Millebabe

jer med langt hår - havde i ondt i knolden?

11 indlæg i dette emne

Som overskriften lyder. Kan I holde ud at have opsat hår en hel dag (og nat) ?

Har lige testet perfekt knold med valk og det er no-go for mig. Jeg holdt ikke mere end 3-4 timer, da mine hårrødder gik i krampe.

Jeg tager ofte mit hår ned i løbet af aftenen da det bliver ret tungt. Men det vil jo være ærgeligt at være nødt til at ødelægge bryllupshåret inden middagen er omme.

Hvad gjorde/gør i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke gift endnu og har derfor ikke haft højt hår hele min bryllupsdag endnu :lol:

MEN Når du har så langt hår, tror jeg du skal ofre en frisør, hvis du gerne vil have det sat op. De kan altså nogle tricks, så vægten af håret bliver bedre fordelt. Det kan evt. være frisøren vil fravælge nogle frisurer fordi de skal sættes op på en dum måde. Fx, når du sætter alt håret i en knold med valk, så er al vægten jo lige der i hestehalen, så det er måske ikke den bedste frisure til dig.

Redigeret af SoExited
0

Del dette indlæg

Gir dig hel ret ;-) de penge er lagt godt ud

Jeg er ikke gift endnu og har derfor ikke haft højt hår hele min bryllupsdag endnu :lol:

MEN Når du har så langt hår, tror jeg du skal ofre en frisør, hvis du gerne vil have det sat op. De kan altså nogle tricks, så vægten af håret bliver bedre fordelt. Det kan evt. være frisøren vil fravælge nogle frisurer fordi de skal sættes op på en dum måde. Fx, når du sætter alt håret i en knold med valk, så er al vægten jo lige der i hestehalen, så det er måske ikke den bedste frisure til dig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vælg en half up frisure (google søg "half up bridal hairdo"), og få en frisør til at sætte det.

Det bliver smukkere og holder bedre.

Jeg sætter af og til mit hår op, og jeg kan godt få en øm hovedbund ind imellem, men det kommer meget an på frisuren. En knold med elastik og valk er totalt pineri.

post-57058-0-52338700-1338828170.jpg

post-57058-0-49108400-1338828210.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg havde ikke knold, men havde det krøllet og trukket tilbage og havde så et tungt smykke i, men synes ikke det var noget problem med "ondt i knolden". Dog faldt smykket (med slør) af nogle gange, men det var lige til at sætte i igen.

0

Del dette indlæg

Jeg har langt hår og havde mit i en knold sat af en frisør. havde en tid ved frisøren kl 8.30 og var færdig der kl 11. Jeg synes ikke jeg havde problemer med at holde ud af have håret sat op. Dog begyndte det nederste af håret at løsne sig kl 2.30 (havde også danset meget), så jeg tog det ud lige inden vi kørte hjem kl 3, men så var det også lettere at komme i seng, da vi kom hjem.

522370_4152012123492_777175234_n.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg havde halvt oppe og stylist Charlotte Elsted havde lavet en knold med ekstra hår. Den begyndte at falde ned i kirken og man kunne mærke nåle under sløret. Sløret var sat ud over knolden. Efter lokation hvor vi tog billeder var det faldet så meget ned at nålene stak i hovedbunden og man kunne se, at den hang ovre i højre side og håret oven på hovedet var trukket hårdt tilbage pga. vægten. Om det var dårligt sat op og/eller stylisten skulle have brugt valk i stedet for ekstra hår, det ved jeg ikke. Men jeg endte med at tage mit ud, for det så forfærdeligt ud.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror lidt det handler om tilvænning... Hvis man aldrig har håret oppe, så kan det satme gøre ondt - især når det skal ned igen... Derudover har jeg tit problemer med hovedpine, hvis jeg har håret stramt tilbage (hvilket jeg mærkeligt nok ofte har)...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer