CilleTX

C&N, rockabilly-style. /Påbegyndt beretning - takkekort bestilt/

1,205 indlæg i dette emne

De ser super godt ud, dem kan du godt være stolt af, fedt at de er så gennemførte.. Her går jeg på barsel så det er kun den lilles søvnmønster som kan komme i vejen, til gengæld har jeg aldrig fri/weekend :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser rigtig godt ud :thumbsupsmileyanim: Syens også det er noget pjat med arbejde(skole i mit tilfælde) når man meget hellere vil lave invitationer :wink:

JA, det er :wink: Hvad er det du læser?

Mange tak :hug:

De ser super godt ud, dem kan du godt være stolt af, fedt at de er så gennemførte.. Her går jeg på barsel så det er kun den lilles søvnmønster som kan komme i vejen, til gengæld har jeg aldrig fri/weekend :lol:

Takker :biggrin:

Puha, nej det har du jo faktisk ikke! Men de er nu skønne alligevel, sådanne små søvndrænende trolde :7himmel: Heldigvis da :wink:

Wow hvor er den bare blevet fed :) synes altså det er de fedeste invitationer jeg nogensinde har set, synes det er så gennemtænkt og -ført. Bliver spændende at se hvad folk siger til dem :)

Ej, hvor er du sød! Bliver helt rørt :blush:

Jeg glæder mig også til at folk får dem - både pga deres reaktion når nu man har brugt så meget tid og energi på dem, men også fordi det hele så bliver mere officielt. Giver det mening? Det er nok også derfor mit arbejde er ekstra irriterende i øjeblikket når det kommer "i vejen" for bryllup :wink::lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de bare blevet SUPER flotte Cille :denmarkflag: :denmarkflag: Ihhh, altså ville bare så über-begejstret hvis jeg blev inviteret til bryllup med sådan en gennemført invatation :thumbsupsmileyanim:

Mange tak, hvor er du sød!

Håber virkelig vores gæster har det på samme måde :)

0

Del dette indlæg

Bah...

Jeg har ligget syg siden søndag og er først i dag blevet nogenlunde frisk. Hvor er det bare træls at ligge vandret på sofaen i så mange dage og bare ikke kunne overskue noget som helst, hverken arbejde eller bryllup - og det er jo ikke ligefrem fordi der er noget godt på TV i dagtimerne :td:

At jeg har ligget syg betyder at jeg kommet bagud både på arbejde og med mine invitationer; jeg er HF-lærer og mine kære kursister på alle tre hold har afleveret skriftlige opgaver, som bare venter på at jeg skal rette dem...

Det var planen, at jeg ville have klaret det inden juleferien (den 21), men er jo nu kommet en uge bagud og skal desuden være censor (i Sønderjylland!!) på næste tirsdag, så der går også lidt tid med at sætte mig ind i de tekster... Så ja, det ser ikke rigtig ud som om jeg kan nå at blive færdig inden juleferien med alle opgaverne :(

Nå, forhåbentlig kan jeg nå en del på søndag, hvor der jo alligevel er varslet snestorm - så kan man vel lige så godt bruge dagen på at rette opgaver, ikke?

Well, som jeg skrev længere oppe, så har jeg været nogenlunde frisk i dag, så jeg har brugt dagen på noget fornuftigt: invitationer :tunge:

Jeg har fået skåret alle de runde "CD"-labels, der skal sidde på LP'erne: 42 stk.

Der var ikke nok tape til at lave alle LP'erne færdige, desværre - men jeg fik dog lavet dem jeg kunne: 17 down, 5 to go!

Derudover mangler jeg "kun" at skære 21 stk forsider, 21 stk midtersider og 21 stk bagsider og at klistre det på mine omslag. Mon jeg når det inden næste weekend, hvor vi skal holde julehygge med det meste af familien og derfor gerne vil uddele dem?!? :blink:

Men en lille, midlertidig blærerække skal I da ikke snydes for:

post-58523-0-56557500-1354916005.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, den var en ordentlig omgang sygdom og super træls at det nok gør at du ikke når det du gerne ville have nået inden juleferien :( Men nu går det da fremad med invitationerne og hvis du ikke når det til i gerne ville have givet dem, så når i det jo senere, du er jo heldigvis stadigvæk i rigtig god tid :)

0

Del dette indlæg

Puha, den var en ordentlig omgang sygdom og super træls at det nok gør at du ikke når det du gerne ville have nået inden juleferien :( Men nu går det da fremad med invitationerne og hvis du ikke når det til i gerne ville have givet dem, så når i det jo senere, du er jo heldigvis stadigvæk i rigtig god tid :)

Ja, det var en værre omgang! Og meget typisk: man bliver altid syg, når man ikke har tid til det :rolleyes:

Du har jo helt ret - vi har masser af tid inden brylluppet, så der er tid nok til at få lavet invitationerne færdige uden stress :tunge: Det er jo kun oppe i mit hovede, vi har travlt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, jeg kan faktisk ikke huske, om der var professionel fotograf med i kirken, da de blev gift - men jeg tog masser af billeder inde i kirken (også til barnedåben) og det mener jeg også at andre gæster gjorde, så jeg tror ikke kirken har nogle forbud overfor det.

Men man kan jo risikere at den enkelte præst har et problem med det...?!?

0

Del dette indlæg

Tak for svar :) Vi skal jo også tale med præsten, men turde ikke helt kime dem ned med spørgsmål :blush: Tror ikke præsten går lige så meget op i vores bryllup som jeg gør :blink: hehe...

Nej, det gør han/hun nok ikke - det ville egentlig være ret skræmmende, hvis præster gik lige så meget op i et bryllup som brudeparret selv :blink::rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Blærerækken

ENDELIG er vi blevet færdige med invitationerne! Så mangler vi bare at få kuverterne hjem, så vi kan få dem sendt :thumbsupsmileyanim:

Min H2B og jeg tog en DIY-aften sammen i onsdags, hvor vi fik lavet de fleste færdige (indtil vi løb tør for dobbeltklæbende tape - igen!) og fortsatte torsdag, hvor de sidste blev færdige. SÅ lækkert! Og så afsluttede vi dagen med en dateaften i biffen, hvor vi så Hobbitten :biggrin:

Først et billede af min søde H2B, der flittigt klistrede siderne på, mens jeg målte op og skar de sidste ting ud:

post-58523-0-77776600-1355573865.jpg

Dernæst de obligatoriske blærerækker - pladerne og omslagene :) :

post-58523-0-39274300-1355573888.jpg

post-58523-0-73232000-1355573897.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud :cheerleader3: De er simpelthen så fede jeres invitationer :) Lyder som om i har haft et par hyggelige dage med dem :)

Mange tak! :biggrin: Og ja, vi har bestemt hygget os med dem - hvilket er heldigt, for et øjeblik nåede jeg ellers at blive lidt stresset over dem...

Iiih, hvor er det bare flot Cille :cheerleader3::7himmel:

Tak for sidst i øvrigt :) Håber du havde en god julefrokost :balloon:

Mange tak! :biggrin:

Og selv tak for sidst - håber også du havde en god julefrokost :balloon:

Ihh hvor ser det hyggeligt ud med DIY-aften :)

Det var SÅ hyggeligt - og han gik virkelig op i det :)

0

Del dette indlæg

Det er altså nogle overordentligt seje invitationer! :thumbsupsmileyanim:/> Og godt at I også fik hygget mens I lavede dem - det er jo også vigtigt.. :)/>

Tak! :-)

Ja, det er det bestemt - og han har virkelig fået ejerskab over invitationerne ved at have været med. Det er jo også ret vigtigt, det er jo trods alt ikke kun mit bryllup, haha ;-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer