Malene uden R

Valg af feststed

9 indlæg i dette emne

Vi har kig på et feststed, hvor vi jo i princippet "bare" skal møde op på dagen og ikke have noget med oprydning efterfølgende.

MEN nu går vi (nok mest mig) og tænker om vi istedet kunne holde det i et lejet lokale, men stadig have andre til at ordne oprydning for os? Er der nogle som har erfaring med evt. at "leje nogen til at gøre rent"?

Kom gerne med egne historier :)

Jeg har for 2 år siden holdt svendegilde hvor jeg stod for ALT selv, og så meget arbejde er jeg ikke interesseret i at have igen, da jeg ikke kan holde til det fysisk, og vil jo også gerne nyde dagene op til brylluppet og efterfølgende.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har tænkt os at snakke med familien, om de evt, mod et lille beløb har lyst til at tage den sidste rengøring dagen efter... Ellers må vi gøre det selv, vi har heldigvis lokalet til kl. 18 dagen efter , så det skal nok gå.. Vi sørger for køkken personalet har gjort køkkenet rent, så vi kun lige skal ordne toiletter, støvsuge og vaske gulv, og lige sætte borde på plads..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dine overvejelser. Jeg ville simpelthen ikke gå og gøre rent efter min bryllupsdag. Eller egentlig var det min H2B der ikke ville have jeg skulle være hans prinsesse den ene dag og så gøre rent den næste dag.

Jeg vil bare nyde dagen derpå med alle de gode minder. Jeg ville helt sikkert, hvis jeg var dig, finde et sted hvor I ikke selv stod for rengøringen dagen efter.

0

Del dette indlæg

Nogle steder kan man leje med slutrengøring - og det gør det jo nemmere.

Eks. Rosenbækhuset i Odense.

Hm kan godt forstå du gerne vil have nogen til at gøre rent, jeg er såå taknemmelig for vi ikke skal lave en prut dagen derpå :)

Vi har tænkt os at snakke med familien, om de evt, mod et lille beløb har lyst til at tage den sidste rengøring dagen efter... Ellers må vi gøre det selv, vi har heldigvis lokalet til kl. 18 dagen efter , så det skal nok gå.. Vi sørger for køkken personalet har gjort køkkenet rent, så vi kun lige skal ordne toiletter, støvsuge og vaske gulv, og lige sætte borde på plads..

Jeg kan godt forstå dine overvejelser. Jeg ville simpelthen ikke gå og gøre rent efter min bryllupsdag. Eller egentlig var det min H2B der ikke ville have jeg skulle være hans prinsesse den ene dag og så gøre rent den næste dag.

Jeg vil bare nyde dagen derpå med alle de gode minder. Jeg ville helt sikkert, hvis jeg var dig, finde et sted hvor I ikke selv stod for rengøringen dagen efter.

Ja, vi vil også bare nyde minderne dagen efter og bare kunne gøre lige hvad vi har lyst til :)

Det er godt nok her i Aalborg vi skal holde festen, så Odense er lidt langt væk :) Men det er godt at høre at der er nogle steder med slutrengøring. Så ved vi ihvertfald det kan lade sig gøre at få arrangeret :)

Jeg vil ikke bede familien hjælpe med rengøringen dagen efter. Jeg synes det er noget vi selv skal klare/få arrangeret, eftersom det nu er vores fest.

0

Del dette indlæg

Altså, vi overvejede det også. Og endte så med at booke en café hvor alt ligesom bliver klaret. Jeg vil ikke bruge tid på den slags. Men det kommer også til at koste os...

Vi overvejede som sagt længe du festlokale, hvor vi så havde tænkt os, at betale nogle andre for at rydde op og gøre rent. Ligesom vi ville finde venner/bekendtes teenagepiger til at servere, ville vi finde drenge og piger i teenagealderen til at sætte borde og stole på plads, vaske gulve mv. Hvis du tilbyde 500-1000 kr pr pers til en to tre stykker, tror du så ikke de med glæde ville få det klaret?!

Det var i hvert fald vores tanke. Men vi kender også en del søde og pligtopfyldende unge mennesker, der vi arbejde tæt på gratis :-).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan sagtens følge dig... :) Vi tog selv ud dagen efter og ryddede op og gjorde rent.. Faktisk hyggede vi os med det. Men køkkenet var også færdiggjort. Så det var ikke så slemt. Alle gaverne skulle pakkes i bilen osv alligevel. :)

Faktisk var det hyggeligt, vi havde jukeboxen til at spille imens. Og vi dansede lige brudevalsen igen imellem sjatter og tomme flasker. :) Jeg pakkede vores bordkort ned og bordhæfter osv. Så har vi en æske det hele bliver gemt i.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer