Christina1983

Er der slet ingen september brude til stede :0) ?

206 indlæg i dette emne

Stort tillykke til brudeparrene fra den 8.9. - smukke fotos! :heart:

Også store lykønskninger til jer der blev gift i lørdags! :loveshower: Jeg nåede lige at sende jer et par venlige tanker imens jeg fejrede min PA! :biggrin:

Vi havde en skøn dag, med en overdådig forkælelses-brunch som datteren og svigersønnen havde lavet, derefter et par timer til at gøre os lækre, så til bowling hvor alle vennerne stødte til, det blev hurtigt vældigt festligt, der var nogen der var ivrige efter at hælde drikkevarer på os :wink:

Jeg fik endda lavet er par strikes og nogle spares! Imponerende nok!

Så videre til en meget lækker kinesisk restaurant, igen fik vi rigeligt at drikke :rolleyes: Og videre til en karaoke-bar hvor vi - igen - fik noget at drikke! :lol: Og hvor jeg fik sunget to sange med hjælp fra min datter, det lød sikkert ikke godt i min lettere berusede tilstand, men jeg elsker karaoke og sing-along og havde det skideskægt :thumbsupsmileyanim: Selv min H2B gik på scenen med sin barndomsven og gav et nummer! Igår undrede han sig rigtig meget over hvordan det lige pludselig kunne ske; at han stod på scenen og sang!! :biggrin:

Derefter videre til afterparty hos min svoger og svigerinde med chips - og surprice - flere drinks!!! Ved 3-tiden blev vi sendt sammen med datteren og svigersønnen i en taxa hjem, der var det vist ved at være puttetid for os :wink:

Og vi sov LÆNGE igår! :rolleyes:

------

Faktisk har vi alligevel fået lavet et par småting her i weekenden indimellem...

Bagt kransekagekonfekt og smurt chokolade på bunden af dem!

Lavet bordplanen færdig!

Lavet huskelister til denne sidste uge inden B-dag!!!

Det er virkelig underligt at der er under en uge til vores bryllup... meget mærkelig fornemmelse lige nu...men jeg føler at jeg er ved at få lidt ro på og kan overskue hvad vi skal lave i de kommende dage :)

Redigeret af Luciabruden
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at i havde en rigtig god polteraben Luciabruden:-) det er også en uforglemmelig dag, der bare går ALT for hurtigt og nu er der ikke længe til lørdag, men det lyder da som om I har godt styr på det hele...

Vi havde møde med vores kok i går og han var bare FANTASTISK ,.... han er super god og maden lyder SÅ lækker :smiley-eatdrink026:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Var ved at pakke min taske til brylluppet - og kommer lige med et lille tip herpå falderebet.

Gå i Matas og få en lille parfume-flaske - een af dem, der normalt gives væk i forretningen som prøve. Jeg fik en den anden dag, og har nu fyldt den op med min favoritparfume. Nu er der plads til det hele i tasken... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ved at pakke min taske til brylluppet - og kommer lige med et lille tip herpå falderebet.

Gå i Matas og få en lille parfume-flaske - een af dem, der normalt gives væk i forretningen som prøve. Jeg fik en den anden dag, og har nu fyldt den op med min favoritparfume. Nu er der plads til det hele i tasken... :)

Ja det er et super tip, jeg har også gjort det samme.

Vi har også lavet nogen små toiletkurve hvor vi har lagt nogen prøver i af forskellige parfumer, så folk ikke føler de "lugter".

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at i havde en rigtig god polteraben Luciabruden:-) det er også en uforglemmelig dag, der bare går ALT for hurtigt og nu er der ikke længe til lørdag, men det lyder da som om I har godt styr på det hele...

Vi havde møde med vores kok i går og han var bare FANTASTISK ,.... han er super god og maden lyder SÅ lækker :smiley-eatdrink026:

dejligt at høre:) Hvad skal i mon have?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer