Mrs. West

MPW 10.11.12 - Lille update

222 indlæg i dette emne

:loveshower: Velkommen til planlægning af vores bryllup 10.11.12 :loveshower:

:heart: Føler mig som verdens heldigste pige fordi jeg skal giftes med min drømmemand :heart:

Så kan jeg ikke holde mig fra det længere... Efter at have brugt sitet lidt passivt de sidste par år, ved blot at samle masser af inspiration fra alle i fantastiske kvinder, kunne jeg lige pludselig ikke stå for fristelsen længere.. NU måtte jeg lave min egen tråd.. Og ska da indrømme at jeg allerede fortryder jeg ikke har gjort det noget før :blush:

Maden

Nøglepersoner på dagen:

Forlover: Gommens ældste søn (16 år)

Brudepige: Gommens datter (9 år)

Toastmaster: Min onkel

Brudens "far" (han følger mig op): Min onkel

Gavekoordinator: Min kære svigerinde (som også står for bryllupskagen)

"Nøglebærer" sørger for at de gæster der har bestilt værelse på Sonnerupgaard får deres nøgle: Gommens bedste ven

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for den dejlige velkomst :loveshower: Det er super skønt...

Er glad for at jeg har fået oprettet denne tråd, selvom det lige pludselig gav liiiidt stress at komme endnu mere ind i bryllupsverdenen... Men, men, men, nu er jeg "inde i varmen" og der er trods alt stadig lige over 5 mdr. til og vi har jo en del af planlægningen klar :biggrin: Så tænker at det er tid til at fortælle lidt om os og vores store dag :heart:

Jeg er 23 og min H2B (føler mig SÅ meget insider her på BryllupsKlar ved hjælp af disse udtryk :) ) fylder 35 lige om lidt. Og ja, vi har måtte høre en del for denne aldersforskel (specielt fra min familie) men det er aldrig noget vi selv har haft problemer med. En ting dette har bevirket er at mine far ikke bifalder vores forhold og faktisk har meldt sig helt ud, deltager ikke i noget vi inviterer til og vi ses dermed ikke. Han bliver selvfølgelig inviteret til brylluppet, men regner stærkt med at han ikke kommer. Til gengæld er min svigerfamilie rigtig meget på banen og det er jeg lykkelig for :heart::rolleyes: Derudover har min moster og onkel valgt at give brylluppet, hvilket vi selvfølgelig også er super taknemlige for :biggrin:

Min mand har 3 børn fra 2 tidligere forhold, 2 drenge og en pige (som selvfølgelig skal være brudepige!) De glæder sig utroligt meget og bliver selvfølgelig en stor del af dagen.

Vi har boet sammen g været kærester siden 01.01.2009, var faktisk mere eller mindre flyttet ind på dette tidspunkt, sov ihvertfald kun hos min nu kommende mand.. Så ja, det hele gik ret hurtigt i starten, men det var bare det rigtige for os :heart:

Tema: Farvetemaet bliver alle nuancer af hvid. Vores lokation kører med lidt forskellige farvenuancer i tæpper mm og synes ikke re matche det med noget der bare var mig (manden er MEGET ligeglad med farvevalg, det er mere de store linier der betyder noget der) Det bliver umiddelbart ikke noget tema udover det, vil blot holde det romantisk og hyggeligt og dog er vi begge bidt af styrketræning, så med lys og lygte efter nogle minihåndvægte til dekoration, de ska/behøver ikke veje noget, så hvis nogen har et link :blink: !!

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tillykke med frieri og bryllup... Selvfølgelig kl 13 hehe......

Nicolai - jeg har været dernede nu 3 gange (fandt kjolen første gang, prøvede en gang til og hentede den for 1 uge siden) og jeg har været gladest for Mette.. Men en ting skal du være sikker på, de kender deres kjoler, hold da op.. Jeg snakkede med hende lidt tid om hvad jeg vidste jeg var til og ikke til, hvad jeg troede jeg ville og ikke ville, og hvad jeg måske gerne ville prøve af "wildcard".. Nr 2 kjole købte jeg, og nr 1 sad suværent godt, var bare ikke lige i øjet til min smag.

Da jeg var nede og hente min kjole var der en nybagt mor inde og prøve kjole, og vupti stod hun i en super smuk kjole med smalle stropper, som kunne vippes ned til amning hehe.. Den havde jeg ikke tænkt på!

Ellers hvis du er str. 38 kan du kigge forbi min tråd og se min kjole, den ryger til salg efter mit bryllup.. ;)

0

Del dette indlæg

Det med aldersforskellen ville jeg heller ikke hænge mig i. Inden for de seneste 2 måneder har jeg været ude til 2 bryllupsfester hvor bruden var i midten af 20'erne og gommen var i midten af 40'erne. Alder betyder ingenting (udover at den ene nok går på pension før den anden). :) Sonnerupgaard går I bestemt ikke galt i byen med. Det er et meget eftertragtet bryllupssted. Ikke mindst fordi der er 3 vidt forskellige festlokationer så man kan vælge det man mest er til og som egner sig bedst til selskabets størrelse.

0

Del dette indlæg

Tak ska I ha' :biggrin:

Røde - hvor er det skønt at høre! Dejligt med en der har gode erfaringer, kunne jo altså heller ikke forstå hvis de sku være så dårlige, når de nu er rykket i nye lokaler og det ser ud til at gå så godt... Har haft aflyst en tidligere tid, da prinsessen (bonusdatteren, ikke mig :wink: ) blev syg :( . Og de var bare så søde og forstående, ønskede god bedring og det hele og var helt fine til at komme med den nye tid...

diskobil - Hvor er det fedt! Tror også det efterhånden bliver mere og mere almindeligt med noget aldersforskel og generelt bare nogle "anderledes" forhold. Skønt at folk trodser alderen. Og uuuh ja, er så glad for vi har valgt Sonnerup Gaard :cheerleader3: vi havde familien med nede og se det da der var et stort åbent hus arrangement og de synes også det er et rigtig dejligt sted.. Vi har jo valgt Hovedbygningen, men kunne sagtens ha' set os være i Laden! synes bare den er stoooooooor i forhold til vores ca. 50 gæster :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

fedt tidspunkt i har valgt og der med alderen, ja hvis du sprøge mig kan jeg ikke se noget problem der.. ikke fordi der er den vilde mellem min h2b og jeg (kun 7 år :) ).. som man kan sige kærlighed har jo ingen alder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke bodybuilder nej, står i klassen der hedder bodyfitness. Det handler stadig om at være trænet og med muskler, men med mere fokus på proportioner og symmetri end muskelmasse - er også en del mindre end bodybuilderne.. Og så foregår bodyfitness i høje hæle og med MASSER af bling :loveshower: Men det er under samme forbund som bodybuilding 8der findes også atletik fitness samt bikini klasser) www.dbff.dk - hvis nogen skulle være blevet nysgerrige :thumbsupsmileyanim:

Sommer09 - Nej lige præcis og den overvinder jo også alt den kærlighed :wink: Iiih, ka se du er gåët igang herinde noget før mig i forhold til hvornår brylluppet ligger, hvor er det skønt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har jo valgt Hovedbygningen, men kunne sagtens ha' set os være i Laden! synes bare den er stoooooooor i forhold til vores ca. 50 gæster :)

Helt enig. Mange kan godt lide den rustikke stil i Laden (med god grund) men den egner sig klart bedst til selskaber fra 70-80 personer og opefter og selv når vi er oppe i de størrelser vælger mange at "opdele" den i en middagsdel og en "festdel". Der har jeg normalt valgt at flytte gearet efter middagen fordi der ellers ville blive alt for lang afstand til selskabet under middagen, til at man kunne levere dinnermusik (og musik til festsangene) med et fornuftigt resultat, når det nu skal være andet end en CD der bare står og kører hele tiden (og det skal det i vores verden).

Festsalen i hovedbygningen er lidt smal og aflang. 50 personer er nok en meget passende størrelse hvorimod det ville knibe med 60 og så vil jeg tro at runde borde mere eller mindre er udelukket fordi det tager for meget plads op. Sidst jeg spillede i hovedbygningen var der en tendens til at selskabet blev lidt spredt efter middagen da der blev drukket kaffe inde i de tilstødende lokale men det oplever man mange steder og er et generelt "problem" som jeg også ofte hører kolleger omtale. Der skal man jo bare hele tiden som udøver huske på at en bryllupsfest er andet end musik og dans. Det er også socialt samvær og smalltalk. :)

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med din egen tråd :loveshower:

Og velkommen til det mest fantastiske forum...

Alder er bare et tal.. Selvfølgelig betyder alder noget, men det er jo hvad man selv gør frt til.. Personlighed og fælles interesser er - efter min mening - det vigtigste i et forhold.. Udover kærlighed, respekt og alle de andre ting selvfølgelig :wink:

Min mand er 25 og jeg er 32, der er aldrig nogen i familien der har været negative, men hører da alligevel lidt kommentarer engang imellem.. :lol: Sådan er det bare.. (min ex kæreste var iøvrigt 41 og jeg var 26 da vi blev kærester og flyttede sammen - alder er bare et tal)

Btw - forstod jeg det rigtigt, at din moster og onkel betaler hele gildet? :o Hold da op.... Hvor dejligt for jer.. I må da have et super godt forhold... :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med din egen tråd :-) Er det dig på billedet?

Mht. bryllupsrejse ned i varmen, så syntes jeg jo Lanzarote er et fantastisk sted, men jeg er nok også lidt farvet af kæresten har familie dernede :-) Men der er smuk og anderledes natur, lækkert vej, smukt hav, masser af shopping muligheder ( både mærkevarer og billig skrammel :lol: ) , det er toldfrit område så mange ting er super billige, der er masser af lækre spisesteder, samt flere forskellige ting at se/opleve, bla. vulkanerne, og den smukkeste zoo.

Vi håber at få nok penge i bryllupsgave, ti at vi kan tage derned på bryllupsrejse/familie besøg.

0

Del dette indlæg

Bobsi - Fuglbek - Nanok - tak ska I ha' :biggrin:

diskobil - ja ku godt forestille mig at der hurtigt bliver langt mellem det hele, men helt sikkert også fedt at holde fest i Laden.. vi har også tænkt os et langt bord i Hovedbygningen, som du siger tager de runde for meget plads og vi synes derudover at alle ser selskabet bedst ved et langt bord.. men alt kommer jo meget an på hva man vil med festen, hvilket lokale man har mm. :) Mht. musikken har min svoger en masse udstyr, musik og har tidligere står for den del ved de store familiefester, så den har han påtaget sig :wink:

Shedevil - Faktisk ikke så ofte set at det er kvinden der er ældst (og hvorfor ikke egentlig???) dejligt at i er lykkelige sammen.. Synes jeres Winter Wonderland bryllup er heeeeelt fantastisk :thumbsupsmileyanim:

Elsker sådan noget, det er forholdsvis simpelt farvemæssigt, men, men, men hvor kan der bare gøres meget med glimmer, glitter og sparkle :rolleyes: Ser ud til at I havde en FANTASTISK dag!

Og ja, du forstod det helt rigtigt, det er min moster og onkel der betaler. De har aldrig selv kunne få børn, men jeg har været lidt af et bonusbarn hos dem og tilbragt meget af min barndom der, nogle af de bedste minder jeg har fra min barndom er hos dem :heart:

Rikke aka Rapanden - Ja det er mig på billedet :) seneste konkurrence i Sandefjord, Norge. Uuuhhhh, Lanzarote, det ku jeg godt! Ka godt forstå I har et helt specielt forhold til stedet, det gør da også bare noget ekstra at have familie der, så må man være lidt tættere knyttet til sådan et område.. selvom man måske ikke er der så ofte som man gerne vil. Vil helt sikkert smutyte ind og kigge om der ikke er afgang dertil dagen efter brylluppet.. Vi vil gerne rejse om søndagen nemlig.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til dette fantastiske forum. Man bliver dybt afhængig. Alder er kun et tal, min bror er feks gift med en der er 12 år yngre end ham. Og de har det fantastisk. Jeg selv har engang været kærester med en der var 20 år ældre. Min h2b er dog kun et enkelt år ældre, men hva, så længe man har det godt sammen så er alt andet jo lige meget. Og fedt med en sponsor, er der så loft på? ;-)

1

Del dette indlæg

Tak Prutuglen :) Det der med afhængigheden er jeg allerede ved at mærke synes jeg, der er jo hele tiden nye super-tips som jeg kan bruge! :thumbsupsmileyanim: Og så er det bare skønt og romantisk at læse alles historier :heart:

ku ikke være mere enig mht. alderen :wink:

Loft er der ikke på nej, har jo spurgt meeeeeget til det, men det blev ret hurtigt for meget for min moster som bad mig om at holde min mund omkring økonomien :blush: Hih, så det gør jeg så nu... Meeeen, tænker da lidt over det.. Ved at min moster og onkel vil bruge alt hva der skal til, men selvom jeg elsker at vi skal giftes og selvfølgelig ønsker et unikt og fantastisk bryllup skal det ikke være skruet helt op på et eller andet vildt niveau.. Jeg vil stadig føle at H2B og jeg selv er med i det og at brylluppet ikke bliver større end os :biggrin:

Kan se der ikke er længe endnu til jeres store dag. Har du så styr på det meste eller er det presset? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Søger forresten denne frakker (eller noget lignende) Synes den er helt fantastisk smuk og passer til årstiden :rolleyes: Men har ikke kunne finde nioget nogen steder. Er der nogen af jer der har set, eller måske endda selv brugt noget lignende? :)

post-54132-0-78423300-1339740410.png

0

Del dette indlæg

Disse kroner bestiller vi en del af, det er nogle Sonnerup Gaard selv lejer ud (ligesom de udlejer duge, servietter og 17.000 andre ting og sager :wink: ) og tanke er lidt ligesom her at lave blomsterdekoration i dem. Det er min svigermor der står for dette, hun er super til sådan noget :thumbsupsmileyanim: Tænker dog at de skal være lidt mere "tætte" og fyldt op og så selvfølgelig hvidt,hvidt,hvidt, som vi jo går efter :rolleyes:

post-54132-0-11436500-1339741162.jpg

Redigeret af Mrs. West
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer