CilleTX

C&N, rockabilly-style. /Påbegyndt beretning - takkekort bestilt/

1,205 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åh, jeg kan ikke huske, om der skal være turkis med? :unsure:

Men ellers har Lola Ramona disse sko:

86061-b.jpg

Dem har jeg også kigget på - synes de er SÅ fine, så jeg overvejer dem :biggrin:

Der skal ikke være turkis på, men det er den farve jeg er mest hooked på lige nu. Men altså, Lola Ramona offentliggør snart billeder af næste sæsons sko, så jeg skal lige holde øje med hjemmesiden... Det kunne også sagtens tænkes at man kunne blive fristet af sko til andre anledninger :fløjt:

0

Del dette indlæg

Der skal ikke være turkis på, men det er den farve jeg er mest hooked på lige nu. Men altså, Lola Ramona offentliggør snart billeder af næste sæsons sko, så jeg skal lige holde øje med hjemmesiden... Det kunne også sagtens tænkes at man kunne blive fristet af sko til andre anledninger :fløjt:

Lola Ramona kan man altid blive fristet af... Siger jeg, som lige har bestilt mit andet par sko fra Lola Ramona :fløjt: :fløjt: :fløjt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk! Det kan jo sagtens være at der er forskel på modellerne mht størrelse, og jeg har tit kunne trylle med en sål hvis det drejer sig om 1/2 til 1 størrelse. Håber, du bliver glad for dem!

Hov, havde helt overset dit svar :blush:

Jeg satser på sålen, hvis jeg får dem. Men mon ikke, de har været til salg derinde i et stykke tid... :happy:

0

Del dette indlæg

Lola Ramona kan man altid blive fristet af... Siger jeg, som lige har bestilt mit andet par sko fra Lola Ramona :fløjt: :fløjt: :fløjt:

Hvis ikke det var fordi jeg skulle spare sammen til det der bryllup der, så havde jeg også bestilt et par stykker. Og nogle af hendes tasker... :fløjt: :fløjt:

0

Del dette indlæg

De der blå med prikker fandt jeg på designerdesirables.com.

Men de er lidt høje også...

1328033050-98244600.jpg

Tilgengæld er de på tilbud :toot:

Tilbud er altid godt (og potentielt farligt) :lol:

Men jeg tror desværre du har ret i, at de nok også er for høje - jeg kunne bare ikke se hælen tidligere.

Desværre, for de er bare fine! :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis ikke det var fordi jeg skulle spare sammen til det der bryllup der, så havde jeg også bestilt et par stykker. Og nogle af hendes tasker... :fløjt: :fløjt:

Uhh, jeg har denne taske fra Lola Ramona og den er såååååååå fin

lr-taske-rod-slojfe-4325181-600x600.jpg

Kunne godt tænke mig denne:

lola-girlie-taske-4416354-600x600.jpg

Orv, de er fine!!

Jeg har fundet denne på trendsales, som bare er så fin:

post-58523-0-98823400-1351450417.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

UUuhhhh, en lækker taske og så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Ja, og den er ikke engang så dyr... :fløjt:

Den ville da være den lækreste brudetaske :fløjt: :loveshower: :fløjt:

Jeg ville nu nok komme til at bruge den til hverdag ;-)

Desværre ser det ud til at den er solgt til anden side :-(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle flotte sko og tasker du har i spil her, bliver spændende hvad du vælger :)

Ih tak :)

Jeg fandt Lola Ramona skoene med prikker og turkis sløjfe på trendsales og har købt dem :cheerleader3:

Nu håber jeg bare de er ligeså fine IRL som på billedet!

Uh Lola Ramona har godt nok en masse lækre ting.... gid man var den der havde vundet i lotto her i weekenden.. :a1221:

Åh, ja 135 mio! Så kunne man godt nok have fået maaaaange Lola Ramona sko og tasker.... Og rejser og møbler og nyt sted at bo og... :fløjt: :7himmel:

Forsinket tillykke med milepælen :cheerleader3: Rigtig lækre sko og tasker du har fundet :)

Mange tak :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cowsleep: eh.... jeg var for sent ude til at få set kjolen.... ææææv

og jeg er ellers på jagt efter tea-lenght kjoler også.

Må jeg nappe en smugkigger alligevel? Plz plz plz? Eller kan du sende mig et par gode fif? Jeg er nemlig ved at være ret "kjole-skruk"!

Må snart prøve noget... :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:cowsleep: eh.... jeg var for sent ude til at få set kjolen.... ææææv

og jeg er ellers på jagt efter tea-lenght kjoler også.

Må jeg nappe en smugkigger alligevel? Plz plz plz? Eller kan du sende mig et par gode fif? Jeg er nemlig ved at være ret "kjole-skruk"!

Må snart prøve noget... :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Åh vil altså meget gerne vide hvor du har set nr. 2 kjole fra din kjoleinspiration er fra...

Kh dorte :denmarkflag:

Kjole nr. 2 kan jeg desværre ikke hjælpe dig med - jeg fandt den ved en billedsøgning på google, men hverken navn eller butik :( Ærgerligt, for den er ellers såååå fin!

Mht. fif, så er det egentlig bare at prøve. Der er nogle forskellige tea length kjoler at vælge imellem på markedet, og ellers er der en del lange kjoler, der kan kortes ned til tea length...

Jeg synes disse to hjemmesider har nogle fine, fine kjoler, hvis man er til de 50'er inspirerede kjoler:

vivian of holloway og honeypie boutique

Og jo, selvfølgelig må du se min kjole :wink:

Redigeret af CilleTX
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer