Josephine<3

K & J LYKKELIG GIFT - 18. Oktober 2014 - Tjek billig salgstråd

1,711 indlæg i dette emne

Synes det er rigtig godt skrevet. Spænende hvad svaret bliver

Og om der mon bliver et...

Tak for de pæne ord.

Håber jeg godt nok du får. Puha ellers var jeg blevet tosset.

Tænker især fordi du ved at beskeden er læst

Jeg ved ikke om jeg skal rykke ham, hvis han i sidste ende ikke svarer?

Jeg synes egentligt at det er på sin plads, men egentligt burde han bare svare.

Sikke en møg frisør!! Håber at du i det mindste får en undskyldning. Det er det mindste han kan gøre!! Især i forhold til tidsplanen!! :td::td::td:

Og nu det positive: GLÆDER mig til beretning!!! :biggrin::biggrin::biggrin:

Ja, det synes jeg også. Nu må v se om jeg overhovedet får et svar.

Hold da helt op en skod frisør :td: Hvor er jeg ked af det på dine vegne

Taaak, det var også en stor skuffelse på dagen, men det betyder knap så meget nu, men jeg vil stadig gerne have svar og en evt. kompensation ville da også være på sin plads

Ja en kompensation er da det mindste han kan gøre.... Jeg synes faktisk ikke det er fair... Desværre er frisører svære at "brokke" sig til fordi det er så "uhåndgribeligt i forhold til f.eks. en farvefejl på en kjole eller lign... Du får lige sådan en her :hug:

Jeg synes bare at min klage er ret nem at argumenterer for. Der skete så mange fekl, som bare ikke skal ske og som ikke er i orden.

Men jeg kan sagtens se hvad du mener - Tusind tak for krammer!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg glæder mig SÅ meget til at følge med i din beretning!! Og hvor er det dog skønt for jer, at I allerede har fået billederne - og de er SÅ smukke! Jeg prøver på bedste vis at beherske min utålmodighed :wink:

Men hvor er jeg dog ked af at høre, at du havde sådan en møgstart på dagen pga en frisør!! Hvad er der lige med frisører og deres hunde??? (ej, altså, ved godt at det langt fra er alle, der har hund, men har ofte bestilt tid et sted, hvor de har deres hunde med på arbejde uden at give besked om det. Jeg har det selv ok med hunde, men er ikke ellevild, da jeg hader hundehår og savl, og hvad med dem som er allergiske??!) Jeg ville da også være nervøs for hundehår på kjolen :blink: Det er så flot formuleret en klage og jeg krydser fingre for, at han giver en kompensation! Jeg tror, hvis du får mod på det, at mange kommende brude ville sætte pris på, at du lavede en anmeldelse af ham på en offentligt side, så de kan vurdere om det er en frisør de vil satse på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BERETNING DEL 2

Min tur i frisørens stol

Omkring kl. 11:00 bliver det min tur hos frisøren og jeg er egentligt rigtig roligt og sikker på at vi nok skal nå det hele. Min ene veninde, Daniela, som er gravid var begyndt at lægge make-up på sig selv og de andre brudepiger.

Deres make-up var så pæn og Amalie påstod stolt, at hun aldrig havde været smukkere, da hun kom ind og viste mig hele sit look iført sit lækre tøj.

Jeg syntes egentligt at det er lidt akavet at sidde der i stolen. Frisøren er ikke videre snaksagelig og jeg føler mig ikke vildt godt tilpas. Både min mor og brudepiger spørger jævnligt om jeg mangler noget og jeg får derfor serveret på vand, en rugbrødsklapper og bananer. På et eller andet tidspunkt spørger min mor mig, om vi ikke er ved de tider, hvor det kun er hende og Trine, som skal være på værelset, hvor jeg bliver gjort klar. Det passer mig egentligt fint og min mor holder stolt alle andre væk. I løbet af morgenen var det kun min mor, mine søstre og mine veninder, som havde haft "adgang", så det var ikke fordi, at jeg følte mig overrendt. Daniela og Amalie kommer dog indimellem ind og ser til mig og spørger om jeg er okay, hvilket jeg bare synes er dejligt. Især Amalie varmer mit hjerter, fordi hun er så rørt over hele situationen.

Klokken ca. kvart over tolv ankommer søde Brian fra Nonbo Photography. Han er en smule stresset og beklager forsinkelsen. For mig betyder forsinkelsen ikke det store, men jeg bliver pludseligt opmærksom på tiden. Mit hår er ikke sat færdigt og vi er ikke engang begyndt på make-uppen.

Kort efter fotografens ankomst begynder vi på make-uppen, inden håret er færdigt, da vi af hensyn til hårsmykkets placering ved panden, skal lægge make-uppen først.

Det meste af make-uppen bliver lagt og vi frisøren og Trine begynder at sætte mit elskede hårsmykke på.

Jeg kan mærke at jeg får svært ved at begrænse mængden af billeder, så I må få en del to mere :D

post-56633-0-33403200-1414609332_thumb.j

post-56633-0-98792300-1414609337_thumb.j

post-56633-0-58305800-1414609410_thumb.j

post-56633-0-05271000-1414609418_thumb.j

post-56633-0-51916100-1414609460_thumb.j

post-56633-0-85688600-1414609468_thumb.j

post-56633-0-52225900-1414609800_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Jubiii! Endelig beretning!!! :loveshower: og det er da okay hurtigt i har fået billederne! Hvor mange blev det til?

Halvanden uge du, BUM! Så vildt! Vi er så glade og så taknemmelige!!!

Vi har fået 527 fantastiske billeder :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jeg glæder mig SÅ meget til at følge med i din beretning!! Og hvor er det dog skønt for jer, at I allerede har fået billederne - og de er SÅ smukke! Jeg prøver på bedste vis at beherske min utålmodighed :wink:

Men hvor er jeg dog ked af at høre, at du havde sådan en møgstart på dagen pga en frisør!! Hvad er der lige med frisører og deres hunde??? (ej, altså, ved godt at det langt fra er alle, der har hund, men har ofte bestilt tid et sted, hvor de har deres hunde med på arbejde uden at give besked om det. Jeg har det selv ok med hunde, men er ikke ellevild, da jeg hader hundehår og savl, og hvad med dem som er allergiske??!) Jeg ville da også være nervøs for hundehår på kjolen :blink: Det er så flot formuleret en klage og jeg krydser fingre for, at han giver en kompensation! Jeg tror, hvis du får mod på det, at mange kommende brude ville sætte pris på, at du lavede en anmeldelse af ham på en offentligt side, så de kan vurdere om det er en frisør de vil satse på.

Jeg glæder mig helt vildt over at kunne dele alt det her med jer - Jeg er så vild med BK og alle jer skønne piger, som er herinde.

Jeg forstår det heller ikke. Synes det er for underligt med den hund! :huh:

Jeg har ikke lyst til at give navn, da han er i tæt familie til min bedste venindes kæreste. Jeg ønsker på ingen på, at hun skal komme i klemme.

0

Del dette indlæg

BERETNING DEL 2 - FORTSAT

Min tur i frisørens stol

På et tidspunkt melder fotografen, at han hellere må se at komme af sted, da han skal være i kirken og tage nogle billeder af den stakkels ventende kom og alle vores gæster.

Inden da får han taget et par billeder af mine brudesko og jeg spørger ham om han ikke vil være sød, at gå over i det andet værelse for, at tage billeder af min brudekjole, som hænger i vinduet.

Lidt efter kommer han tilbage og fortæller mig, at han desværre ikke kan tage billeder af mine brudekjole, da mine veninder simpelthen står klar med den, så jeg kan hoppe i den.

Da fotografen ikke kan få taget et billede af min smukke brudekjole, viser det sig at han i stedet har taget det fantastiske billede af mine allerbedste veninder - LOOOVE IT!

post-56633-0-20216300-1414610805_thumb.j

Og så lige lidt flere af mig :D

post-56633-0-32823000-1414610295_thumb.jpost-56633-0-24155100-1414610306_thumb.jpost-56633-0-61909600-1414610317_thumb.jpost-56633-0-59026500-1414610333_thumb.jpost-56633-0-87764500-1414610345_thumb.j

post-56633-0-05155200-1414610433_thumb.j post-56633-0-56905300-1414610837_thumb.j

Jeg fornemmer at tiden nærmer sig og spørger derfor hvad klokken er, da jeg får svaret er jeg lige ved at dratte ned fra stolen og herfra er situationen faktisk en smule uklar for mig, da alt derfra går virkelig stærkt.

Klokken er 12:52 - Jeg skulle giftes kl. 13:00, troede jeg.

.

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BERETNING DEL 3

Inden vielsen efter den skulle være startet

Frisøren får på et eller andet tidspunkt efter klokken 13:00 gjort sig færdigt - "Bruden må jo gerne komme for sent" :blink:
Jeg bliver smidt fra det ene værelse over i det andet, hvor pigerne står klar med kjolen åben, så jeg kan springe i den.
Jeg får smidt det jumpsuit, som jeg har på sammen med trusser og står splitter nøgen og leder efter mine bryllupstrusser, som jeg også lige får kastet et trusseindlæg i.

Off topic: Jeg var på bryllupsdagen gået halvanden måned over tid, men kunne ikke teste positiv. Jeg fik tirsdagen inden foretaget en blodprøve, som jeg fik svar på mandag. (Negativ - Fik min mens onsdag på bryllupsrejsen) Så i ren og skær angst for om min menstruation skulle komme midt i brylluppet og ud på min smukke brudekjole, kom der altså et bind i trussen :wink:

:back2topic:
Da trusserne er på springer jeg desperat i min brudekjole. Det viser sig at jeg i farten får mast mine bare bryster lige op i hovedet på Trine (Trine af homo, haha - Ikke at det i situationen betød noget)
Trine var helt rundt på gulvet af stress og skulle egentligt have bundet min brudekjole, men hun rystede simpelthen for meget på hænderne. I stedet binder min mor og Amalie kjolen, imens Daniela ligger nede på gulvet og foldet skørter ud, frisøren sætter sløret på og Trine kommer i tanke om at jeg også skal have morgengaven fra Kasparr.
Jeg er fuldstændig skør i hovedet på det her tidspunkt og alt sker på ingen tid. MEN jeg fpr den smukkeste gave af min nu dejlige mand:

Jeg havde hele tiden vidst, at jeg ville få smykker og formegentligt med perler. Det gør jeg også :7himmel:
Jeg får de fineste perleøreringe med guldstikker og en smuk guldhalskæde med perle- og brilliantvedhæng :loveshower:
post-56633-0-42379500-1414612444_thumb.j

Derudover får jeg den bedste og allermest romantiske bog.
Kasparr har udfra nogen af dine sange, som vi har haft sammen igennem vores forhold, fået sammensat det smukkeste digt.
Efter digtet har han skrevet den sødeste tekst og bogen er fyldt med billeder af os fra hele vores forhold.

post-56633-0-30545700-1414612611_thumb.j

post-56633-0-50228800-1414612623_thumb.jpost-56633-0-36648600-1414612642_thumb.j

post-56633-0-01147400-1414612600_thumb.j

Jeg elsker ham simpelthen så himmelhøjt :a1221: Gaven er så personlig og lige mig. Han ved at jeg elsker at sidde og skrive i mine notes bøger og han ved at "vores" sange betyder så meget for mig.

Jeg kan i situationen desværre ikke rigtigt fokusere på den smukke gave og har derfor først fået læst digtet ordentligt igennem om søndagen efter brylluppet og på vores bryllupsrejse.

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Jeg sidder altså og lapper det hele i mig :)

Og som alle andre siger - hvor er det bare møgærgerligt med frisøren! Var det 6 personer fra kl. 8.30 til 13? manden må da ikke have haft nogen former for fornuftig sans.. Jeg skulle hjemmefra kl. 13 til vores bryllup og jeg var ved frisør kl. 8.30. Hun havde kun mig.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

BERETNING DEL 3 FORTSAT

Inden vielsen efter den skulle være startet

Klokken 13:25 vælter vi allesammen ned af trappen, hvor min far står og venter. Vi græder alle, som pisket og jeg kan ikke se min far, som jeg vidste havde ventet på mig nedenunder i over en time.

Jeg går derfor i panik, da jeg ikke kan se ham, men kort efter træder han frem fra en dør med min brudebuket.

Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke elskede min brudebuket, den var bare ikke hvad jeg drømte om, selvom den var meget smuk. Men der var små fine perler i og det syntes jeg bare var så fint - Det matchede jo alt det andet.

Ude foran Klithuset holder en smuk pyntet Jaguar og en af Kasparrs tidligere medarbejder er chauffør. Jeg havde godt lidt luret, at jeg nok ikke ville blive hentet i min fars bil, men en Jaguar, havde jeg ikke lige set komme. Mine brudepiger eller også var det min mor havde godt fortalt mig, da jeg stadig var ved at få sat hår, at der var kommet en Frederik - Jeg kunne i starten slet ikke placere ham og da jeg endelig kom i tanke om, hvem denne Frederik var, kunne jeg slet ikke forstå, hvad han dog lavede i Klithuset - Han skulle jo være i kirken :blink:

Billedet af bilen er fra efter vielsen, da jeg ikke har nogen foran Klithuset.

post-56633-0-71575600-1414613983_thumb.j

Der er en stentrappe fra Klithuset og ned til, hvor bilen holder, som vi let, elegant og meget hurtigt kommer ned. Min mors mand sidder klar i deres bil, hvor han skal have min mor og mine tre veninder med.

Jeg bliver proppet ind i bilen og Daniela siger at hun elsker mig, inden døren lukker.

Min mor og pigerne springer inden i deres bil og gasser op og kører så afsted.

Jeg sidder helt stiv i bilen og har det vitterligt skidt. Jeg er ikke dårlig eller utilpas, men alt skriger bare indeni mig, at det her er så forkert.

Jeg var så stresset og så presset. jeg kunne slet ikke nyde turen og havde allermest lyst til at bryde helt sammen.

0

Del dette indlæg

Lækre gaver! Håber at min W2B er ligeså kreativ!

Shit for en morgen, altså. Man skulle tro det var den 13., I var blevet gift. Det er en meget pæn klage du har skrevet. Jeg ville have slået ham ned :floejt:

0

Del dette indlæg

BERETNING DEL 4

Manden i kirken inden vielsen

Jeg ved ærlig talt ikke så meget om, hvad der er foregået inden jeg ankom til kirken. Kasparr har på en eller anden måde fået besked om forsinkelsen og en brøkdel af årsagen.

Øjenvidner siger at han var meget rolig, trods den store forsinkelse :a1221:

Jeg vil derfor lade billederne i kirken inden min ankomst tale for sig selv <3

Min smukke mand :loveshower:

post-56633-0-05777900-1414615327_thumb.j

Flere - Ventende mand, forlover, familie, venner og bekendte

post-56633-0-71567000-1414615416_thumb.j

post-56633-0-95926700-1414615480_thumb.j

post-56633-0-03150000-1414615491_thumb.j

post-56633-0-23401300-1414615506_thumb.j

post-56633-0-68961700-1414615513_thumb.j

post-56633-0-09130900-1414615525_thumb.j

post-56633-0-13823800-1414615536_thumb.j

post-56633-0-45220300-1414615546_thumb.j

Redigeret af Josephine<3
0

Del dette indlæg

Jaaaa, mere, mere, mere :loveshower: Hvor er det bare en skøn morgengave! Og vildt med en måske graviditet lige op til!!! Kunne se kønt ud med røde pletter bag på den hvide kjole :lol:

Mega vildt - Vi ønsker os jo virkelig et barn. men jeg har virkelig været stresset. Så stresset, så jeg sprang en hel menstruation over.... :huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og som alle andre siger - hvor er det bare møgærgerligt med frisøren! Var det 6 personer fra kl. 8.30 til 13? manden må da ikke have haft nogen former for fornuftig sans.. Jeg skulle hjemmefra kl. 13 til vores bryllup og jeg var ved frisør kl. 8.30. Hun havde kun mig.

Det er så dejligt, at I alle følger med :D

Vi var seks personer og frisøren ankom kl. 07:45. Jeg kan heller ikke se, hvordan han skulle nå det, men man stoler vel på en prof.

0

Del dette indlæg

Lækre gaver! Håber at min W2B er ligeså kreativ!

Shit for en morgen, altså. Man skulle tro det var den 13., I var blevet gift. Det er en meget pæn klage du har skrevet. Jeg ville have slået ham ned :floejt:

Jeg elsker mine morgengaver :7himmel:

Jeg tror på at jeg kommer længst uden vold!

0

Del dette indlæg

Det er så dejligt, at I alle følger med :D

Vi var seks personer og frisøren ankom kl. 07:45. Jeg kan heller ikke se, hvordan han skulle nå det, men man stoler vel på en prof.

Han har stadig ikke haft nogen former for fornuftig sans :shooter: Men self. stoler man jo på en prof. - han skulle have et slag med en våd frossen avis!

0

Del dette indlæg

Synes det er rigtig godt skrevet. Spænende hvad svaret bliver

Og om der mon bliver et...

Tak for de pæne ord.

Håber jeg godt nok du får. Puha ellers var jeg blevet tosset.

Tænker især fordi du ved at beskeden er læst

Jeg ved ikke om jeg skal rykke ham, hvis han i sidste ende ikke svarer?

Jeg synes egentligt at det er på sin plads, men egentligt burde han bare svare.

Sikke en møg frisør!! Håber at du i det mindste får en undskyldning. Det er det mindste han kan gøre!! Især i forhold til tidsplanen!! :td::td::td:

Og nu det positive: GLÆDER mig til beretning!!! :biggrin::biggrin::biggrin:

Ja, det synes jeg også. Nu må v se om jeg overhovedet får et svar.

Hold da helt op en skod frisør :td: Hvor er jeg ked af det på dine vegne

Taaak, det var også en stor skuffelse på dagen, men det betyder knap så meget nu, men jeg vil stadig gerne have svar og en evt. kompensation ville da også være på sin plads

Ja en kompensation er da det mindste han kan gøre.... Jeg synes faktisk ikke det er fair... Desværre er frisører svære at "brokke" sig til fordi det er så "uhåndgribeligt i forhold til f.eks. en farvefejl på en kjole eller lign... Du får lige sådan en her :hug:

Jeg synes bare at min klage er ret nem at argumenterer for. Der skete så mange fekl, som bare ikke skal ske og som ikke er i orden.

Men jeg kan sagtens se hvad du mener - Tusind tak for krammer!!!

Ja vi er helt enige søde, og du SKAL også have en eller anden form for afslag i pris for han har ikke leveret den aftalte vare... Hvis ikke han svarer synes jeg egentlig kun det er fair at andre bliver advaret imod at benytte samme leverandør... evt. giv en vurdering af din oplevelse via TripAdvisor hvis man kan det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den kommer nok på den anden side af weekenden :)

Manden har været i Berlin siden tirsdag og kommer hjem på den anden side af midnat, s¨å tror bare jeg skal bruge weekenden på at ligge og kigge ham i øjnene :a1221:

0

Del dette indlæg

Beretning del 5

Brudens ankomst til kirken

Vi ankommer til kirken præcis 13:30 alle enormt stressede.

I min mors og hendes mands bil foran os vælter min mor og tre veninder ud, hvorefter min mors man prøver at finde en parkeringsplads.

Jeg bliver hjulpet ud af bilen af mine dejlige veninder og vi går de få meter hen til kirkens dør. Bagved mig kan jeg mærke at alle er helt oppe og køre: Følelserne vælter rundt, vi er pressede og hele situationen er bare så surrealistisk.

I alt mit overskud (HAH!) får jeg bremset op og sagt til højt, at nu slapper vi af og nyder det.

post-56633-0-92719400-1415035892_thumb.j

post-56633-0-82874800-1415035900_thumb.j

post-56633-0-31714700-1415035911_thumb.j

post-56633-0-46965700-1415035933_thumb.j

post-56633-0-10200900-1415035941_thumb.j

post-56633-0-80771500-1415035946_thumb.j

post-56633-0-55324700-1415035960_thumb.j

post-56633-0-24020200-1415035966_thumb.j

post-56633-0-27934100-1415035973_thumb.j

0

Del dette indlæg

Beretning del 6

:a1221: Indgang :a1221:

Vi kommer ind i våbenhuset, hvor en lettere irriteret kordegn venter - Bevares vi var også sent på den, men jeg kunne virkelig ikke gøre for det. HADER at komme for sent. Vi får et par minutter, måske mindre, til at gøre os klar og jeg giver tegn til at musikken kan starte. Musikken starter og mine brudepiger bliver nærmest skubbet ind i kirken.

Jeg får at vide at samtlige brudepiger triller en tåre på vej op af gulvet - De er så søde :7himmel:

Da den sidste brudepige er gået ind, venter min far og jeg 5-10 sekunder og så begynder vi at gå.

Jeg er stadig mere stresset og føler at jeg ser det hele fra oven.

Der er mange mennesker i kirken og den lille kirke er godt fyldt op.

Jeg nyyyyder utroligt nok turen op af kirkegulvet, men først da jeg ser min mand stå rørt og tårevædet oppe ved alteret falder jeg til ro.

Min far og jeg stopper halvvejs oppe ad kirkegulvet. Vi står stille i et øjeblik og jeg giver tegn til min far om, at i kan fortsætte.

Jeg får kigget rundt og smilet til mange af gæsterne, men også set på min smukke mand.

Da vi kommer op til alteret, hvisker jeg "hej" til min mand og giver ham en forsigtigt knus. Derefter giver jeg Kasparrs forlover et knus og forsøger at sætte mig ned. Min far må hjælpe mig med brudekjolen, da den skubber til stolene.

Vi tager plads, mens "Canon in D" stadig lyder ud i kirken.

Jeg ville sådan ønske, at jeg kunne dele min mors video med jer. Hun filmede hele vores indgang.

Jeg prøver at linke til min indgang her og så må vi, om det virker :)

post-56633-0-28501000-1415036091_thumb.j

post-56633-0-40412400-1415036095_thumb.j

post-56633-0-21533900-1415036104_thumb.j

post-56633-0-96372700-1415036111_thumb.j

post-56633-0-50324700-1415036127_thumb.j

post-56633-0-27534600-1415036133_thumb.j

post-56633-0-87587800-1415036140_thumb.j

post-56633-0-61673500-1415036148_thumb.j

post-56633-0-15436100-1415036157_thumb.j

post-56633-0-91021900-1415036161_thumb.j

post-56633-0-27557200-1415036173_thumb.j

post-56633-0-29001400-1415036209_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer