også gerne vide!! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

jeg kan ikke se billederne af guiden, der er kun et blåt spørgsmålstegn, hvor der burde være et billede. Er der nogen, der kan tage et billede af billederne eller ligge beskrivelsen ind - hvis det giver mening?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke se billederne i denne tråd. Er der nogle der kan fortælle om man blot skal trykke på "Opret nyt emne" for at komme i gang?

Håber I kan hjælpe, vil jo så gerne i gang med min egen planlægningstråd. :wink:

jeps du trykker bare Nyt emne i den kategori emner skal ligge :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan desværre ikke se billederne i denne tråd. Er der nogle der kan fortælle om man blot skal trykke på "Opret nyt emne" for at komme i gang?

Håber I kan hjælpe, vil jo så gerne i gang med min egen planlægningstråd. :wink:

jeps du trykker bare Nyt emne i den kategori emner skal ligge :)

Super. Tak for hjælpen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer