Kjelsteen

A eller B post?

16 indlæg i dette emne

Hej tøser

Vil rigtig gerne høre Jeres holdning til at frankere invitationer og svar-kort som B-post.

Skal sende 32 invitationer og derfor også 32 (vedlagte) svar-kort; altså en besparelse på 128 kr ved at frankere det hele som B post.

Kan man tillade sig at frankere sine invitationer og svarkort som B-post?

Vh Maria

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi sendte vores invitationer som B post, det synes jeg ikke der er noget galt i. Min ene kusine skrev allerede tak for invitationen på facebook dagen efter vi havde sendt den, så den blev jo ikke en gang leveret senere end med a post

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte vores som B-post i helt almindelige hvide kuverter. Når først brevet er åbnet ryger kuverten i skraldespanden, og så er der ingen der vil tænke over det. Det ville jeg i øvrigt slet ikke gøre alligevel, det er et godt sted lige at spare lidt penge.

0

Del dette indlæg

Vi sendte vores som A-post, men det var ren og skær fordi jeg ikke have tænkt længere. Kort efter fik vi en invitation til et andet bryllup - det var b-post, først der tænkte jeg over, hvor mange penge man egentlig kunne have sparet. For det er bestemt ikke billigt at sende breve i dag.

Jeg synes bestemt du bare skal sende det som b-post...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sendte vores invitationer med B-post. Grunden var, at jeg flere mdr før havde sendt STD ud med A-post, fordi alle skulle modtage dem samme dag. MEN de kom slet ikke frem til modtagerene på samme dag, kun 3 fik dem dagen efter, andre modtog efter 6 dage :huh: Så jeg gad ikke betale så meget for en service jeg ikke syntes vi fik, derfor B-post med invitationerne. Og sjovt nok, så kom de fleste frem dagen efter :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte også vores med b-post, og der gik 1-4 dage, før de alle sammen var fremme.

Vi gjorde det pga. besparelsen, fordi det i det store hele var bedøvende ligemeget om der gik 1 eller 4 dage, før folk modtog invitationerne. Det er jo ikke de tre dage, der afgør om de kan komme eller ej :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer