Maj83

Har i købt brudetaske?

24 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg gider ikke bruge penge på det.. Jeg vil alligevel ikke have en taske med mig op af alteret.. Jeg regner med bare at tage en af de tasker jeg har herhjemme, til at putte lipgloss, cigaretter, mobil, pung osv i.. Og så kan min mor få lov til at sidde med den under vielsen, og til festen kan den hænge på min stol... Jaja, jeg er ikke så elegant , jeg regner med at tage en skuldertaske med :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gider ikke bruge penge på det.. Jeg vil alligevel ikke have en taske med mig op af alteret.. Jeg regner med bare at tage en af de tasker jeg har herhjemme, til at putte lipgloss, cigaretter, mobil, pung osv i.. Og så kan min mor få lov til at sidde med den under vielsen, og til festen kan den hænge på min stol... Jaja, jeg er ikke så elegant , jeg regner med at tage en skuldertaske med :fløjt:

-HAHA- Det får min søster så lov til :lol: og nej jeg regner ikke med at købe en.. har så mange så fine tasker....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg gider ikke bruge penge på det.. Jeg vil alligevel ikke have en taske med mig op af alteret.. Jeg regner med bare at tage en af de tasker jeg har herhjemme, til at putte lipgloss, cigaretter, mobil, pung osv i.. Og så kan min mor få lov til at sidde med den under vielsen, og til festen kan den hænge på min stol... Jaja, jeg er ikke så elegant , jeg regner med at tage en skuldertaske med :fløjt:

-HAHA- Det får min søster så lov til :lol: og nej jeg regner ikke med at købe en.. har så mange så fine tasker....

altså hvis du spørger min kæreste, så har jeg FOR mange tasker.. Så jeg skal nu nok også finde en at tage med.. Og må erkende jeg er ret ligeglad med om den passer til kjolen eller ej, bare der kan være det deri, som jeg gerne vil have.. Jaja, igen jeg er altså ikke så elegant -HAHA-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bestemt ik en taske pige normalt (er hende der altid bare smider hævekort, mobil og nøgler i lommen), men har købt en hvid Clutch med et lille hjerte og vores forbogstaver på...mega sød og tænker jeg så vil bruge den som pung bagefter :)

/Joysen der ik kan finde ud af og sætte billeder ind :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja jeg havde købt en rigtig fin lille blondetaske herinde fra, men den gik desværre tabt med posten :td: så jeg tror bare jeg snupper en herhjemme fra skabet, hvis jeg da ikke falder over en anden sød og billig taske et sted :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber ikke nogen taske. Min mor har sagt at det skal jeg slet ikke tænke på - den dag har jeg folk til at bære de ting jeg skal have med. Det er skønt, da jeg gerne ville have hænderne fri (har jo i forvejen en buket at holde) så jeg kan hilse på gæster osv.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, jeg har ikke købt en ny taske.

Jeg har i forvejen en lille lækker guld-taske i skind, som det hele tiden har været planen at jeg vil bruge, og nu har jeg jo fundet fine guldsko der matcher :)

Jeg regner med at jeg får en af mine brudepiger til at holde den i kirken, men jeg skal da lige have lidt reparations-makeup, panodiler, et par vabelplastre og et par tandstikkere med... håber bare at tasken er stor nok :biggrin::rolleyes:

Jeg kommer nok osse til at have en større taske med, med mindst et par skiftesko, men den kan stå i våbenhuset under vielsen, og i garderoben under festen - men det er nok heldigt at jeg har mere en en brudepige til at slæbe.. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg købte en rigtig fin taske, som jeg havde mine ting i. Gav den til min søster, da vi skulle i kirken og så så jeg den faktisk ikke igen før under natmaden. Min mor havde haft den under festen. Jeg tænkte slet ikke over hvor den var blevet af.

Skifte sko og kjole havde jeg til at ligge i vores bil.

vh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en taske, som jeg købte for nogle år siden. Den er i beige. Ved ikke, om jeg kommer til at bruge den, men jeg skal ikke gå med den op ad krikegulvet eller noget. Den ender nok med bare at hænge på stoleryggen hele aftenen. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror slet ikke jeg ville kunne undvære en taske på dagen! :o Jeg er en af de piger der altid går med en rimelig stor taske...også når jeg skal i byen...Der skal jo lige være plads til lidt makeup, en deo, lidt parfume, pung, mobil osv :biggrin:

Men om jeg køber en ny taske eller bruger en gammel, ved jeg ikke helt endnu :)

Redigeret af MissButterfly
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg køber heller ikke én. Sørger for at ha de nødvendige ting *2. Altså ét eksemplar hjemme til inden kirken og ét eksemplar liggende på værelset på Sonnerup Gaard, så tror jeg at jeg er safe :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer