Sign in to follow this  
Followers 0
Sens

Vejret

9 posts in this topic

Hej skønne kvinder..

Vi skal finde en ny dato, for at få drømmestedet.

Vi vil gerne have det stadig er forholdsvis varmt, men nu hvor jeg tænker over det, forsvinder minderne om de forskellige måneder.

Hvordan er temp. ca i slut september/midt oktober?

Tak :biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg har fødselsdag i september og jeg må sige at uanset hvor sød jeg har været, så byder slut-september sjældent på det bedste vejr. I starten af september kan man sagtens være heldig at solen skinner smukt fra en klar blå himmel, men varmen er det nok mere så som så med... :)

0

Annonce ♥

Omvendt så holdes der jo rigtig mange bryllupsfester i september og for den sags skyld også i oktober og april/maj. Når jeg taler med folk der sidder og sveder under middagen plejer jeg at sige til dem at de skulle prøve at være til bryllup i juni - august (hvis man ellers kan regne med vejret der) for der kan det blive meget varmt. Udover at de fleste godt vil undgå regnvejr og stormvejr så er det ikke altid en ulempe at vejret måske ikke er strålende soskinsvejr, når vi ser bort fra havefesterne. Men jeg vil også sige start september med det forbehold at man slet ikke kan regne med vejret. :)

0

Det er rigtigt..

Vores "problem" er at vi har valgt lokale ud fra at vejret er nogenlunde, men ja, man kan aldrig være sikker med vejret.

Så vi satser og har valgt d. 28 september. :biggrin:

0

Nu kan vejret selvfølgelig være forskelligt fra landsdel til landsdel. Jeg var selv i Gilleleje i går og tænkte faktisk undervejs på at vejret ikke kunne have været bedre. Det var varmt nok til at folk kunne opholde sig udenfor ved ankomsten og ved serveringen af kagen og samtidig var det ikke så varmt at folk ikke kunne holde ud at være i lokalet (hvorved et selskab let bliver spredt).

0

Sidste år var vi til bryllup den 1. oktober.

Det var simpelthen så varmt at der ikke var én herre tilbage med jakken på da klokken blev 20. Så det kan godt lade sig gøre med godt vejr sidst i september, men der gives sjældent garantier

0

Annonce ♥

Der kan jo ALDRIG gives garantier for vejret! Men der er jo nok en grund til at august er den måned med flest bryllupper, fordi det ofte er stabilt tørt og solrigt vejr. Men det kan jo så til gengæld være MEGET varmt! :biggrin:

Vi har med vilje valgt bryllup sidst i september, fordi det ikke lige behøver at være så varmt igen, men jeg synes ofte at man har flot solrigt septembervejr.

Jeg er efterhånden ret afslappet omkring hvordan vejret kan finde på at være på vores bryllupsdag - jeg er ret overbevist om at vejret ikke kan ødelægge noget som helst på dagen! :) Og nu har jeg jo købt en brugt Lisbeth Dahl paraply herinde hvis der skulle falde et par dråber...

(Hvis det skulle storme og øsregne regner jeg med at vi kan tage nogen af billederne i kirken og våbenhuset - det skal nok gå...)

Edited by Luciabruden
0