MiaH

Bordkort - test. Er den ok?

28 indlæg i dette emne

Hej med jer,

Vores tema er "bonde/havebryllup" med et strejf af vintage og romantik. Farverne holdes derfor i hvid og råhvid og der er godt med blonder, sylteglas osv i pynten.

Nu har jeg så lavet et bordkort som prøve for at se om jeg kan finde ud af det. Så hvad siger I?

Manillamærkerne er nogle jeg har fra vores gemmer, Det prægede karton blev brugt på vores invitationer og det samme gjorde det råhvide karton med navnet på. Blonden er en cremefarvet bomuldsblonde som er købt til formålet :)

Jeg kan ikke lige selv finde ud af om jeg er tilfreds... jeg kan godt lide manillamærket og blonden, men ved ikke lige med det andet. Skal det prægede karton være der eller skal jeg lave det råhvide med navn større og lade det stå alene eller hur....

post-54313-0-08219900-1340106044.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er super smukt! Og vi er i noget a la samme stil til vores bryllup, så blev helt inspireret! :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved dog ikke helt, om det råhvide karton bliver for hvidt i forhold til naturfarven på det andet? Flot er det i hvert fald!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres meninger.

Jeghar overvejet det med at printe direkte på det prægede karton, men det er ret glat i overfladen og ved ikke lige om jeg tør at prøve det af... Tænk hvis jeg får smudset printeren helt til med blæk fordi det ikke vil trække ned i papiret. Hmm jeg må spørge IT manden derhjemme om jeg må prøve det an :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er rigtig flotte dine kort, jeg vil selv bruge "manilla" kort som bordkort, men har ikke ku finde nogle på nette i HELT hvide - nogle der har?? Ellers laver jeg dem selv, vi ska ha sort/hvid tema med et strejf af dyb-rød. Jeg vil lave favour bokse i sørt eller hvide med rød satin bånd på og det er her bordkortene/manilla kortene ska bindes fast på :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer,

Vores tema er "bonde/havebryllup" med et strejf af vintage og romantik. Farverne holdes derfor i hvid og råhvid og der er godt med blonder, sylteglas osv i pynten.

Nu har jeg så lavet et bordkort som prøve for at se om jeg kan finde ud af det. Så hvad siger I?

Manillamærkerne er nogle jeg har fra vores gemmer, Det prægede karton blev brugt på vores invitationer og det samme gjorde det råhvide karton med navnet på. Blonden er en cremefarvet bomuldsblonde som er købt til formålet :)

Jeg kan ikke lige selv finde ud af om jeg er tilfreds... jeg kan godt lide manillamærket og blonden, men ved ikke lige med det andet. Skal det prægede karton være der eller skal jeg lave det råhvide med navn større og lade det stå alene eller hur....

post-54313-0-08219900-1340106044.jpg

Ej, smider du ikke en masse billeder ind?

Vores tema er nemli bonderøvsbryllup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej med jer,

Vores tema er "bonde/havebryllup" med et strejf af vintage og romantik. Farverne holdes derfor i hvid og råhvid og der er godt med blonder, sylteglas osv i pynten.

Nu har jeg så lavet et bordkort som prøve for at se om jeg kan finde ud af det. Så hvad siger I?

Manillamærkerne er nogle jeg har fra vores gemmer, Det prægede karton blev brugt på vores invitationer og det samme gjorde det råhvide karton med navnet på. Blonden er en cremefarvet bomuldsblonde som er købt til formålet :)

Jeg kan ikke lige selv finde ud af om jeg er tilfreds... jeg kan godt lide manillamærket og blonden, men ved ikke lige med det andet. Skal det prægede karton være der eller skal jeg lave det råhvide med navn større og lade det stå alene eller hur....

post-54313-0-08219900-1340106044.jpg

Ej, smider du ikke en masse billeder ind?

Vores tema er nemli bonderøvsbryllup :)

Der ligger nogle i min planlægningstråd, men gennem hele perioden har www.stylemepretty.com været min bibel :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har været inde på de to af siderne, og uden held fundet HELT hvide manilla mrk (læg mærke til den ene hvide er str 5 mm*10mm hvilket svarer til et lille prismrk) men jo på en af dine viste sider er der hvide mrk men jeg ka ik se dem så det er lidt et skud i tågen. Måske jeg bare selv laver dem skal jo alligevel lave invitationerne, menu/velkommen/info kort mm

Men tak ska du ha :o)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes også det er rigtig fint.. :) hvis du vil "bløde det lidt op" kunne du evt. printe direkte på det prægede karton og derved "slippe" for den kant det lille navneskilt laver.. :)

Men super fint med mailla og blonden og det hele.. :)

Det vil jeg også foreslå. Men de er stadig nydelige som de er :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer