Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ville nok vælge et headpiece :)

Jeg så også programmet i går og må indrømme, at jeg synes det var lige i overkanten til min smag.. Man bestemmer jo heldigvis selv, så hvis du føler for diademet, så skal du jo bare nruge det! Synes dog der er så mange flotte alternativer på etsy, som ville være rigtig fine til dig og kjolen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mere inspiaration :loveshower:

Jeg er nu nået frem til, at jeg nok gerne vil have et hårbånd bestående et perler, så jeg får effekten af et diadem uden, at det bliver for voldsomt.

OOOG et hårsmykke til at sætte over knolden :D

post-56633-0-26345500-1385238580_thumb.j

post-56633-0-08128900-1385238586_thumb.j

post-56633-0-45110100-1385238593_thumb.j

post-56633-0-56676700-1385238600_thumb.j

post-56633-0-09146500-1385238611_thumb.j

post-56633-0-31982100-1385238618_thumb.j

post-56633-0-70102500-1385238625_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

STD modtaget og klar

Yaaaaay - Kasparr skrev tidligere, at han i dag havde modtaget vores STD fra Vistaprint.

De skulle se rigtigt godt ud. Glæder mig til, at komme hjem og se dem :biggrin:

H2b har i dag også købt en printer. Det er lidt svært at printe kuverter med adresser og indbydelser i det hele taget uden en printer. Så det har han købt. Dejlige mand :kiss:

Jeg var i mandags i Tutein og Koch.

Vi har for to måneder siden købt en masse papir derinde og en ''Lykkekasse'' til 25,-

I kassen var der det fineste sølvfarvede papir, som vi kunne bruge til alle vores DIY-projekter. I søndags løb jeg desværre tør og, da vi alligevel manglede cremefarvet perlemorspapir til al indmaden, tog jeg derind med en veninde (1. brudepige) på slæb.

IIIIIh det bliver såååå fint. Glæder mig. :floejt:

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spændende!!!! Husk massere billeder:D

Ligger billeder op i weeekenden. Regner med at bruge lidt tid på det om lørdagen.

Vi skal dog til julemarked på Kasparrs gamle skole.

Vi overvejer om vores fremtidige børn skal på Steiner skole. Kasparr er Steinerbarn, men jeg har ingen kendskab til det, udover, hvad jeg ved fra Kasparr, så nu har jeg lovet at tage ud og se, hvad det er :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Iiih de er bare flotte. Fedt at have dem på vej ikke? :) Jeg kan huske at jeg ventede og ventede på at høre folk havde fået dem.. :lol:

Det er mega fedt. Og så er det pludselig lidt mere officielt. Fik helt hjertebanken, da jeg stod med kuverterne i hånden.

Vi gifter os sku!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiih de er bare flotte. Fedt at have dem på vej ikke? :) Jeg kan huske at jeg ventede og ventede på at høre folk havde fået dem.. :lol:

Det er mega fedt. Og så er det pludselig lidt mere officielt. Fik helt hjertebanken, da jeg stod med kuverterne i hånden.

Vi gifter os sku!

Jeg er så meget med på hvad du mener.. :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev i torsdag tilbudt en fast stilling på mit arbejde, som jeg takkede ja til. Havde ellers bare et barselsvikariat, som ender d. 31. marts 2014, så det var simpelthen bare så dejligt og bekræftende.

Så er der ro på økonomien til brylluppet. Yaaaay :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blev i torsdag tilbudt en fast stilling på mit arbejde, som jeg takkede ja til. Havde ellers bare et barselsvikariat, som ender d. 31. marts 2014, så det var simpelthen bare så dejligt og bekræftende.

Så er der ro på økonomien til brylluppet. Yaaaay :)

Tillykke med jobbet!! :cheerleader3: Dejligt med ro på økonomien!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="AS2014" data-cid="1406254" data-time="1386102611">AS2014, on 03 Dec 2013 - 21:30, said:<p>Tusind tak. Det er virkelig rart. Er også glad for at være på stedet. Udvikler mig hele tiden og lærer noget nyt hver dag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer