goa

Boxershorts - personlige

14 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har lige snakket med tshirtbix.dk det er et firma i Randers og de kan også lave tryk på boxershorts :-) hvis jeg kom med boxershortsene skal jeg give 70 kr :-)

Men på min H2b's boxershorts skal der være et billed af min mor ;-)

Tak, dem vil jeg lige prøve at kontakte såfremt jeg ikke finder andre muligheder. Har fundet nogle fine på en irsk hjemmeside, men de er hvide og det vil min kæreste selvfølgelige ikke have. Der må gerne være tryk på, hvilket han synes er sjovt, meen de skal jo være sorte. Mon man kan lave tryk på sort?

Ellers mener jeg, at der er en t-shirts tryk-forretning i Århus. så det kunne måske også være en mulighed.

Sjov ide med billede af din mor. Er der en historie bag det??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ham der har firmaet er super flink og meget hjælpsom så er sikker på han kan hjælpe dig :wink:

man kan helt sikkers trykke på sort :-) og historie og historie ikke rigtig der skal bare være et billed af hende og så skal der stå HJÆLP !

de har et godt forhold til hinanden der er bare for at tage lidt pis på det med svigemor ;-)

håber du finder ud af det :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg bestilte engang folietryk fra et trykkeri, (multitext ringsted), sendte en mail med det jeg kunne tænke mig + mål og så sendte de det hjem til mig, så kunne jeg selv stryge det på :)

kan desværre ikke huske hvad det kostede.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer