Camalie

Budget!

41 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej piger!

Hvor er det super fedt, at høre en anelse om jeres budgetter, og tanker om jeres store dag! :biggrin:

Som jeg kender mig selv, så tror jeg at det bliver virkelig svært at overholde budgettet! (Der er jo SÅ mange spændende fristelser!)

Må sige, at jeg er blevet ENDNU mere byllups-skør efter at læse alle jeres indlæg!

Super dejligt, at dele det med nogen, som har det på samme måde! (Og som ikke til sidst får for meget, af at høre om al planlægningen) ;)

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Vi bliver ca. 55 mennesker inkl. 2 børn. Vi havde et budget på omkring de 80.000 til at starte med, men forskellige ting har gjort, at det faktiske budget bliver nok omkring 93.000 - men det er ok, for det er penge vi har kunnet skaffe, uden at låne os til det og vi har valgt ikke at spare på noget :)

Vi er klar over, at vi har købt alt for mange drikkevarer, men vi har prioriteret gode drikkevarer og familie og venner vil gerne købe vores restlager :)

Her er vores nuværende budget - poster med ( B ) ud for er betalt på nuværende tidspunkt :)

post-45329-0-78664400-1340647867.pngpost-45329-0-06489000-1340647884.png

NØØØJ .... Super sejt og optimalt overblik i særklasse :) Er dybt imponeret !

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores budget for festen alene, der kommer til at bestå af udendørs vielse, samt reception for 60-70 mennesker, med afsluttende skrub-hjem-pølser på grillen er 20.000 kr. Vi holder altså ikke fest om aftenen (med mindre folk bliver hængende og går ind ved siden af og køber sig en pizza ;)

Ud af dette er den absolut største post leje af festlokalet, der løber op i 8.000 kr.

Udover de 20.000 kr kommer der så udgift til ringe (10.500 kr), brudens og gommens udstyr.

0

Del dette indlæg

Den gode tommefingerregel er at et holdbart budget ligger på antal gæster gange 1000 :) fx bliver vi 43 til bryllupet og vi har brugt ca 46.000 på bryllupet :)

Det kommer jo også meget an på hvad man vil med bryllypet, for man kan jo holde budget bryllupper og luxus brylluper :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har et budget på omkring 36.000 (selvfølgelig plus/minus)

-kjolen er købt, kagen laver min bager-lillebror og brudebuketten laver min søde svigermor så de ting er ikke med :biggrin:

vi skal være omkring 50 mennesker til festen og en del flere til receptionen(det er bare SÅ svært at lave gæsteliste.. hvem skal med og hvem skal ikke med??) noget i kender :rolleyes:

0

Del dette indlæg

mellem 50-60 personer

Budget: 30.000 dkk

(toptilbud fra fotograf og kok, og gratis telt, stole og borde til ca. 40 og smukkesering har jeg fået i gave)

- budgettet bliver holdt! - og der er rum til diverse af alt muligt :)

0

Del dette indlæg

Den gode tommefingerregel er at et holdbart budget ligger på antal gæster gange 1000 :) fx bliver vi 43 til bryllupet og vi har brugt ca 46.000 på bryllupet :)

Det kommer jo også meget an på hvad man vil med bryllypet, for man kan jo holde budget bryllupper og luxus brylluper :)

Åh, gid det var så vel! Men hvis man vil holde festen i Københavnsområdet og ikke vil leje et lokale, hvor man står for alt selv, men holder det på et sted hvor alt bliver sørget for, så går de 1000 pr. gæst kun til sted og mad og drikke... Det er i hvert fald det h2b og jeg efterhånden må sande... Vi vil gerne holde festen et sted, hvor vi ikke selv skal sørge for noget, andet end at møde op...

Vores budget er kun estimeret ud fra hvad vi tror de forskellige poster kommer til at koste, og ligger nu på 89000 kr for 60 personer (vi har indtil videre kun opsparet de 60000, så der mangler lidt... Det håber jeg vi når, ellers skal vi jo lige pludselig finde en masse kompromisser...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil også mene at 1000 pr. gæst, "kun" gælder hvis man selv står for det hele, eller holder i forsamlingshus osv. Skal man ud og holde det et fedt sted, eller på restaurant med det hele, så rækker 1000 pr. mand ingen vegne - så vidt vi kan se.

0

Del dette indlæg

Jeg vil også mene at 1000 pr. gæst, "kun" gælder hvis man selv står for det hele, eller holder i forsamlingshus osv. Skal man ud og holde det et fedt sted, eller på restaurant med det hele, så rækker 1000 pr. mand ingen vegne - så vidt vi kan se.

Nu er et fedt sted jo relativt ;) Men kan altså godt lade sig gøre ... Måske ikke uden helt at røre en finger - Her skal vi selv blot komme med drikkevarer til festen, resten sørger selskabsstedet for (selskabslokaler med privat ejer = kokken) :)

Men vi bor også i den jyske provins og er slet ikke i tvivl om priserne ser helt anderledes ud i de større byer ... Der kan det nok komme til at knibe.

0

Del dette indlæg

Der hvor jeg oprindelig kommre fra nær KBH, kan man leje lokale, få mad, vin velkomstdrink, øl og vand for ca 850,- pr person - det er så inkl servering, oppyntning etc. http://herlev-kro.dana7.dk/selskabslokaler.html. Eller Brønshøj hotel til ca 700,- http://selskabslokaler-hotel.dk/Private-arrangementer/helaftensarrangement.asp

Så det er ikke umuligt at finde lidt "billigere" alternativer i KBHs området hvor man ikke skal lave noget selv

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer